megogknotten Skrevet 2. oktober 2008 #26 Skrevet 2. oktober 2008 Ja, jeg og samboer skulle egentlig på galla i Oslo med jobben hans, men så var det så få som meldte seg på, så samboer sa han skulle overraske meg med en fin kveld. Derfor trang jeg fin kjole, sa han! hehe så jeg gleder meg!! Jeg tror ikke jeg tør å teste noe før jeg skal til legen den 8. men innen da er vel tanta kommet, uansett.. Vi har kjøpt oss en liten cavalier .. gleder oss såå mye til å få henne! Det blir babyjenta vår hihi
~ Katie ~ Skrevet 2. oktober 2008 #27 Skrevet 2. oktober 2008 Høres ut som du har en romantisk type, iaff Har du noe å se frem til..! Heldiggriser, det er helt herlig med hund. Mye jobb, men absolutt verdt det.. og ja, det blir babyen din Min er så gammel, og fremdeles babyen min! Når erdet dere får henne? Jeg har kjøpt undulat jeg da De er så morsomme når de blir tamme. Så holder på å temme den nå.. Skal ha ei jente også - så de kan parres etterhvert Litt gøy Men aller mest lyst på en hund til.. Føler jeg er sånn syk dyreperson som kommer til å ende opp med 99 katter i en leilighet på lambertseter eller noe
megogknotten Skrevet 2. oktober 2008 #28 Skrevet 2. oktober 2008 hahaha.. Vi skal hente henne til Torsdagen håper jeg! .. Ja har hatt hund før, så det krever sitt, men man får jo så mye tilbake av en hund da! Nei, samboer er egentlig lite romantisk:P ..så dette blir spennende!! kanskje middag på peppes med gallakjole, haha!! huff a meg!
~ Katie ~ Skrevet 2. oktober 2008 #29 Skrevet 2. oktober 2008 Min samboer jobber på peppes under studiene nå, kan skaffe dere rabatter ;D Tror nok det blir noe mer romantisk! Vi er begge to glade i å dykke her.. og lenge siden vi har gjort det. Så vi tenkte å dra en tur ned til danmark og på et stort akvarie der, og kose oss nå snart Lenge siden vi har gjort noe kos alene
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #30 Skrevet 2. oktober 2008 ch_88: Hehe, så bra at vi er tre;) Da kan vi prøve å motivere hverandre! Har dere noe mål for hvor mye dere vil ned? Såå heldig du er som skal få valp!!! Da får du deg litt trim framover ja;) Kjedelig at tanta kom, men begynner å bli en vane.. Så spennende at du ikke har fått TR! Mensmurringer kan være et godt tegn *krysserfingrene*
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #31 Skrevet 2. oktober 2008 Katrine: Hehe, alltid greit å ha intensjonen ja;) Har planer om å lese litt om autisme før jeg legger meg, men begynner å tvile på at det blir noe av, hihi.. Så lurt å leie bøker! Det skulle jeg tenkt på da jeg gikk første og andre år. De bøkene jeg har nå er geniale å ha når jeg skal ut i jobb, så har kjøpt for hele året jeg;) Planer for i morgen da? Sove ut etter nattevakt?
megogknotten Skrevet 3. oktober 2008 #32 Skrevet 3. oktober 2008 6. dag over IKM, og jeg MÅTTE ta en ny test idag!! jeg syns jeg kunne skimte en lysgrå strek! men den er vel sikkert så innbilt som man får den, haha.. uff, dette begynner å bli kjedelig!! hvis ikke den testen blir positiv snart, så kan TR komme, sånn at vi får startet på ny pp!! hrmf!! Jeg kunne tenke meg ned 15 kg, men det første målet er 7.. så da får vi se hvordan det går ..
~ Katie ~ Skrevet 3. oktober 2008 #33 Skrevet 3. oktober 2008 Silje: I kveld skal jeg sløve, tenkte jeg.. Vi tenkte å lage noe taco eller noe, se en film og bare kose oss Skal på kino med et vennepar i morgen etter jobb, så det blir kos! Fikk selvfølgelig ikke gjort noe på nattevakt.. Natta ble bare kaos. Kan jo ikke legge ut noe, men kan si det som skjedde med meg Jeg ble spydd på og måtte vaske opp spy i to timer og en fin blanding med diare.. wuhu.. Stakkars den det gjaldt da :/ Ikke greit å være dårlig. ch88: 8 dager over i dag.. og måtte ta en test jeg også Totalt innbilt strek der, i sånn 30 sek.. før jeg gav opp. Bare håper TR kommer nå jeg også, slik at vi kan prøve igjen. Å bli gravid handler veldig mye om å tisse. Man skal tisse på EL-tester, graviditetstester.. noen ganger skal man bruke morgenurin andre ganger midt på dagen. Klissete greier. Og jeg som trodde å bli gravid var så glamorøst
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #34 Skrevet 3. oktober 2008 ch_88: Så spennende at du tror du kunne skimte en strek. Får håpe at den blir sterkere og sterkere framover:) *Krysser fingrene* Så flink du er, er helt sikker på at du klarer det! Jeg tenkte med ned 5-6 kg jeg, men er jammen ikke enkelt;)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #35 Skrevet 3. oktober 2008 Katrine: Åååh det hørtes helt herlig ut! Gleder meg til jeg kan ha en skikkelig koselig fredagskveld igjen, og ikke være på jobb! Hvilken film skal dere se i morgen da? Spydd på + vaske en blanding av spy og diaré!!! Stakkars stakkars deg!!!!:´-( Er ikke noe særlig å være syk nei, men jeg må ærlig talt si at jeg synes mest synd på deg! Håper streken ikke var innbildt og at den blir sterkere og sterkere framover:) Er nok ikke mye glamorøst med prøving og graviditet nei, haha!
~ Katie ~ Skrevet 3. oktober 2008 #36 Skrevet 3. oktober 2008 Halååå tutta Vi tenkte vi skulle se den danske filmen som kom i dag. Husker ikke hva den heter i farta! Jobber du fast hver fredag eller? Vet du, tror det er noe av det verste jeg har opplevd.. hele senga var spydd ned, gangen, stua.. og litt på badet.. diare som rant ned benet og ned i bleia.. får en lukt :/ Så måtte ta henne rett i dusjen og vaske leiligheten mens hun satt der og koste seg.. helt jævlig, rett og slett. Tror nok ikke det blir noen positiv test her.. Har en sykt glamorøs brun utflod, som jeg tror er starten på en veldig sen TR. Så sånn er det nok med den starten. Håper du har kost deg i kveld da, selv om du har vært på jobb Kvelden her var iaff veldig kos =)
~ Katie ~ Skrevet 4. oktober 2008 #37 Skrevet 4. oktober 2008 Og der var vi over i 2 pp :/ Nedtur, men var såpass forberedt på det. Steff som ble mest lei seg her.. huff. Jobbe i dag.. Også får jeg se hvordan den nye syklusen min blir, for nå aner jeg ikke når jeg har IKM eller noe. Blir vanskeligere nå
megogknotten Skrevet 4. oktober 2008 #38 Skrevet 4. oktober 2008 uff da .. men da er dere jo i alle fall over i ny prøveperiode ..! Du hadde nettopp slutta på prev.? da kan det ta litt tid før den " gamle " syklusen kommer tilbake.. men lykke til i ny prøveperiode, BEGGE TO .. her sitter jeg fortsatt å venter på TR.. .. blæh! har mensmurringer, men ingenting skjer..
~ Katie ~ Skrevet 4. oktober 2008 #39 Skrevet 4. oktober 2008 Er faktisk usikker på når jeg sluttet, men starter å bli en stund siden. Så burde vært regelmessig nå.. og har vært det en god stund også. Men men, tar ikke dette så hardt. Barn får vi før eller senere uansett Gir ikke opp Kan jo godt være det ikke er mensmurringer hos deg, men at egget fester seg Håper du er gravid, hadde vært så gøy
megogknotten Skrevet 4. oktober 2008 #40 Skrevet 4. oktober 2008 Da var TR på plass er også! Men, da er det bare å gjøre seg klar til runde 2! .. lurer på når jeg skal begynne å teste etter EL jeg.. noen som veit? ..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #41 Skrevet 5. oktober 2008 Så synd at dere fikk TR:( Forhåpentligvis er det det siste dere ser til henne på 9 mnd! Ligger omtrent likt alle 3 vi da, jeg er på dag 4 i syklusen. Katrine: I begynnelsen er det ikke alltid lett å vite når ikm er, men du kan jo ta utgangspunkt i den syklusen du hadde denne gangen. Hvis dere skal ha sex hver dag/annernhver dag, så treffer dere jo EL uansett:) ch_88 *2pp*: Her er en oversikt for når du skal begynne EL-tesingen: http://clearblue.no/digital_ovulation.php
~ Katie ~ Skrevet 6. oktober 2008 #42 Skrevet 6. oktober 2008 Silje: Det var egentlig helt forventet, så tok det veldig bra Startet å jo så sent. Så null stress. Obligatorisk oppmøte her hele uka, det er litt kjipt.. Skole hver eneste dag, også er det så utrolig kjedelig også. Vi skal ha "kurs" om elevtekster.. Det varer i fire dager. Verste er at vi kunne gjort det på kanskje 1 time på kafè. Allmennlærerutdanningen er helt håpløs :/ Hadde den søteste helga på jobb da Sofie og jeg bare sløvet og koste oss.. og var i moskeen i går. De hadde jo lagt opp alt etter oss.. alt gikk på norsk osv.. Skikkelig snille! Var faktisk veldig allrigt. Lærte masse. Feks at ca 90% av muslimene på holmlia har misforstått.. iaff de jeg gikk i klasse med Har du forresten noen serier å anbefale? Etter at du anbefalte dexter,er du serieguruen min Startet å se på den nye versonen av beverly hills, bare fordi det er gøy pga den forrige som gikk når vi var små
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #43 Skrevet 7. oktober 2008 Ååå så kjedelig med obligatorisk skole hver dag:( Har hørt om fler som klager over allmennlærerutdanningen! Er jo håpløst at dere skal bruke så mye tid på noe dere kan gjøre på en time! Åååh det hørtes kjempekoselig ut! Så snille de var! På hvilken måte har muslimene på holmlia tatt feil? Hehe, får nesten prestasjonsangst for å anbefale noen serier;) hmmm... medium, criminal minds, the L word, grey´s, one tree hill, frustrerte fruer, men mange av de ser du vel på fra før;) Skal se om jeg kommer på noen fler, hihi.. Så gøy med ny versjon av beverly hills, det må jeg nok se på etterhvert;)
~ Katie ~ Skrevet 8. oktober 2008 #44 Skrevet 8. oktober 2008 hehe hørtes veldig arrogant sagt at muslimene på holmlia har tatt feil. Var bare på barne og u-skolen at de i klassen hadde et veldig skeivt syn på islam, som jeg ikke føler at passer overhodet med det som står i koranen. Viste du feks at muslimer må tro på alle religioner med profeter? Dvs at de må tro på kristendom, jødedommen, hinduismen osv.. Mens de i klassen min hadde null respekt for de religionene. Jaja Nå er vi igang med å prøve for fullt igjen Får håpe ting klaffer denne gangen! Vi driver å diskuterer å flytte opp til sommeren igjen.. Men vet ikke siden det er så dyrt i Oslo.. De vi er blitt mest kjent med her nede flytter jo opp, så blir litt ensomt her uten dem. Alt bra der oppe? Greys syntes jeg ble kjedelig etter at de var ferdige som interns.. Ble så feil etter det. Men men Startet å se på den store reisen på nrk, det er jo knallgøy! Trodde det var skikkelig teit, men neida
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #45 Skrevet 9. oktober 2008 Haha, så kult! Da tror jeg at de fleste muslimer tar feil. De tolker vel kanskje koranen litt som det passer dem? Konseptet om at de skal tro på alle religioner med profeter er jo veldig bra da, tenk om de kunne fulgt det:) Så gøy at dere er i gang med full prøving igjen! Krysser fingrene for at det blir full klaff denne gangen:) Skal du ta EL-tester? Det hadde vært kjempekoselig hvis dere flyttet hit til sommeren! Det er ikke noe problem å bytte over til høyskolen i Oslo? Skikkelig kjipt at det er så dyrt her, men dere har jo litt tid på å tenke:) Alt bra her vettu:) Jeg grey´s nesten er enda bedre jeg, hihi. Jeg har sett en episode av den store reisen, kjempegøy! Kanskje jeg skal begynne å se det på nettv på nattevakt;)
~ Katie ~ Skrevet 10. oktober 2008 #46 Skrevet 10. oktober 2008 Godt tips, skal jeg gjøre på nattevakter fremover Ikke at jeg har noen enda.. Dette er endelig en frihelg! Gleder meg noe helt vanvittig til å kunne sove lenge - og bare kose meg! Skal nok ta EL-tester. Starter nok med de i morgen.. Men vet ikke om jeg orker å stresse sånn med dette og få negativt igjen. Heller bare ta det som det kommer Er litt mer down to earth nå, enn jeg var sist. Vi tenkte å flytte til drammen, av alle steder. Er jo mye billigere, tror det er greiere skole der også Liker mindre skoler.. De i oslo er jo gigantiske. Elsker at man møter på mange kjente i gangene og sånt, når man er her nede i sør.. Skjer jo aldri på blindern, ca. Men vi får se.. Er så billig her nede.. Men, nå må jeg sette meg ned å skrive innlevering.. Helt vilt, har 2 innleveringer + obligatorisk kurs (m innlevering) i 10 poengsemne.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #47 Skrevet 10. oktober 2008 Så deilig med frihelg! Kan tenke meg at du gleder deg til å slappe av og kose deg! Synes du er utrolig flink som jobber i helgene, det hadde ikke jeg orka. Spennende med EL-tester, da er det bare å kjøre på når strekene blir like sterke;) Er nok lurt å ta det som det kommer, så slipper du å bli så skuffa. Bedre å bli positivt overraska:) Drammen er nok en god idé Billigere og ikke så langt fra Oslo. Skolene i Oslo er gigantiske ja, høres koseligere ut å kunne møte kjente i gangene:) Vet du at de har lærerutdanning der? Ååå stakkars deg, så mye skoleoppgaver på en gang!! Skal begynne på en av mappeoppgavene i dag jeg, men klarer ikke finne problemstilling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå