Gå til innhold

2 voksne, 2 barn og 1 baby på 2 soverom?!??!?!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er 2 voksne og en baby på 37kvm, ett soverom og sånn kommer det til å være en god stund. Vi eier, og alternativet er å stresse å selge i et vanskelig marked, eller bli her og slippe stresset. Handler ikke om penger heller, men vi synes det går helt fint.

Er ikke slik at alle trenger en enebolig med en gang de får barn! Det er ikke mange år siden at dette var normen, min far vokste opp i en treroms og de var 5 unger.

Vi prioriterer å kose oss med babyen vår istedet for å bruke masse tid på å selge og flytte akkurat nå.

Skrevet

HI her igjen

sorry at jeg spurte da, men synes bare selv det er litt drøyt. vokst opp i et møblert hjem og synes det var bra jeg slapp å dele rom med min søster.

ville bare få me at dem ikke e norske, kansje det sku ha någe å sei då.

e vel låv å ytre sine meininge her, håpe ikkje er trakka nåkken på føttene.....

Skrevet

Nei, tråkka ikke på mine tær.

Vokst opp i et møblert hjem? Har ikke alle hjem møbler?

Skrevet

Nå har jo du tydeligvis kun vokst opp i et delvis møblert hjem siden du har blitt komplett idiot, godt dine foreldre prioriterte egne soverom og ikke bokhyller slik at du kunne tilegne deg litt kunnskap om verden!

At de ikke er norske har overhodet ikke noe å gjøre med saken, du demonstrerer IGJEN din egen uvitenhet.

Gratulerer!

Skrevet

"e vel låv å ytre sine meininge her, håpe ikkje er trakka nåkken på føttene"

lær deg å stave også denne setningen har ingen mening eller syntaks!

Skrevet

Det går da fint. Vi bodde i 7 mnd alle 10 på 40 kvm vi. Gikk det og. :-)

Skrevet

Jeg tror både barn og voksne kan lære mye, blant annet om toleranse, av å bo litt tett på hverandre. Kanskje kommer man også nærmere hverandre og knytter tettere bånd?

Kanskje du har tapt litt på å vokse opp i dine foreldres "møblerte hjem"? Jeg har forøvrig delt rom med søsken deler av min oppvekst, og påstår likefullt at jeg har vokst opp i et møblert hjem...med alt det den definisjonen kan innebære... ;p

Skrevet

Eeehhh?? Klart det går an!! Vi har bare 2 soverom, har 2 barn, og prøver nå på nr. 3. Vi ønsker oss mer plass, men med de prisene det er nå, så får vi greie oss med det vi har. Og vi trives kjempegodt her!!! Selv om det er trangt!! :-)

Skrevet

Du heter ikke Mille Marie Treschow eller noe slikt. Det var noe Hagensk over dette spørsmålet...hvilken verden lever du i???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...