Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 tenkte jeg skulle inn og titte på nøstebarn sin vidunderpysj, det må jo bli bra, tenkte jeg. klikker av på ønsket størrelse (str 80, 6-12 mnd) og så koster den brått 488 kr....? Det var LITT i dyreste laget, altså.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Synes Janus sin er minst like bra og prisen er det halverte!
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Hjelp, det var dyrt! Jeg kjøpte to til 100 kr...tror det er name it. Funker de også ;-P
Silje og Vaniljebollene Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg var på en baby-klær-butikk. Der ville de ha 479 kr for en lue! Veldig fin lue altså, men nei takk... Jeg listet meg stille ut.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Hehe, ja den er dyr det er det ingen tvil om. Men vi er faktisk så fornøyde at vi har flere og kjøper ny når de har vokst ut av de de har.:-)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Her sover poden i vanlig ullundertøy. Tynn ullgenser og tynn ullstillongs. Funker fint det og.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Prisen er en smule høy, men verdt hver krone. Lukas har 2 stk pysjer fra Nøstebarn.
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Men hva er så super-unikt med den, da (bortsett fra prisen, hehe)? Vi er pr nu meget fornøyd med den pysjen hun har, 2 for 79 kroner fra H&M. For vinteren tenkte jeg på et par i ull, men to stykk til 950 kroner...*tenketenketenke*...mmmnei takk.
Mom2Two Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 For å være ærlig synes jeg Nøstebarn er noe opphypa greier... Finnes billigere ullpysjer som er minst like bra.
OsloMor Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Vi har ullfrotté-pysjamasene til Nøstebarn, og ungene holder seg iallefall varme og tørre, og sover da også bedre. Er veldig fornøyd med de, bortsett fra at genseren er litt kort på den todelte.
nicknavn Skrevet 1. oktober 2008 #11 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg syns det er verdt de pengene, jeg kjøpt i fjor og brukte kun den som natt pysj hele vinteren og våren, hadde en janus hel ull drakt som jeg byttet når jeg vasket den andre. Den passer i år også, så 500; i natt pysj på to vintre er ikke så mye penger.
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #12 Skrevet 1. oktober 2008 men den fra janus, var den dårlig? Hvorfor var nøstebarn sin så utrolig mye bedre? Og den fra Janus (og andre merker) kan jo også kjøpes stor nok til å brukes to vintre?
Banshee Skrevet 1. oktober 2008 #13 Skrevet 1. oktober 2008 Devold sine er mye billigere. 349,- på Obs! så jeg og på utsalget til Devold selges de for 179,- stk. Jeg kjøpte ulltøy for 1400kr i forgårs til meg og tuppa ) Det andre som er fint med Devold sine pysjer/ulldresser er at de kan brukes av barn som er allergisk mot ull også pga Devolds to lags system ) Str går fra nyfødt til str 3år )
Mrs. Bouquet Skrevet 1. oktober 2008 #14 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg synes ikke den pysjamasen var verdt pengene, heller ikke de andre tingene jeg kjøpte på nøstebarn; lammeskinn, body ull/silke, stilongs ull/silke og 2 tynne ulluer. Pysjamasen var merkelig i fasongen(var en med føtter), den luktet sau når den ble varm og jeg syns den klødde når jeg la den mot ansiktet. Ble ikke brukt mange gangene den akkurat. Pysjamas jeg har vært fornøyd med er fra janus med bomull på innsiden og ull på utsiden, koster 240 kr. I år er de gråstripete med rosa eller blått på kantbåndene. Ellers kan jeg nevne en pysjamas i babus/bomull fra www.lilleba.no som er har like gode egenskaper som ull og er superbehagelig og myk. Den koster 400 kr, men den ekstra lukusfølelsen en får av den pyjsmasen er verdt pengene.
solita 06 Skrevet 1. oktober 2008 #15 Skrevet 1. oktober 2008 Har ikke prøvd nøstebarn fordi den er dyr og må håndvaskes, men tror den er tykkere enn Janus. Nøstebarn pysjen virker deilig den, men må si det er ganske deilig med Janus og som tåler 40 grader ullvask... Og den holder gutten min god og varm til halve prisen.
nicknavn Skrevet 1. oktober 2008 #16 Skrevet 1. oktober 2008 Janus sin er ikke dårlig i seg selv, men for min gutt som ikke ligger under dyna på natten, så frøys han så mye at jeg måtte ha på janus ull pysj og klær utenpå. Det gjør han ikke i nøstebarn sin. men hvorfor det er akkurat slik vet jeg ikke, men har nok med at nøstebarn sin er en annen type ull.
~sjiraff~ Skrevet 1. oktober 2008 #17 Skrevet 1. oktober 2008 varme og tørre? Vet ikke hvordan det er hos dere, men her står senga på i et rom uten lekasjer, så ingen fare for at de blir våte )
OsloMor Skrevet 1. oktober 2008 #18 Skrevet 1. oktober 2008 Det gåt utmerket å vaske nøstebarn i vaskemaskinen, 30 graders ullprogram og spesialsåpen derfra og tingene er som nye:)
nicknavn Skrevet 1. oktober 2008 #19 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har håndvaske program på min maskin, så jeg kommer unna håndvasken:-)
MamiMaribel Skrevet 1. oktober 2008 #20 Skrevet 1. oktober 2008 Nøstebarn sin pysj er vel ikke så utrolig vidunderlig på noen annen måte enn at den er laget på en naturlig måte, uten bruk av skadelige kjemikalier. Av den grunn er jeg litt hekta på Nøstebarn:-) Det er klart det er mye annen ull som også er god, og som holder våre små tørre og varme, men jeg syns Nøstebarn sine ullprodukter varmer ekstra, og føles aller best på huden.
camosilla Skrevet 1. oktober 2008 #22 Skrevet 1. oktober 2008 Her har poden bare brukt pysj av bomull, og er varm og god.)
DevilDoll © Skrevet 1. oktober 2008 #23 Skrevet 1. oktober 2008 Må bare si at både reima,Joha og refleks har kommet med tunne ulldresser billigere enn Nøstebarn som virker veldig gode.
camosilla Skrevet 1. oktober 2008 #24 Skrevet 1. oktober 2008 Banshee&Erica: hvor finner jeg utsalget til Devold?
Kristine :-) Skrevet 1. oktober 2008 #25 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har hatt mange pysjamaser fra Nøstebarn til mine barn og vært veldig godt fornøyd med at ungene har vært gode og varme. (Vi bor i et 70tallshus og det er ikke så kjempegodt isolert. Vi har heller ikke på varme på soverommene.) Kvaliteten har vært litt forskjellig fra modell til modell. Noen av overdelene har blitt korte i livet mens ermene er lange. De hele pysjamasene var jeg mest fornøyd med!! Nå begynner mine barn å bli litt større. Eldstemann er 7 år men jeg ville uten tvil kjøpt ny hvis vi får flere barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå