Gå til innhold

Oslo-damer!


Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Tusen takk for svare om ABC setter jeg veldig stor pris på :o)

 

Jeg synes også det høres kjempe kos ut med cafe besøk. Føler det er viktig med andre i samme situvasjon. For man blir jo veldig opptatt av graviditeten uten at de fleste rundt en er like opptatt av det.. hehe..

Så da litt av alt dette ut.. tanker osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser vi er mange fra Oslo denne gang! Så bra! hehe Noen som kunne tenke seg å treffes etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Så utrolig gøy at det er så mange fra Oslo her. Jeg treffes gjerne på kaffe og gravidprat etterhvert! :)

 

Alder: 30

Hvor i Oslo: Løkka

Barn: Ingen

Termin: 10 juni

Fått Ullevåll som foreløpig fødested.

 

Spm: Er det mange her som har planer om ultralyd i 12 uke? Jeg har hørt at dette er ideelt for målig av nakkefolden etc. Usikker på om jeg skal melde meg på for dette selv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til UL nå på onsdag, men det er pga assistert befruktning... For å se at alt er som det skal og for å se hvor mange som er der inne... hehe Er 7+4 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Jeg er 7+2, og vi har bestilt time til tidlig ultralyd i uke 12.. Selvfølgelig gjør vi det fordi vi ønsker å "komme igang", men samtidig gir det en trygghetsfølelse å få bekreftet at alt forhåpentligvis står bra til :o)

 

Har noen av dere sagt noe på jobb?? Jeg har vært så bestemt på å ikke si noe før etter uke 12, men er så kvalm om dagen - at jeg er usikker på hvor mye jeg klarer jobbe... Ikke de mest effektive dagene nå desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo.

 

 

Jeg sa ifra på jobb ganske raskt. Men det er nok mye fordi jeg kjenner så godt de jeg jobber med. Vi er veldig gode venner utenom jobben også :) Så da falt det seg så naturlig. Det var også inkludert sjefen. Og så var det viktig at i tilfelle det skulle skje at jeg plutselig ble så dårlig at jeg ikke klarer å jobbe.. I forhold til vikar.

Og i dag sa det stopp.. Nå er jeg så kvalm at det ikke går lengere. Så nå er jeg sykemeldt en periode. Er 9 uker i dag. Så krysser fingre for at det vil gå over med vile.. Vil jo så gjerne være på jobb.. Kjeder meg så hjemme.. :P

 

Flere som er hjemme for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder: 19 (Blir 20 før den lille kommer)

Hvor i Oslo Grefsen

Barn: Er gravid med første nå

Termin: 29. juni

 

Kos med flere her :) Jeg er veldig "alene" her inne. Kjenner ingen andre her inne som venter barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når er det dere damer er lidge, da? Dagtid, kveldstid, helger? Jeg har fri annenhver torsdag og onsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ledig på ettermiddag/kveld samt helger. Jeg jobber 08:00 - 16:00 jobb (men fleksitid) og det er det sikkert en del andre som gjør også? :) Har to jobber så er opptatt hver torsdag ettermiddag også frem til 19:30. Og av og til annahver onsdag er jeg opptatt :)

 

Hva med enten en mandag eller tirsdagskveld? Event. helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...