Ludviginne - mamma!! Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Så i løpet av helga får jeg oppsøke en Rimi-butikk Spennende!
temine Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Hmmm...skulle få min u uke 37 jeg, men vet de har vært tomme. Kanskje jeg kan begynne å håpe jeg og? Fikk i alle fall en slik lindex-liberolapp i posten i dag. Artig med slike småting. Trenger ikke handle inn såper, olje, kremer og bleier før fødselen i alle fall:)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg å! Skulle hatt den for 3 uker siden, men nå er det altså her..
lillegulletvårt=) Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Oj ...min hen da...=)))))sjekke posten =)))
Happy-Mama:) Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Lindex-libero?? Den har ikke jeg fått med meg...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Skulle få min lapp denne uka, men fortsatt ikke sett no til den.. Men var inne på RIMI-siden og sjekka, og der sto d at de dessverre var gått tom for pakken, og at d kunne ta litt tid før de fikk produsert flere- buhu!!
temine Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Inne på libero.no, må melde seg inn, så fikk jeg en lapp i posten at jeg kunne hente en liberopakke med div. innhold på lindexbutikken nærmest meg.
nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg fikk også min idag!! jippiiiiii! Bedre sent enn aldri, og jeg rekker jo tilogmed å hente den før lillegutt kommer om 4 dager ;o)
cyberkit *fødeklar* Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Det står at min lapp ble sendt for en mnd siden, men den har ikke kommet enda..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 På meg sto det også en periode at den var sendt 10 september, men fikk den altså i dag. Håper bare de har den inne på butikken da...spennende!
*Super*Mamman* Skrevet 3. oktober 2008 #12 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg fikk ikke min pakke jeg. De sier at det er tomt, og at de har laget alt for lite slike pakker.. Så ikke sikkert at dere får dem altså... Kjedelig ja..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 3. oktober 2008 #13 Skrevet 3. oktober 2008 hehe, æ fikk å sånn lapp fra libero ;-) probleme e at nærmeste Lindex butikk ligge i Alta, altså 57 mil til :-P trur ikke æ spare så mye på å få henta dn pakken når æ må kjøre 114 mil tilsammen ;-) Men håpe Rimi pakken kommer snart da :-))
Maya_1 Skrevet 3. oktober 2008 #15 Skrevet 3. oktober 2008 Ja er det ikke kjekt så da blir det Pampers i steden..hehe
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #16 Skrevet 3. oktober 2008 Fikk lappen i dag og pakken er hentet. Dette var den beste gratis pakken av dem alle, masse fint!
babygullz <3 vilde Skrevet 3. oktober 2008 #19 Skrevet 3. oktober 2008 Har ikke vært i posten enda, men fikk en mail for et par uker siden at dem beklaget men dem var tom for rimi-pakken, og jeg skulle få den om enda et par uker da. . . kanskje d ligger en i postkassa her også?=) gidder ikke gå å sjekke enda uansett da:P er så jævli cræppy form idag...vil helst ikke ut mer i dag../
malise Skrevet 3. oktober 2008 #20 Skrevet 3. oktober 2008 Har også fått lapp idag. Hurra! På tide, 4 dager på overtid her. Håper jeg rekker å hente den.
HegeAE Skrevet 3. oktober 2008 #21 Skrevet 3. oktober 2008 Får ikkje min før om ca 2 veker. Det er jo dei 3 siste vekene for termin ein får lappen. Så eg håper det har kome fleire pakker på lager da. Det står på nett at dei forsatt er tomme for pakker. Dei må da skjøne at slike pakker er veldig populære blant gravide kvinnfolk...
Snupp@ med 3 barn Skrevet 3. oktober 2008 #22 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg og har fått hentelapp idag. 2 dager til termin
De tre gull Skrevet 3. oktober 2008 #23 Skrevet 3. oktober 2008 Min Rimi lapp kom også i dag.. Masse fint i pakken..
ChellBell - har født! Skrevet 3. oktober 2008 #24 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg fikk også Rimi-lappen! Yey!
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #25 Skrevet 3. oktober 2008 jeg fikk min idag også, men i pakken manglet melkepulverdispenseren, noen som vet hvordan den ser ut og om de er tomme? eller en kjempefin pakke ;o) helt klart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå