Gå til innhold

Noen fra Hokksund og omegn her med termin til våren??


Sindadinda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg er 32 år og bor i Hokksund. Venter nr 1.. Jeg har termin i slutten av januar. Har ikke vært med på noen treff ennå. Jobber ennå, så egentlig litt vanskelig å være med på formiddagen, men skal prøve å komme en liten tur og hilse på til onsdag tenke jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ikke noe gøy å være kvalm. Jeg var veldig kvalm når jeg gikk gravid med jentene , men denne gangen har jeg bare vært kvalm rundt to uker tilsammen. Har ikke vært på ultralyd enda, men håper innkallesen kommer snart, er jo 16 uker på vei til uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har ikke vært sårlig stas gitt....men begynner å bli bedre nå da..:)

16 uker? Når har du termin? Har fått keisersnit 4 mars jeg da...så har liksom datoen fastsatt, og det er veldig deilig.

Så nå bruker vi tida på å leite etter bolig..blir bra å komme skikkelig i stand...alt føles liksom så halvveis...

 

Kanskje du skal ha gutt denne gangen??:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 30 april. Jeg er nok heldig og har veldig raske fødsler, med nr 1 var det så vidt vi rakk fram, var like rask med nr 2 men lit tidligere ute. Kan tenke meg det er greit å komme i orden før babyn kommer. Vi flyttet hit fra Kr.sand en måned før nr 1 kom, så det er slitsomt å flytte. Jeg er født og oppvokst her i Drammen da.

Har lit tro på det er gutt, men det viktigste at det ikke er hoftefeil, fodi det hadde jentene. Nr 1 lå med gips og skinner til hun var 1.5 år, og nr 2 hadde pute de 3 første månedene, så det hadde vært koselig å ha en baby uten noe ekstra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 og blir enda et år eldre i januar!!!! Men er ikke fra Mjøndalen, vi flytta hit for litt over to år siden..:-) Stor sjans for at vi kommer på samme barselgruppa, vi da, siden vi begge skal ha i mars.. Men det hadde jo vært koselig å hilst på hverandre før den tid kommer..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffameg det høsrtes ikke noe trivelig ut..Hvordan går det nå? Skjønner god du syns det hadde vært koselig med en uten noe ekstra..

 

Kristiansand er koselig da...kan vel hende vi beveger oss litt etterhvert vi og, men det er koselig å ha familien i nærheten iallfall i begynnelsen..

Samboeren min er fra vestlandet, så det blir liksom ett godt stykke å reise for de og..nå har han bodd her i noen år da, så alle er jo vant til det, men blir rart med barnebarn på andre sida av landet vil jeg tro..

Men enn så lenge blir det nok drammen og omegn på oss...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, tro det eller ei, vi flytta hit "frivillig".. Pga. jobb! Men vi trives godt og har blitt kjent med mange her! Men vi blir nok ikke boende for alltid, tenker å flytte til Vestfold om noen år, jeg er derfra!

Bor nesten i "sentrum," 5 minutters gange til stasjonen!

Hvor bor du da? Født og oppvokst her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint her altså...var bare en spøk...;)

Jeg er mer eller mindre født og oppvokst her..har hele slekta her og..men har bodd en del år i både drammen og lier i mellomtida...Vi er på utkikk etter leilighet i drammensområde nå da...så håper vi får kjøpt før veslefrøkna kommer....:)

Akkurat nå bor vi på rygh om det sier deg noe?

Om du kjører mjøndalesida mot drammen så ligger det rett før grustaket...:)

Jobber du i mjøndalen eller i omegn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vet hvor Rygh er, har et par venninner som bor like i nærheten av deg, var der på "fest" på fredag!

Burde jo være kjøpers marked nå, men ikke lett når man skal kjøpe uansett, har vært gjennom det samme to ganger selv..:-)

Jeg jobber på sykehuset i Drammen, har vikariat som går ut 1.mars og permisjonen min begynner 26.februar.. Er sykemeldt ut denne uke, så jeg regner med å jobbe igjen fra neste uke.

Er du sykemeldt resten av tida? Deilig med sykemelding, men litt kjedelig i lengden!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh??Hvem da?:)

Fest ja...hehe...det er gøy nå...:P

 

Joda...kjøping er kjedelig...vi leier her vi bor nå....samboeren min eier leilighet i oslo, men den blir for liten for tre, så vi ender vel med å kjøpe snart håper jeg...har sett ett par fine rekkehus på gulskogen.

 

Sykepleier du da? Har ett vikariat som daglig leder i en klesbutikk, og min ledelse igjen er ikke veldig behjelpelige for tilrettelegging. Jeg kasta opp første 4 mnd kontinuerlig, og er litt avhengoig av å få tatt meg pauser og sette meg ned, men det er veldig vanskelig å få til der nede. Er aleine på jobbe fra halv no to fire hver dag, og de har ikke råd til to på jobb må man jo vite...

Legen min har forsøkt å få meg i svangerskapspermisjon, men det er visst veldig vanskelig det og...:P

så her sitter jeg da...kjeder meg dønn ihjæl....:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint og sentralt på Gulskogen, var med i budrunde der på et rekkehus da vi flytta hit for to år siden.. Også er det kort vei til shopping på Gulskogensenteret..:-)

 

Jeg er jo også hjemme denne uka, så går gjerne på cafè imorra eller torsdag, hvis du har lyst!!

 

Nå skal jeg ut og gå en tur i sola, må prøve å bruke disse dagene hjemme til noe fornuftig..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært ute på tur i sola alt i dag jeg da...:)

 

Det hadde vært veldig koselig...nå har jeg ikke bil for tida, mulig vi får den nye i morgen, så må bare se an hvilken dag det evt går...

Men torsdag er muligens ikke så galt...eller etter ett i morra...?

 

Hva heter du forresten?

Julianne heter jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er fra Kr.sand, og har all familien der, så vi er mye der på besøk. Vi kommer nok ikke flytte tilbake igjen. Men min famlie bor her.

Nr 1 sin hofte er ikke helt normal enda,skal ha en operasjon når hun er 6 år, antagligvis. Hun fungerer normalt nå, men må man så ma man. Vi er på rikshospitalet til kontroll en gang i året, så hun følges godt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å dra på roadtrip da..:)

Koser meg på tur til andre sida av landet jeg..:)

 

Ja må man så må man...sant nok det...

Får håpe alt står perfekt til med den nye verdensborgeren uansett...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Julianne.. Hege her..:-)

Fikk aldri surra meg til å gå inn på nettet igår kveld!!

Torsdag passer bra for meg også.. Har bil den dagen, jeg også, så da satser vi kanskje på å møtes et sted i Drammen, eller?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se flere med sørlandstilknytning, da :) Vi flyttet opp hit til Hokksund rett før jul i fjor, fra Kristiansand. Jeg er fra Lyngdal, og har bodd i Kr. Sand i ti år. Får jo hjemlengsel nå, jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ledig på kvelden mye da....har en fotballfantast av en samboer som spiller etter jobb...:)

Og til uka har jeg bil igjen...

Føler meg litt viggovenneløs her jeg sitter for tida, så hadde vært veldig hyggelig å tatt en kaffe..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi flyttet hit for snart 5 års siden, min mann er fra Kr.sand, så vi har bodd der i 7 år. Vi har familie der, så vi er der på besøk innimellom, og er der noen uker om sommeren. Kr.sand er er fin by spesielt om sommeren. Det er så deilig å være på sjøen, savner det veldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvordan du har det.. Trenger ikke mange dager hjemme alene før man er lei..:-)

Jeg skal til jordmor igjen på tirsdag.. Regner med at jeg fortsetter med litt sykemelding, kanskje 40%.. Isåfall er jeg hjemme et par formiddager i uka og sitter gjerne lenge på kafè og skravler!

Sliter fortsatt med at jeg er veldig trøtt, så etter at min viltre 2-åring har lagt seg på kvelden, er det ikke mye futt igjen i meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...