Gå til innhold

Noen fra Hokksund og omegn her med termin til våren??


Sindadinda

Anbefalte innlegg

Jeg bor selv i Hokksund og har termin i beg av April. Fler som har rundt de tider?? Hadde vært koslig å møte/prate med fler fra området...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Ja, det er ikke langt unna.... Er første min også. Og da hadde det vært koslig å blitt kjent med fler, som man evt kan trille med, prate med og gjøre ting med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i slutten av januar, men jeg triller gjerne med dere jeg!

Setter opp et kafètreff, jeg, så kan vi jo bli kjent før babyene kommer til...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra:) Jo flere, jo bedre:) Moro!! Så da regner jeg med at vi sees den 16 okt, kl 18, på fru Vest da!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hei hei..

 

Jeg er fra mjøndalen og har termin i begynnelsen av mars. Jeg er 29 år og vi skal ha en liten jente...er ingen rundt min alder som skal ha så er litt ensom her jeg sitter...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Vi er endel jenter fra Nedre Eiker og omegn.

Vi har møttes noen ganger og satt opp et nytt treff i Drammen onsdag 12 november kl 11 på Z.

Du kan jo bli med dit? Hadde vært koselig.

Regner med det kommer mer info her etterhvert.

Ellers er det en egen gruppe på Facebook du kan joine.Bare si ifra om du vil ha gruppenavnet.Er noen jenter som pleier å møtes i Kongsberg også.Si ifra om du er int da vettu:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke inne på facebook jeg da..litt kjiip sånn..hehe

Så dere er en del?Jeg veit jo om noen fra omegn her som skal ha små, men ingen av mine nærmeste venninner skal ha..så litt ensomt sånn...skulle gjerne hatt noen venninner i samme situasjon....

Hvor kommer du fra da?Og alder og slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist treff var vi 7 jenter og nå blir vi kanskje fler.Du får følge med på forumet her.Det blir vel lagt ut info om treffet snart.

Jeg er 26 år og bor i Krokstadelva.Venter en liten gutt i midten av februar.Har ei jente på 3 år fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt yngre enn meg du da...blir 30 til neste år jeg, og har ingen fra før av...hvordan er alderstrinnet på de i gruppa da??Har sett at det er noen rundt 20 her, og det er liksom litt yngre igjen da....

Du heter da?Kanskje jeg vet hvem du er?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at vi alle er mellom 24 og 30, Anja! :-) hehe er hvertfall et par av oss som har tippet over 30-grensa, men vi er da folk forde ;-)

 

Jeg bor i Krokstadelva og ja, vi er mange fra Nedre- og Øvre Eike både som har vært på treff og som det ikke har passet for enda.

 

Melder du deg inn på facebook er det lettere å bli kjent der.

 

Ellers er Z stedet 12. november :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ,Jeg bor i solbergelva, har termin i april, og er 32 år. Triller gjerne med noen jeg til våren. Venter foresten nr 3, har to jenter på 2 og 4 år fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar jeg, med en gang babyn kommer, eller så får vi gå en tur med babyene i magen hehe. JObber fortiden fult da i barnehage. Jentene er i barnehagen på dagtid, og skal være der mens jeg er hjemme også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne vi jo også gjort:)

Jobber ikke for tida jeg da....har en lite behjelpelig arbeidsgiver, så veit ikke hva jeg skal ta meg til her jeg sitter...

Ja du har to jenter fra før? Vet du hva som er på vei da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber fulltid på småbarns avdeling i en barnehage på Konnerud. Er jo mye løft og sånn i barnehage, men forløpig går det greit. Er 15 uker snart, så jeg vet ikke hva det blir. Men dette svangerskapet har vært lit anderledes, ikke noe særlig kvalm og mere trøtt enn jeg har vært med de andre. Hva venter du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skjønner jeg jo..har ei søster som jobber i bh, og hun jobbet vel halvt en stund...

Er 22 jeg nå..og gudskjelov for at det går fremover..har vært i veldig dårlig form..kasta mye opp, vært masse kvalm og i de siste ukene har hodepine og halsbrann nesten tatt liv av meg...:P hehe

 

Skal ha ei lita jente vi da...iallfall utifra det de har sett på to ul nå...så bare å håpe at det stemmer...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle Eiker-gravide!

 

Jeg er 30år og bor i Mjøndalen, og venter nr.2 i mars.. Kjempemoro å se at det er flere i området som ønsker "nye venninner" og trille-selskap..:-) Jeg er fortsatt i full jobb, så treff på dagtid er vanskelig, men håper å komme sterkere med etterhvert..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...