Gjest nanny carrie Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Hei! det er meg vet du, din "navnesøster" zorra, he he. Jeg har vært og tatt blodprøver hos gyn som du vet... Ble jo selvsagt veldig redd da han sa han ville ta en innvendig UL idag, det går jo ikke, he he !! Da hadde jo alt blitt avslørt, det var kjipt. Han sa at blodprøvene skulle ikke ta lang tid også kjente han og klemte han endel på magen og olivmor o.l og sa at "er du sikker på at du har mensen nå? jeg syns livmoren er så langt oppe" hva mente han med det? Er jeg i ferd med å bli avslørt, he he !
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Hei! Så spennende at du har tatt blodprøver i dag! Hvordan klarte du å snike deg unna innvendig UL? Aner ikke hva han mente med at livmoren var langt oppe, kanskje den pleier å ligge langt nede når man har mensen. Hehe, gjør jo ikke noe om du blir avslørt da, da kan du bare si til han det vi snakket om i går;) At det bare var en liten blødning, og kanskje det bare var en mellomblødning eller EL-blødning, hehe. Håper blodprøvene viser at du har hatt EL!
Gjest nanny carrie Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Hehe! Jeg dro den leksa omat jeg var ikke mentalt forberedt på noe UL nå som jeg hadde mensen og at det hadde han ikke nevnt sist og at sånt måtte jeg vite siden jeg har litt angst for sånne gyn-ting. Og da var det greit, men jeg måtte komme om 9 dager for å ta innvendig ul, he he, søren, tenk om mensen er kommet da ;-))) Ja jeg har unnskyldningen liggende altså, han testet for hCg også, vet ikke hvofor han gjorde det.. Jeg håper jeg har hatt EL, men jeg regner med det, har googlet som en gal og det virker som alle får de "herlige" smertene av pergo som jeg fikk, ikke akkurat romantisk nei!! hehe! Hvordan er det med deg? IKM imorgen?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Hahaha, så utrolig bra!! Da fikk nok legen bakoversveis.. Hvis mensen har kommet neste gang, så får du bare si at du ikke skjønner noe av hva som skjer med syklusen din. Eller så kan du si at du har hatt den kjeeempelenge. Så gøy at han testet for hcg og, tenk om den viser at du er gravid;) Høres ut som du har hatt EL ja! Med meg går det bra. Litt irritert over at det aldri blir min tur. IKM i morgen eller torsdag og jeg vet at gruuusomme tanta kommer. Hvor lenge siden er det du hadde EL igjen? Kanskje det dukker opp noen symptomer hos deg snart da;) Koselig om du hilser på Kathie85 som akkurat skrev et innlegg her inne. Det er hun du "spådde" i går, og det er koselig om hun blir kjent med noen her inne:)
Gjest nanny carrie Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Hahah, ;o) Han maste ikke mer i alle fall, he he! Ja skal si det, også skal jeg stå der med uskyldige dådyrøyne og vre desperat "hva er det som SKJER MED KROPPEN MIN DA :'(" Heheeh.. Huff.. Men du skjønner.. Jeg måtte bare ta de pillene. Er ikke så veldig tålmodig.. Skjønner jo at du er det :-( Når skal kjæresten levere prøven da? Skal hilse på henne men jeg finner inne innlegget :-(
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Hahaha, kan se det for meg!!! Vet du når du får svar på prøvene? Skjønner godt at du måtte ta de pillene, må jo være vanvittig fristrerende å gå sånn og vente på TR i evigheter. Håper at han leverer i des/jan, får bare vente tålmodig fram til det:( Kjenner at tanta er på vei, masse murringer. Æsj! Men du tester positivt om noen dager!! Hehe, det er ikke så viktig;P
Gjest nanny carrie Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Hehe, ja til uken... Nå har jeg det ikke bra altså, blør masse neseblod fra ene neseboret.. Så er jeg dum i hodet og googler neseblod og da kommer det opp en haug sider om graviditet.. Google er virkelig til for de som helst ikke vil bli minnet på ting, he he ;-p Ja du v et... med sykluser på 127 dager så frister det å vente.. he he.. not Nesj klart du ikke får "tanta" ;-p Når kan jeg teste positivt egentlig? hahah Hehe;-p Når det står 23pp.. Er det etter sA?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 Åååh så spennende!! Jeg har også hørt om folk som blør neseblod som er gravide!! Krysser fingrene for deg:) Er jo morro med litt forhåpninger da, hehe. Tror du er gravid jeg! Jo det gjør jeg, det kjenner jeg på lang vei;P Du kan teste pos 2 uker etter EL:) Muligens noen dager før hvis du er heldig;) 23 pp er ikke etter SA nei, så har "bare" prøvd i 2 år snart. SA var for 1 år siden..
Gjest nanny carrie Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Ah.. er ikke "bare" bare det da!! Jeg håååper jeg er gravid, men jeg orker ikke få my hopes up og så bli skuffet altså... Haha, neida, det er jo nesten det samme tegnene på mensen som p ågraivditet ;p du er bare pessimist!! Dessuten hadde du IKM idag og ingen mens enda, so the best is yet to come(om 9 mnd, he he) Så da kan jeg teste pos ca om en uke?
megogknotten Skrevet 1. oktober 2008 #11 Skrevet 1. oktober 2008 hei, ville bare si at jeg skal på gyn. undersøkelse til uka. Og jeg spurte da om det ville gjøre noe om jeg hadde mens, siden jeg venter det.. og så lenge jeg ikke skulle ta celleprøve så gjorde det ikke noe å ta innvendig UL når man har mens.. men din lege ville fortsatt ikke ta innvendig UL på deg?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. oktober 2008 #12 Skrevet 1. oktober 2008 Nei det skjønner jeg, er greit å holde forhåpningene nede, så man ikke blir såå skuffa hvis tanta kommer. Men har en god følelse på at du er gravid nå altså Hehe, nei jeg VEIT at jeg ikke er gravid. Bare vent og se i morgen du;) IKM er i dag eller i morgen, hehe. Om ikke tanta kommer i morgen, så begynner jeg å lure. Men den kommer!! Ja det kan du nok, krysser fingrene for deg!!!
Gjest nanny carrie Skrevet 1. oktober 2008 #13 Skrevet 1. oktober 2008 Hei!! Min lege ville ta innvendig UL på meg. Det er mange som ikke tar celleprøve under mens fordi det kan bli misvisende sånn jeg har skjønt det. Jeg skulle ikke ta celleprøve men skulle se hvordan det sto til med cystene osv. :-) Å, nå ser jeg at jeg har svar feil. MIN lege ville ta innvendig UL på meg. Men jeg ville ikke det. Hehe. ;-) Han ville ta det nå som jeg har mensen.. men det har jeg jo ikke.. ehh.. Det har jeg hver 127dag
Gjest nanny carrie Skrevet 1. oktober 2008 #14 Skrevet 1. oktober 2008 OGså har jeg utrolig vondt i brystvortene (( Haha Jeg føler bare at det er kroppen som lurer meg fordi jeg vil dette, jeg selv prøver å tenke lite på det.. Har du en god feeling på det? Er du pålitelig da? ;-p Den kommer ikke imorgen søta!! Dette blir så bra!! Idag er dagen jeg testet positivt for toår siden ;-) Nå står hun her i stua.. Skal teste positivt 8 oktober nå tenkte jeg. HEhehe :-p
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. oktober 2008 #15 Skrevet 1. oktober 2008 Mange lovende symptomer hos deg, heldiggris!!! Får ikke håpe at det er kroppen som tuller. Hehe, nei jeg er nok ikke pålitelig;) Skulle ønske jeg var litt småsynsk da! Men alle symptomene dine gjør at jeg får en veldig god følelse av at du er gravid:) Gratulerer med test-jubileum da;) Må være ganske utrolig å tenke på, og se resultatet i stua. Denne gangen blir det 8. oktober ja! Oktober er tydeligvis din mnd;)
Gjest nanny carrie Skrevet 2. oktober 2008 #16 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg tror det er kroppen som tuller for har ikke vondt i puppen idag... :-/ Hehe, er ok å være småsynsk, eller gjetter da, som jeg er. Hehe. Er ofte jeg gjetter riktiig ;-) Har TR kommet? Ja det er ganske snålt å se resultatet løpe rundt i stua, man tenker liksom ikke på det første gangen at det går så langt som det har gått ;p og skal gå. HEhehe Jeg håååper jeg tester positivt i oktober. Vet du, jeg har vært gravid i oktober en annen gang, og da fant jeg det ut i slutten.. Dette er min mnd. Hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. oktober 2008 #18 Skrevet 2. oktober 2008 Unnskyld, hehe, var ikke meningen å overse deg;) Jeg vil også gjette riktig! Jeg har en pendel da, men har ikke brukt den noe særlig:P TR har kommet ja.. Hehe, nei kan tenke meg at man ikke tenker på det;) Man må jo bare ta en ting om gangen. Ojoj, ja da er oktober din mnd! Du tester nok positivt om noen dager!!! Har du noen planer for dagen?
Gjest nanny carrie Skrevet 2. oktober 2008 #19 Skrevet 2. oktober 2008 Har du pendel!? Bruk den! ;p Det er greit, jeg vet du gjorde det for å såre meg... ehh ;p Huff så kjipt (( DA er det november vi håper på da!!! Krysser fingrene for osss! Hvis du ikke er gravid er ikke jeg det heller!! Idag skal jeg ut å hente min nye telefon når Alicja såtr opp.. Du da?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. oktober 2008 #20 Skrevet 2. oktober 2008 Ja jeg bestilte meg pendel for en stund siden, men man må nok trene en del for å få det til. Marius syntes jo at jeg var helt teit, så jeg endte med å legge den bort, hehe. Men kanskje jeg skal finne den fram igjen en dag.. Haha, ja jeg gikk virkelig inn for å såre deg:P Jepp da satser JEG på november, du skal jo satse på oktober!! Selvfølgelig er du gravid! Så gøy at du skal hente ny tlf! Hva slags tlf er det? Jeg må lese i dag jeg, kjedelige greier...
Gjest nanny carrie Skrevet 2. oktober 2008 #21 Skrevet 2. oktober 2008 Haha, så teit av han, jeg syns han er teit som ikke vil ta prøve ;p Ja, du gjorde det, følte meg utfryst!! Ja, jeg må være gravid. Håper det!!!! Telefonen heter sony ericsson c902 lese til hva da?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. oktober 2008 #22 Skrevet 2. oktober 2008 JEPP han er teit, haha! Ja, uff, det var slemt gjort;) Får håpe at du kan tilgi meg en vakker dag;) Jaaa, du er det!!! Så utrolig kul tlf, den så kjempebra ut!! Lese pensum bare. Skal skrive 3 små oppgaver + en bacheloroppgave i løpet av året, så da må jeg gjennom alt, og det er MYE..
Gjest nanny carrie Skrevet 2. oktober 2008 #23 Skrevet 2. oktober 2008 Hei hå! Ja jeg kan nok det.. Skal ta igjen. Har jo hengt deg ut før da. Hehehe;p Ikke som anonym eller noe men deg og formet.. høhø.. Jeg er så kvalm. faaaaaaaen. hater det!! Den virker veldig kul, likern godt jeg også:-) Den kom i posten idag men jeg orka ikke g ut for var så kvalm... Ferdig med pensum for dagen?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. oktober 2008 #24 Skrevet 2. oktober 2008 Haha, stemmer det, det hadde jeg heelt glemt. Du endte jo med å bli veldig god venn med oss MIK-jentene da;) Uff, skjønner at det er grusomt å være kvalm. Men tenk om det er en spire som gjør det!! Så kjedelig at du ikke orka å hente den, håper formen er bedre i morgen. Har fått lest litt. Tenkte å lese litt om autisme før jeg legger meg:) Har du gjort i kveld da?
Gjest nanny carrie Skrevet 2. oktober 2008 #25 Skrevet 2. oktober 2008 Hahaha ja, det var jammen meg tider.Men jeg er kjapp sånn sett altså på å disse noe og så bli etterpåklok og tenkte wups. Hehhe. Ting kan gjerne se annerledes ut på overflaten... Det er grusomt å være kvalm, vondt i puppen, livmoren osv. For jeg tror ikke jeg er gravid lenger. Jeg bare tviler sånn:(( Imorgen måååååååå jeg. hehe Så artig. Broren min har aspergers altså. Det er jo ikke helt autisme men. Han er ikke klar over det da. Jeg har sett på gossip girl og snakka med tom.. og vært kvalm.. og spist lam.. Hatt en fin dag? Skal imorgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå