Gjest Skrevet 30. september 2008 #26 Skrevet 30. september 2008 Jeg tar den in the ass! Haha. Skal kjøpe ny til munnen når denne pp er over. Kan ikke bytte midt i syklusen. Haaaater å ta den i røvva, men må fortsette! UGH. haha. Tempen er flott til å overvåke både el og resten av syklusen med. Er du på fertilityfriend.com? Der kan du føre inn alt mulig og den finner ut når el var osv.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. september 2008 #27 Skrevet 30. september 2008 Så godt å høre at du synes det går greit, selv om EL kanskje var senere enn du trodde. Men tenk om testen blir positiv i dag!! Det hadde vært helt fantastisk! Hvis du ikke tester positivt nå, så håper jeg at du tester pos om en ukes tid! Det kan jo helt fint ha blitt full klaff selv om du hadde EL senere *Krysser fingrene* 2 år er ganske lenge ja, så vi må nesten komme til en enighet. Er vel ikke så lett for mannfolka heller. Får høre hva han sier om 3 mnd, så tar vi det derfra;) Gleder meg til å høre om resultatet:) Klem
Gjest Skrevet 30. september 2008 #28 Skrevet 30. september 2008 Nå sitter jeg her med enda en negativ test. Har så mensensmerter. er 3. dagen med slike smerter nå, men ingen mens. Pleier jo å få mensen 11-12 dpo. Og menssmerter har jeg bare etter at mensen har kommet. Må fortelle noe ekkelt. Satt på do og tissa i stad. Tørka meg og skulle til å titte på papiret da jeg oppdaga at det hang en skikkelig lang remse(10 cm) med slim på papiret. Det var tykt slim, gult og hoppet opp og ned. Løste seg opp i vann, så er ikke el-slim. Men konsistensen var helt lik el-slim, bare mye seigere. Har ikke hatt sex på 5 dager, så kan ikke være sperm. Hva kan det ha vært?? Å fy... nå fikk jeg et skikkelig tak nedi der igjen.. Hater mensensmerter. hehe:) Skal kose oss med biff, godteri og potetgull i dag. Mannen har bursdag;) Tenkte å gi han litt av herligheten i natt også..haha;) Har bestemt oss for å ha oss annenhver dag helt til mensen kommer heretter. Hvor ofte hekker dere?
2søtesmåh Skrevet 30. september 2008 #29 Skrevet 30. september 2008 Hadde masse slim sist gang jeg ble gravid. Testet positivt først over 14 dgr etter IKM, en drøy uke etter slimet (som varte flere dager)
Gjest Skrevet 30. september 2008 #30 Skrevet 30. september 2008 Får alltid håp når jeg leser om andre som har hatt det likt som jeg har det nå;) Det slimet var bare gyselig!!! haha;)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. september 2008 #31 Skrevet 30. september 2008 Så dumt at testen ble neg!! Men det hørtes jo lovende ut med slimet da, og menssmertene. Krysser fingrene for at testen blir positiv om noen dager! Vi hekker de to dagene monitoren viser max fertilitet, utenom det gjør vi det når vi har lyst;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå