82glad Skrevet 1. oktober 2008 #26 Skrevet 1. oktober 2008 Ble ikke noe microlax på meg i går. Skal til legen idag, så venter til etter den visitten. Og da er jeg spent på om det skjer noe..
cyberkit *fødeklar* Skrevet 1. oktober 2008 #27 Skrevet 1. oktober 2008 Hvor mye koster det derre BioGlandin greiene da? kjøpte bringebærblad kapsler, syns de var svindyre jo..hehe! Anonym: Man får ofte klyster før fødselen på sykehuset også, sånn at man får tømt tarmen Og idet ungen er på vei ut,så driter man gjerne i om det kommer no ut bak eller ikke
Snupp@ med 3 barn Skrevet 1. oktober 2008 #28 Skrevet 1. oktober 2008 Prøvde lakserolje igår, ingen effekt. Har ikke vært på do engang. Tok gjerne litt for lite (2ss). Idag har jeg vært hos legen og blitt strippet. Han sa det var en drøy cm åpning og ganske modent, men ikke helt moden. Idag skal jeg prøve klyx. Skal gi beskjed hvordan det går......... Hva med dere andre som skulle prøve klyx. Har det skjedd noe???
Snupp@ med 3 barn Skrevet 2. oktober 2008 #29 Skrevet 2. oktober 2008 Tok klyx igår kveld i åtte tiden. Funket ikke noe særlig tenkte jeg. Hadde sex for å prøve det og siden jeg ble strippet i går. Ca halv time etter sex gikk jeg på do og da var det masse slim med blod i. Tenker det var slimproppen:) Fikk sove litt inatt, masse i morges. Ikke noe tegn til rier. Det kommer fortsatt masse slim og endel blod så tror jeg kanskje kommer i gang snart. *håpe**håpe*
cyberkit *fødeklar* Skrevet 2. oktober 2008 #30 Skrevet 2. oktober 2008 Åååå heldiggris!!!! Jeg ble også strippet i går OG hadde sex og håpet på at noe skulle skje, men den gang ei.. ikke én dråpe blod og ikke én enste merkbar kynner.. *aaaaaargh!!!!!* Føler at jo mer jeg prøver alt av kjerringråd, jo mer roer ting seg/ stopper "tegnene" opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå