*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Lager en egen tråd til oss jeg.. Er visst ikke så mye aktivitet her inne akkurat nå. Har det vært deilig med fri? Har bare vært hjemme og lest i dag jeg, og sittet her. Hater å nærme meg IKM, da tenker jeg ikke på annet. Kan tenke meg at du har det enda verre som er over IKM;) Ingen tegn til TR?
megogknotten Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 kan jeg kaste meg inn i denne tråden? det er så lite aktivitet blandt de andre damene her.. også er det så gøy å dele ting med andre som er i samme " situasjon " Jeg er 4 dager over IKM nå.. men tester fortsatt neg.. buhu.. er vår første pp..
~ Katie ~ Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Vet du, det har vært helt herlig med fri! Shoppet jo som en gal i helga, så driver å rydder på plass det siste fra Ikea nå. Måtte kjøpe noe babystæsj der, jeg er jo helt håpløs.. så starter å få et lite lager Klarer ikke tenke på noe annet jeg heller.. Steff var helt gira før han gikk på jobb, tipper han blir helt knust om jeg får mensen nå. Prøver å få han ned på jorda, og si at det er ganske usansynlig, men han tar det ikke akkurat inn Når er det du har IKM? Håper samboeren din comes around og stikker til legen snart, må innrømme at jeg syntes det er dårlig av han.. Du stresser jo som en gal, så må jo han også gjøre litt men men.. Du har jo sikkert kjeftet nok, får bare håpe du får det til jul .. hvis ikke drar jeg han med til legen selv, er jo i oslo hele jula
~ Katie ~ Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Det er klart du kan bli med her Oioioi...! Så utrolig gøy! Akkurat samme sitasjon som meg! Tenk om du allerede er blitt gravid? Tar jo en stund før du kan få en pos. test, så prøv å hold ut. Her kan jeg nok ikke få det før uke.. Vanskelig å vente. Helt paranoid og løper på do hele tiden for å sjekke om TR er kommet.
megogknotten Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 jeg skal på videre gyn. undersøkelse om ei ukes tid.. hvis ikke TR har kommet da og jeg fortsatt får neg. test, tror dere legen kan se om det er noe der så tidlig? ved innvendig UL?.. fant ut i sommer at jeg har hatt eggstokkbetennelse .. tydeligvis i flere år.. så skal se om jeg har tatt noen skade av det.. er bare i det siste jeg har merket vondt på venstre side, og da trodde legen det hadde gått bra.. men man vet jo aldri ..
~ Katie ~ Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Om han kan se noe, aner jeg ikke.. men en blodprøve kan du nok ta Har på følelsen av at dette går helt fint. Du er 88-modell? Du er jo ung, og frisk! Tror ikke legen hadde turt å si at det antakeligvis går bra, om han ikke virkelig tror det
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2008 ch_88: Bare å henge seg på, kjempekoselig det:) Så spennende at du er 4 dager over ikm! Håper du tester positivt snart. Har du noen symptomer? Morro at dere er i akkurat samme situasjon da;) kathie85: Kan tenke meg at det var deilig med fri, når du hadde så mye som måtte ryddes. Hva har du shoppet? Så utrolig søt Steff er som er så gira!! Håper at du kan overraske han med en positiv test om noen dager. Jeg har IKM i morgen eller torsdag, så blir vel en test på torsdag hvis TR ikke har kommet. Ja synes at M burde gjøre litt, når jeg jobber så hardt for å få det til, men det er tydeligvis ikke så greit for han. Håper han går med på det til jul/nyttår, hvis ikke får du dra han med deg ja, haha! Så koselig at du er i Oslo hele jula, da burde vi få til og møtes;) Har du fri i morgen og? Må legge meg straks jeg, for jeg skal jobbe i natt. Men vi snakkes nok i kveld;)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2008 ch_88 Så dumt at du hadde eggstokkbetennelse. Håper at alt har gått fint! Vet du når du hadde eggløsning? For hvis du hadde det ca. 14 dager før ikm, så vil du være rudt 6 uker på vei når du skal til gyn, og da kan det hende han ser noe på innvendig ul. Men har du hatt EL senere, så kan det nok være for tidlig. Men jeg er ikke helt sikker altså.
~ Katie ~ Skrevet 30. september 2008 #9 Skrevet 30. september 2008 Shoppet litt div ting.. har jo flyttet inn på 89 kvm, og har mye bedre plass. Kjøpte litt pyntepyter, en lampe, noe stearinlysgreier +++ bare småstæsj egentlig Babyting kjøpte vi saueskinn og en bamse.. gleder meg til å shoppe inn det måtte styre meg! Steff er helt i hundre ja, lå i halve natt og snakket om navn.. søsteren hans "stjal" jo fav navnet vårt, så må finne på neon andre. Bare søtt han skal gjøre det midt på natta, før vi er gravide Ja, må helt klart sees i jula Fikk jo ikke truffet deg i helga.. triste saker. Må ta en fest igjen, ikke festet siden hm.. nyttårsaften 07, vi! Ikke fri i morgen.. stort prosjekt + innlevering.. Så skal jeg jobbe natt til fredag. Men vi snakkes nok i kveld er home alone, mens steff jobber.. Sov godt, tutta
megogknotten Skrevet 30. september 2008 #10 Skrevet 30. september 2008 Jammen er jeg ung, hehe.. og får håpe frisk også! Jeg har ikke testet når det gjelder EL.. har nettopp fått endel ELtester fra billige-tester.no så hvis TR kan komme snart, så skal jeg prøve å teste meg fram til EL framover.. når bør man begynne å teste, egentlig? .. ca 14 dager etter første dag fra mens, eller ? :S.. øøh, helt blå på det området der gitt. De kan ikke se om jeg har EL i det hele tatt i løpet av mnd på en gyn. undersøkelse heller? .. Dreamer: Håper du får mannen din med på testing da. Her i huset gikk det greit, og han skal snart få sjekket seg han også! .. ikke at vi har prøvd så lenge da, haha.. første pp. Men greit å ha gått igjennom litt da:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. september 2008 Så deilig med så mye plass! Morro å kjøpe pynteting! Gleder meg til å shoppe masse babyting jeg og, og spesielt vogn! Åååh som jeg ønsker å bli gravid snart! Så nyedlig Steff er som snakket i halve natt om navn. Har dere kommet fram til noe? Så dårlig gjort at hun stal navnet! Hvilket navn er det? Jeg og kusina mi vil ha samme jentenavn :-/ Eller rettere sagt Marius og kusina mi.. Ja det var så dumt at vi ikke fikk sett hverandre i helga:( Men er ikke sååå lenge til jul da;) Ja det er såå lenge siden vi har festa, da får vi ta en fest til jul! Forhåpentligvis med munkholm:P Håper prosjektet og innleveringen går bra da! Hvordan går det på jobben
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 30. september 2008 ch_88: Hvis du ser på den tråden som heter "Nyttig info til prøvere" eller noe sånt, så stør det når du bør begynne å EL-teste i forhold til lengden på syklusen din. EL er vanligvis 10-16 dager før TR:) Så det kommer helt an på syklusen din når du bør begynne EL-testingen. På en gyn undersøkelse kan de ikke se om du har hatt EL. Hvis du tar innvendig ultralyd, så kan det hende at de ser om du har modne egg, eller om du akkurat har hatt eggløsning. Men det beste er å ta blodprøve for å sjekke progesteronnivået. Men hvis du har hatt egglederbetennelse, så burde du få en røngtenundersøkelse der de spyler kontrastvæske gjennom egglederen din for å se om den er åpen. Tusen takk, det håper jeg og:) Så bra at din har gått med på det. Har dere fått henvisning til å sjekke svømmerne allerede? Da er dere heldige! Vanligvis så må man vente et år.
~ Katie ~ Skrevet 1. oktober 2008 #13 Skrevet 1. oktober 2008 Nå er jeg SPENT! Er TR kommet? Tror ikke de kan se når du har EL, men det tester du bare rundt perioden du tror du har det.. Er jo ikke så dyrt med slike tester på nettet
~ Katie ~ Skrevet 1. oktober 2008 #14 Skrevet 1. oktober 2008 Er så kjedelig når folk bruker et navn man har lyst på, også kan man på en måte ikke bruke det selv - fordi ungene skal omgåes.. Men, heldigvis mange søte navn å plukke av Liker skikkelig godt deres navn! Nå må du snart hjem å sove
megogknotten Skrevet 1. oktober 2008 #15 Skrevet 1. oktober 2008 wææ, den kontrastvesketesten hørtes VOND og skummel ut! .. Fastlegen bablet noe om at de skulle se om de var åpne, skjønner du! Men forklarte ikke hvordan. *gulp* heees. Fortsatt ingen tegn til TR her i gården, men nå vil jeg ikke teste mer heller. For blir bare skuffet. Den kommer vel snart, tenker jeg .. forbasket at den skal tukle syklusen min sånn til! GRR
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 1. oktober 2008 kathie85: Ja det er veeeldig irriterende! Man burde visst holde navn for seg selv. Tror nok at jeg og kusina mi ender om med hver vår Emilie;P Liker skikkelig godt deres navn og! Gikk det bra på skolen i dag? Noen tegn til TR? Håper ikke det! Var deilig å komme hjem å sove i dag! Nå er kanskje du på jobb? Håper du får en rolig natt:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #17 Skrevet 1. oktober 2008 ch_88: Tror ikke det er så ille altså. Man kan ikke se på ul om de er åpne skjønner du, derfor så må man enten ta røngten med kontrastvæske, eller så må man ta kikhullsundersøkelse. Regner med at jeg må gjøre en av delene jeg og, når sambo er sjekket. Gleder meg ikke, men håper jeg slipper unna med røngten;) Så bra at det ikke er noe tegn til mensen! Får håpe at du får en positiv test når du vil teste igjen:)
~ Katie ~ Skrevet 2. oktober 2008 #18 Skrevet 2. oktober 2008 Hallois, Siljemor Jobber først natt, i natt! Så skal egentlig være på skolen nå.. Men pga eksamen forrige uke, så ligger jeg etter med to innleveringer. Så skal gjøre den ene nå, også skole kl 13 MEN! Ingen TR i dag heller.. Og, vi kjøpte oss jo brødmaskin i helga.. Våknet til nydelig lukt av nybakt brød i dag tidlig.. Luktet helt herlig, og gledet meg til frokost. Tror du ikke jeg ble dødskvalm etter en bit? .. Så redd for at kroppen lurer meg, men starter å se flere og flere symptomer. Kos deg i dag Her er det iaff sol og godstemning!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #19 Skrevet 2. oktober 2008 Helluuuu:) Aha, det er ikke før i natt du jobber nei;) Så flink du er til å jobbe med skole! Forelesningen vår ble utsatt den, så jeg har fri i dag. Skal prøve å lese litt. Så tenkte jeg meg en tur til mamma, for lillebror er hjemme på perm, så må være litt med han;) Sååå bra at TR ikke har kommet, og at du er kvalm! Hurra!!! Tror nesten at dere har klart det på første forsøk jeg;) Jeg fikk mensen i dag, som forventet. Denne mnd skal jeg fokusere på å gå ned noen kg, så jeg ser snasen ut når pappa skal ha stort 50-årslag 1. nov;) Trenger å tenke på andre ting fram til Marius får ut fingeren:) Kos deg i dag du og. Her er det overskya og dårlig stemning, haha:P
~ Katie ~ Skrevet 2. oktober 2008 #20 Skrevet 2. oktober 2008 Huffda.. kjedelig at mensen kom Går det greit med deg? Må også gå ned i vekt her, kjedelige greier.. Har egentlig ikke tid til å slanke meg, men får vel fint bare bite sammen og gjøre det. Mamma har 50årsdag i slutten av okt.. Steff og jeg spanderer en tur på henne etter jul, men vet ikke hvor enda.. Vi driver å leter etter noe til gran canaria
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #21 Skrevet 2. oktober 2008 Jada, det går fint:) Begynner å bli vant til det.. Kjedelige greier å gå ned i vekt ja:( Misunner de som kan spise hva de vil og være syltynne. Uansett så er det egentlig litt fint for meg nå, så jeg får litt andre tilg å fokusere på. Hvilken dato har hun bursdag? Pappa har bursdag 28. okt:) Så utrolig snille dere er som spanderer en tur! Skal dere være med da eller? Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til pappa jeg, hehe.
~ Katie ~ Skrevet 2. oktober 2008 #22 Skrevet 2. oktober 2008 29 okt, gøy Ja, hun har vært så snill.. hun fortjener en tur vekk! =) Tenkte å invitere med noe mer familie også - og ha en liten familietur.. Tror jeg hun hadde likt. Tror jeg også trenger noe annet å tenke på.. redd kroppen lurer meg fordi jeg tror jeg er gravid. Tenkt å jobbe mye med skole i natt.. skeptisk til om det går Fuglen vi skulle ha er en gutt da, da kan vi ikke ha han.. nedtur
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #23 Skrevet 2. oktober 2008 Hihi, det var nærme;) Åååh så snille dere er med hverandre! Hun kommer nok til å elske det!! Det er aldri lett å vite om man blir lurt av kroppen, eller om man faktisk er gravid. Men at du er såå mange dager over ikm er et supert tegn! Hehe, godt gjort hvis du klarer å jobbe med skole i natt. Jeg tenker alltid at jeg skal gjøre det, men jeg får det aldri til;P Neeii!! Åh så synd!! Skal dere prøve å kjøpe en ny da?
megogknotten Skrevet 2. oktober 2008 #24 Skrevet 2. oktober 2008 slanketrio pågang? hehe.. skal nemlig ned jeg også! og det er skikkelig trekt! men om det er det som skal til for å øke sjangsene for å bli gravid ( og for å føle seg vel i gallakjole i desember ) så får jeg kjøre på, haha .. hjelper vel når jeg får valp til uka! da må vi jo ut hver eneste dag framover.. så det hadde ikke gjort noe med en barnevogn på slep til sommeren .. hoho .. Trist at TR kom igjen, Dreamer!! Nå er det på tide at dere får en liten spire, syns jeg! .. og Kathie, når skal du teste? .. her er det fortsatt ingen tegn til TR.. men kjennes ut som litt mensmurringer i dag og i går kveld, så ho er vel på vei!! :@
~ Katie ~ Skrevet 2. oktober 2008 #25 Skrevet 2. oktober 2008 Silje: Kommer helt garantert ikke til å få gjort noe skolearbeid i kveld, men alltid greit å ha intensjonen om å gjøre det Var på biblioteket og lånte masse bøker i dag.. sluttet å kjøpe skolebøkene og låner de heller =) Sparer så sykt mye på det! Få med deg Marius og en til, som ikke går på samme som deg.. Så låner dere og reserverer bøkene, slik at dere har de hele semesteret ch_88: Det er absolutt slanketrio på gang. Har kjøpt en helt nydelig rød kjole jeg har tenkt til å bruke på julaften Gallakjole? Skal noe gøy? FÅR DERE VALP? Hvordan da? Har en gammel sur mannevalp her, på 11 år.. Ikke mye turgåing her. Prøver å dra han med, men begrenset hvor mye han gidder å gå. Heldiggris Har så lyst på en valp! Bestemt meg for å kjøpe en når jeg får baby og skal gå hjemme og trille. Tester meg på lørdag, tenkte jeg.. spent. Vet ikke helt om den kan slå ut positiv da, så blir en test neste uke. Regner med at jeg får mensen først.. Får se Du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå