Gå til innhold

*dreamer*

Gjest Ingen skal få!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe, det hele var jo veldig morsomt da;) Det endte bra ihvertfall!

Er du fortsatt inne på kranglesiden?

Skjønner at det er grusomt, man er jo så redd for å bli skuffa. Men jeg håper sååå mye at du er gravid!

Hvordan har det vært å ha en bror med asbergers? Folk med asbergers er jo stort sett veldig godt fungerende. Klarer han seg fint? Hvorfor vet han det ikke? Kan hende at han synes det er en lettelse å få vite det:)

Lam, nam!

Har du noen planer for helgen?

Videoannonse
Annonse
Gjest nanny carrie
Skrevet

Jeg er ikke der så mye verken her eller på bim, eg er liksom litt lei. Er mest her på bli gravid :-))

Jeg håper så mye jeg også, vanligvis harjeg menssmerter hele uka i forveien før ikm men jeg har ingenting nå.. kanskje kanskje...

Vi har jo snakket om det med AS så... ;-)

Ingen planer andre enn å slappe av og se mannen min. Ser han jo aldri ellers!! Bughu:-( Ellers så har støvsugeren vår gått ad undas :(

Dua?

Skrevet

Hellu:)

Da var helgen over allerede *sukk*

Hvordan går det med deg, fått mensen? Håper ikke det!

Jeg har vært i 2-års dag, hatt fest, og vært i familiemiddag i helgen, så har hatt litt å drive med;) Har du hatt en fin helg?

Gjest nanny carrie
Skrevet

Helgen min har ikke vært så fin, jegh ar vært kvalm og hatt halsbrann og vært ås trøtt. Tenkte at siden jeg vr så trøtt kunne jeg teste idag men negativt.

Ingen mens. Når har jeg egentlig IKM ? HAHA ;-D

Så koselig helgen din høres ut :-) Du skal idag da? Skal du på msn etterpå?

Skrevet

Så spennende!!!:D

Begynner jo å nærme seg testetid for deg, gjør det ikke?

Fortsatt masse symptomer?

Nå skriver jeg jo med deg på msn, så da får jeg vel svarene mine der;)

Gjest nanny carrie
Skrevet

Hei hå

Begynner å bli lei hel prøvingen, føler at pergoen ikke har fungert som den skal eller at noe har skjedd, tror ikke mensen kommer og tror ikke det er positiv test imorgen.. :-(

Hvordan går det med deg?

Skrevet

Helluuu:)

Så kjedelig at du fikk neg test:( Håper det ordner seg med syklusen snart. Støtter deg helt på at du bør bytte gyn! Snart blir det din tur, det er jeg helt sikker på!:)

Med meg går det fint. EL om en uke, men vet det ikke blir noe baby allikevel.. Men fokuserer på andre ting i livet om dagen:)

Gjest nanny carrie
Skrevet

Ja jeg skjønner ingenting ass.. har bestilt time til priv gyn :-)

Du VET faktisk? Hehe.. Huff.. Skjønner at du er lei altså.. Syns du skal si til Marius at han får bare ta den prøven nå fordi du er le iav å vente. Syns han skal gjøre det.. Hva gjør du om dagen da? :-)

Skrevet

Så bra! Jeg var også hos privat gyn, og hun var superflink!! Håper du er like heldig:)

Hehe, jepp jeg vet;P Jeg må jo få ha troen på deg, hihi. Krysser fingrene for at det blir din tur snart ihvertfall. Venter med å mase på han til desember, så jeg holder avtalen vår. For da føler kanskje han seg mer forpliktet til å holde avtalen og.

Jeg prøver å jobbe med skole om dagen. Har masse å lese, og skal skrive 3 oppgaver som skal telle 50% av karakteren min i år. Så prøver å gjøre det bra, for jeg vil inn på master.

Du da?

Gjest nanny carrie
Skrevet

Wooohoo!! Jeg fikk mensen igår kveld!! Da har VIRKELIG pergo ordna opp i syklusen min - 25 dager ble den!!

Sakl faktisk hente ut pergo idag og ta det om noen dager og ha et seriøøøøst pp...

Jeg har troen på deg jeg, jeg tror kanskje at nå som du ikke tenker på det så går det. Tenker du mye på det sånn mtp. vitaminer osv?

Dette klarer du, det med skolen altså. du kan jo skrive om broren min :-p

Skrevet

Jaaaa så bra!!!!!!!!:D

Da blir det baby på deg denne pp´n, jippi!!:)

Nå blir det spennende å følge deg framover!

Tenker ikke noe særlig på det nei, orker ikkes styre med vitaminer og kjerringråd lenger. Har liksom innstilt meg på at vi trenger hjelp.

Hehe, ja skal nesten skrive om broren din;) Tenkte å skrive om autisme i bacheloroppgaven til våren, den er mye større enn mappeoppgavene. Jeg må skrive om enten dysleksi eller matematikkvansker nå. Synes bare at det er ganske kjedelig, så sliter litt med å komme i gang;)

Gjest nanny carrie
Skrevet

Klart det blir julibaby!! :D

Jeg tror jeg skal kjøre pergokur denne mnd også, bare for sikkerhetsskyld, hva tycks?

Nei jeg gidder ikke vitaminer og sånn jeg heller, blir bare for mye om du skjønner. Tenk om du blir gravid nå da.. Det er jo typisk å bli det rett før man skal få hjelp :-)

Ah, ja autisme er spennende.. Skjønner at det er "kjedelig" - er ikke gøy å begynne på en ting syns jeg. går somregel bra når man har begynt men veien til begynning er lang.. .hehe... blæh. mensen er kjipt, ikke fordi jeg ikke er gravid men det er bare plagsomt

Skrevet

Absolutt, kjør på med pergo!:) Kan du ta dobbel?

Ja det er nok typisk å føle deg sånn, er egentlig litt deilig. Nå skal jeg bare dritte oppi alt bokstavlig talt. Kose meg med vin med god samvittighet, spise hva jeg vil, og bare være kjærester:)

Haha, ja det er å komme i gang med ting som er verst. Når jeg først er i gang, så går det helt fint;)

Æsj, ja mensen er skikkelig kjipt uansett. Men hurra for det! Nå får du en skikkelig prøvemnd;) Oktober er mnd din, ikke sant?:D

Gjest nanny carrie
Skrevet

Nei jegh ar bare en igjen å hente :-p

Så jeg å ikke ha pausemnd?

Ja, drit i ALT! Mye enklere. Vi skal ha sex og kose oss hver eneste dag frem til og etter EL men vi skal ikke mase så mye om graivditet og prøving, så vi har sagt ifra til alle at de ikke trenger å mase om det de heller :-) Vi tar de vitaminene vi alltid tar men nåskal vi passe på bruke tid p¨å OSS også!

Ja, ¨sånn er jeg og! Hvorfor er du aldri på msn, det er så teit :-o

Oktober er min mnd, og nå blir'e julibarn, he he :-D

Skal i dag og helgen da? Tom og jeg skal ha pizza og se på noen fine serier... :-)

Skrevet

Det er ikke alle som har pausemnd, du kan jo sende mail til spes gyn?

Så bra, da har vi samme plan. Nå skal vi bare sette pris på det vi har, og nyte livet! Så får babyen komme hvis den vil:)

Jeg er ikke så mye på msn fordi det alltid er så syyykt mange som skal skrive til meg, hehe. Så blir litt sliten av det:P Her inne kan jeg prate med bare deg og de andre jeg har lyst til å prate med:)

Hehe, ja nå blir det julibarn på deg;)

Skal bare slappe av og kose oss vi, og jobbe med skole. Vi skal være skikkelig nerder, hehe. Høres ut som dere og får en koselig helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...