Gå til innhold

Idag skal jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøve lakserolje, vet det kan gi masse ondt uten effekt, men det orker jeg ikke bry meg med. Prøver forde jeg. Har også kjøpt klyx, så tom ska jeg iallefall bli:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt både god og ikke god effekt av lakserolje, men aldri fått vondt. Lykke til uansett. Er du over termin siden du skal prøve dette??

Skrevet

Lakserolje takler jeg ikke ta en gang til tror jeg, brekker meg bare ved tanken på å svelge den seige olja som smaker fy og *biiip*

Hvor mye koster klyx?

Skrevet

klyx koster 74 kr på boots iallefall

Skrevet

Det var jo ikke så gal pris :)

Har gitt beskjed til gubben om at han må kjøpe med seg dette på vei hjem fra jobb :)

Han spurte hva det var, men jeg bare flirte og spurte om han viiiirkeeelig ville vite det, og da skjønte han det jo..hehehee!

Skrevet

Henger meg på jeg og. Tar klyx ikveld i håp om at noe skjer. Vi får se om noen av oss ender på føden da:) Hadde blitt sjeleglad om noe skjedde får nå er jeg lei. Jeg hadde menstermin 25 og ultermin nå til fredagen så x fingre for at jeg er moden nok til at denne setter det hele igang. Vi får si ifra om noen av oss har effekt av dette da. Lykke til jenter !

Skrevet

avtale!

Vi skriker ut om vi merker noe :)

Skrevet

Det er farlig. Morkaka kan løsne.

Skrevet

Blitt inspirert jeg nå. Har vært og kjøpt klyx. Vet ikke om jeg orker/tør. Den var grådig stor den flasken. Menstermin idag UL omm 5 dager...Vi må iallefall oppdatere hverandre. Tror jeg venter til litt senere på kvelden...sånn i 8-9 tiden kanskje. Uhuu spennende

Skrevet

Morkaken løsner ikke. Du får jo klyx på føden. Det tror jeg ikke noe på. Står ingen advarsler i pakningsvedlegget om noe sånt

Skrevet

Har lest gjennom hele bruksanvisningen, TVILER på at morkaka løsner av dette, da hadde de vel ikke verken solgt dette til gravide eller gitt dette til fødende på sykehuset? ;)

Skrevet

morkaka løsner ikke av å ta d...

jeg fikk d på sykehuset når jeg var innlagt pga forstoppelse... dette var mens jeg var gravid... men jeg fikk ikke så mye pga d kunne sette igang fødsel.... men morkaka løsner ikke.. d har jeg ikke noen tru på.. da hadde jeg og andre aldri fått dette...

lykke til.. hold oss oppdatert da:)

Skrevet

Hei hei:)

Jenter, tar dere den miniklyx'n? eller en annen type?

Jeg har kjøpt miniklyx og er litt ivrig etter å prøve...har termin i morgen og er LEI ventinga!

Kanskje jeg skal hive meg på jeg også å gjøre det i kveld('',)

Skrevet

Min står det Klyx på, ser ut som den samme jeg fikk på sykehuset :)

Jeg har hatt konstante kynnere i hele dag, men ingen vonde, så blir spennende å se om dette setter fortgang i ting :)

Og jeg NEKTER å sitte på do på sykehuset med pleiere som hele tida stikker inn huet på doen og spør om jeg får til å tømme meg..hehehe!

Skrevet

Nå har jeg tatt hele flaska på 120 ml, og klarte vel akkurat å knipe igjen ca 5 min, før jeg var så dum å reise meg opp...HEhe!:)

Etter å ha vært på badet et kvarter, er jeg nå ferdig tror jeg :)

Tok ca 15 min fra begynnelse til slutt.

Tror nok ikke denne greia har særlig virkning på meg gitt...:(

Men men, det var verdt et forsøk, og skulle fødselen allikavel skje i natt, så trenger jeg iallefall ikke løpe inn og ut fra doen på fødestua ;)

Skrevet

Såpass ja:) hehe, må le litt!

Da skal jeg holde meg på do til det skjer noe. Regner med det ikke går an å knipe så mye når det først skjer noe;)

Kan jo hende det skjer noe i løpet av natten vettu, skal krysse fingra for alle klyx-jenter!!!

Skrevet

Skjer det noe eller jenter?

Spennende å høre så kanskje det kan være verdt å prøve nærmere termin.

Skrevet

Jeg tok ikke klyx. Jeg tok to ss lakserolje. Har ikke hatt noe effekt enno, men ikke noe vondt heller. Prøver klyx imorgen hvis det ikke skjer noe inatt. Vi som har prøvd ting og tang her inne må holde liv i tråden slik at vi kan hjelpe hverandre igang:) Forstår det er mange som er lei her inne. Lykke til jenter:)) *************************************** fødestøv til alle som er klare.

Skrevet

Du må nok ta mer enn bare én spiseskje med laksérolje... ;)

Jeg tok halve flaska jeg da jeg ventet nr en, og fødselen startet ;) hehe!

Klyx'en funka iallefall ikke på meg... :(

Skrevet

Ingenting her heller. Skal begynne på bio glandin idag så får jeg se om det hjelper. Her er gode råd dyre:)

Skrevet

Hva er Bio Glandin? *rødme*

Skrevet

Googla "sette igang fødsel" og fant en liste inne på ammetaka.no Det står bio gladin, men dama på helsekosten sa det måtte være Bio glaNdin. Dette står det om produktet på nettsiden; Bio gladin som selges i helsekost foretninger inneholder de samme stoffene som er i sæd. Svelges hele og tas flere ganger for dagen.

Skulle gjerne hatt mye sex istedet , men for det første orker jeg ikke og gubben tørr ikke så seint i svangerskapet - han er en av de som forestiller seg at barnet "ser". Vi ler av det begge to, men det stopper seg helt for han stakkar.

Skrevet

Er det ikke flaut og ha diare når man skal presse ut ungen da?

Skrevet

Si ifra om du merker noe av denne bio glaNdin da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...