Gå til innhold

I dag kom RImi-lappen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i løpet av helga får jeg oppsøke en Rimi-butikk :) Spennende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...skulle få min u uke 37 jeg, men vet de har vært tomme. Kanskje jeg kan begynne å håpe jeg og? Fikk i alle fall en slik lindex-liberolapp i posten i dag. Artig med slike småting. Trenger ikke handle inn såper, olje, kremer og bleier før fødselen i alle fall:)

Skrevet

Jeg å! Skulle hatt den for 3 uker siden, men nå er det altså her..

Skrevet

Oj ...min hen da...=)))))sjekke posten =)))

Skrevet

Lindex-libero?? Den har ikke jeg fått med meg...

 

 

Skrevet

Skulle få min lapp denne uka, men fortsatt ikke sett no til den.. Men var inne på RIMI-siden og sjekka, og der sto d at de dessverre var gått tom for pakken, og at d kunne ta litt tid før de fikk produsert flere- buhu!!

Skrevet

Inne på libero.no, må melde seg inn, så fikk jeg en lapp i posten at jeg kunne hente en liberopakke med div. innhold på lindexbutikken nærmest meg.

Skrevet

Jeg fikk også min idag!! :D jippiiiiii! Bedre sent enn aldri, og jeg rekker jo tilogmed å hente den før lillegutt kommer om 4 dager :D ;o)

Skrevet

Det står at min lapp ble sendt for en mnd siden, men den har ikke kommet enda..

Skrevet

På meg sto det også en periode at den var sendt 10 september, men fikk den altså i dag. Håper bare de har den inne på butikken da...spennende!

Skrevet

Jeg fikk ikke min pakke jeg. De sier at det er tomt, og at de har laget alt for lite slike pakker.. Så ikke sikkert at dere får dem altså... :(

Kjedelig ja.. :(

Skrevet

hehe, æ fikk å sånn lapp fra libero ;-) probleme e at nærmeste Lindex butikk ligge i Alta, altså 57 mil til :-P trur ikke æ spare så mye på å få henta dn pakken når æ må kjøre 114 mil tilsammen ;-)

 

Men håpe Rimi pakken kommer snart da :-))

Skrevet

fikk min i dag jeg

Skrevet

Ja er det ikke kjekt ;) så da blir det Pampers i steden..hehe

Skrevet

Fikk lappen i dag og pakken er hentet. Dette var den beste gratis pakken av dem alle, masse fint!

 

Skrevet

jeg vil også ha min :(

Skrevet

Har ikke vært i posten enda, men fikk en mail for et par uker siden at dem beklaget men dem var tom for rimi-pakken, og jeg skulle få den om enda et par uker da. . .

kanskje d ligger en i postkassa her også?=)

gidder ikke gå å sjekke enda uansett da:P er så jævli cræppy form idag...vil helst ikke ut mer i dag../

Skrevet

Har også fått lapp idag. Hurra! På tide, 4 dager på overtid her. Håper jeg rekker å hente den. :)

Skrevet

Får ikkje min før om ca 2 veker. Det er jo dei 3 siste vekene for termin ein får lappen. Så eg håper det har kome fleire pakker på lager da. Det står på nett at dei forsatt er tomme for pakker. Dei må da skjøne at slike pakker er veldig populære blant gravide kvinnfolk... ;)

Skrevet

Jeg og har fått hentelapp idag. 2 dager til termin

 

Skrevet

Min Rimi lapp kom også i dag.. Masse fint i pakken..

Skrevet

Jeg fikk også Rimi-lappen! Yey!

Skrevet

jeg fikk min idag også, men i pakken manglet melkepulverdispenseren, noen som vet hvordan den ser ut og om de er tomme? eller en kjempefin pakke ;o) helt klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...