Gå til innhold

Hvor gammel er Petter Stordalen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff ja, han var ikke mye morsom.. virket ikke som om han fulgte noe manus, kuppet liksom bare showet. Synes Otto Jesperesen så pinlig berørt ut faktisk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, ja tror ikke OJ er hans største fan=)

Skrevet

Jeg synes han er en artig skrue som kler seg sinnsykt tøft. Han har pengene til det og jeg er sikker på at alle andre med så mye penger også hadde tatt seg råd til litt ekstraavaganse.

Hilsen 41, men uten miniskjørt og TRANGE topper;-D

Skrevet

Hehehe..tja...pappa er 60 år og har mye penger. Men har aldri sett han med pelskåpe eller silkeskjerf i halsen..;) Men men, hver sin smak;)

Skrevet

Kommer selvfølgelig an på miljøet man vanker i da...regner med at pappan din ikke er av de som fester mest, og han er tross alt en del år eldre;-D

Skrevet

Nei, det har du rett i=) Ingen festøve akkurat! Men han holder seg godt for alderen. Godt trent og spiser sunt, men ikke akkurat noen Petter Stordalen, nei...;-)

Skrevet

Han hadde glidd fint inn et annet sted. Men Norge er ennå såpass jordnært at det skurrer med slike "påfugler".

Blir for dumt.

Skrevet

Stå på Petter! Synes du er kul, jeg :-) Norge trenger slike som deg som liver opp litt! Er nok av treige, grå forretningsmenn i dette landet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...