Gå til innhold

Gaver i pakkekalender til ett-åring? Hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor, da hun var 1,5 åt, kjøpte jeg en bondegård-Duplo-pakke, der det var både låve, dyr, en familie, traktor og vanlige klosser. Fordelte delene til 24 pakker. Dette hadde hun stor glede av både i adventstiden og etterpå. Leker fremdeles masse med det.

Kjøpte en pakke med kalenderposer på europris som jeg putta delene oppi. Pakket inn kun låvedelene som var for store til posene.

I tillegg trenger du ikke "komme på" mer enn 1 ting. Veldig mammavennlig.

Anbefales!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte med pakkekalender til gutten min i fjor - da var han 3 år. I år tenkte jeg at han og lillesøster på 14 mnd skulle få dele. En gave hver annenhver dag - jeg tror nok ikke lillesøster hadde brydd seg nevneverdig om hun ikke fikk pakker, men er litt for storebror sin del også, at han skal lære seg at han må dele med lillesøster. Jeg aner i grunn ikke hva jeg skal putte i til henne, men er bare 12 ting å finne på da;o) Hun er veldig glad i de Hipp baby-kjeksene, så det blir nok noen sånne + noe duplo.

Skrevet

...men må man kjøpe en boks med sanger da? Kan ikke håndarbeid-mor lage fine kort selv?

Skrevet

I stedet for rosiner så kan man jo pakke inn minifras, cherioos, tørkede aprikoser, snacks gulrøtter... Det er i hvertfall godis her i heimen! ;)

Skrevet

Genialt WhiteLily, DET hadde jeg ikke tenkt på. Herved innført her i huset, selv om snuppa er ganske stor (4 år) så var hun bra opphengt i fjor ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...