Mor di! Skrevet 1. oktober 2008 #26 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg elsker pysjamasen til minsten fra Nøstebarn. Han sparker alltid av seg dyna, og er likvel god og varm når jeg vekker han. Den er av ullfrottè, vet ikke om de andre ullpysjene fra andre produsenter er det? Det gjør hvertfall at den er tykkere enn vanlige ullpysjer og er av ubehandlet ull. (og i tillegg er ulla fra sauer som har blitt behandlet humant, et stort pluss!) Er fornøyd med alle produtene fra Nøstebarn, og måtte bestille enda en ullstillongs-den var bare knallherlig!
Banshee Skrevet 1. oktober 2008 #27 Skrevet 1. oktober 2008 Devolds utsalg ligger i Langevåg, Sula Kommune. I M&R fylke. Fabrikken er den samme (selvfølgelig større og modernisert da) siden de startet opp produksjonen på 1850 tallet ) Anbefaler de virkelig, vaskes på 40grader og kan tromles på svak varme med ) Lys blå og lus rosa med søte små bamseansikter på )
Canasta30 - 1 ♀ & 1 ♂ Skrevet 1. oktober 2008 #28 Skrevet 1. oktober 2008 Snuppa her bruker ullpysjen fra Janus. Billig og god. Hun ligger konsevent uten dyne,og med vinduet åpent, men blir ikke kald. Bestiller dem på krabaten.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå