Gå til innhold

Hvor gammel er Petter Stordalen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gammel!

(Jålete, snål og liten i tillegg......)

;o)

Skrevet

Øhh...vi deler ikke samme humor Petter og jeg...:)

Skrevet

Ser ikke heeeelt ut som de andre der deler hans humor heller ...... ;o)

Skrevet

uff, nei , Nesten litt pinlig=)

Skrevet

Tenkte det jeg også..... Var nesten på nippet til å synes litt (bare bitte litt) synd på'n... ;o)

Skrevet

Jeg hadde helt glemt Torsdagsklubben! Takk dere :)

Valgets kvaler...: Bones eller Torsdagsklubben+

Skrevet

Han er født 29 november 1962. Grett med google:)

Skrevet

Født i 1962, så det vil gjøre han til 46, snart 47.. født i nov

Syntes han holder seg godt kroppslig - men han er i kategorien høy på seg selv - smårar - egosentrert - selvopptatt osv ;-)

Skrevet

Gud!! Er han virkelig så teit? Han virker rett og slett mindre begavet...FLAUT!!!

Skrevet

Blir flau på hans vegne, jeg!!

Haha...

Skrevet

Hva er dette teite greiene her da Stordalen?? Machotull med armhevinger og tull... Herregud så flaut!

Skrevet

Petter er ikke så ille syns jeg.

Ganske sprek også..

Skrevet

...og NÅ ble det skikkelig flau....!!

(Hadde jeg vært dama hans så hadde han fått skikkelig tyn for å drite seg maksimalt ut på tv....hjelpes meg......armhevinger faktisk.... )

Skrevet

For en tosk!! Jeg lurer seriøst på om det er noe som ikke fungerer helt som det skal oppe i skolten hans...

Skrevet

hahahahahaha, jammen flyter testosteronet fritt i kveld.

Skrevet

Ett bevis på at overeksponering av trening og grønt fôr ikke er sunt ;-)

*graver en hånd dyyypt nedi snopeskålen og legger beina litt bedre tilrette i sofaen* ... med GOD samvittighet ..hihi

Skrevet

Ser heldigvis ikke det dere ser, men han er jo generelt en komisk liten figur, med en kjempekvinne med kjempelepper ved sin side (nei, er ikke misunnelig på hverken han eller henne;)

Skrevet

De får jo et manus til sendingen, kanskje ikke like lett å være morsom hvis man ikke liker det man skal si selv?!

Husker jeg leste etter at Marion Ravn var der og hun serverte en heller lite vellykket kommentar at hun skulle ønske hun aldri hadde sagt det, men det var det som stod der....

Skrevet

Han er jo snart 50 og prøver desperat å se ut som en 20-åring......Sånne folk er helt tragiske:o) Akkurat som damer i 40-50 åra som tripper rundt i kort-korte miniskjørt og TRANGE topper og tror de er 16 år.....*grøss*.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...