Gjest Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 http://www.fertilityfriend.com/home/17240c
Gjest Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Utvilsomt en fin chart, og at du i dag er på 12 dpo, mens forrige syklus kom mens på dag 11 etter EL, er absolutt ikke noe minus, for å si det slik... Utover det er det desverre litt lite å analysere, mener jeg. Vent en dag og to (ja, VET at det er vanskelig), så ser du ting mye klarere! LYKKE TIL!!!! =)
Gjest Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Tusen takkk for at du tok deg tid;) Forrige syklus begynte jeg å spotte på dag 9 allerede. Og mensen på dag 11, så er meget optimistisk:) Ikke minst fordi syklusen kanskje blir mer stabil:)
Gjest Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Har forresten lest alle innleggene dine om tester osv. Et tips...tiss i en kopp i morgen tidlig, slik at du har det klart til når testene dine (forhåpentligvis) kommer i morgen! =) Best med morgenurin så tidlig i syklusen. Krysser fingrene for deg! =)
Gjest Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Skal gjøre det;) Eller holde meg til posten kommer..hehe;) Er meget aktiv her inne om dagen ja! Klarer ikke tenke på annet. Heldigvis er jeg ikke den som lar meg knekke om mensen kommer. Blir bare så ufattelig glad om den uteblir:) Krysser fingrene for at det sitter en liten i magen din snart;) Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Signerer Kristin83 _ 2 sa, det ser veldig lovende ut!!! Masse lykke til, krysser fingrene for deg:)
Gjest Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Takk;) Ser det lovende ut med tanke på graviditet???? Uansett er det flott at syklusen er lenger. Tempen har steget i mange dager. Er det bra?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Ja det er veldig lovende i forhold til graviditet:) Spesielt at den går oppover nå som du nærmer deg ikm! Krysser fingrene for at tempen holder seg høy i morgen. Utrolig spennende dette!!
Gjest Skrevet 29. september 2008 #9 Skrevet 29. september 2008 Oi oi oi;) Kommer til å stikke tempen i feil hull pga nervøsitet!!! Hahahaha;) Når har du ikm??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. september 2008 #10 Skrevet 29. september 2008 Hahahaha;) Ja jeg er ogå sinnsykt nervøs når jeg skal tempe rundt ikm. Denne syklusen har jeg bare droppet å tempe etter EL:P Jeg har ikm onsdag eller torsdag, er 9 dpo i dag. Kommer vel til å teste hver dag fremover kjenner jeg meg rett:P IKM-tiden er slitsom!
Gjest Skrevet 29. september 2008 #11 Skrevet 29. september 2008 Hahahahaha. Ja, det er så slitsomt! Hjertet hopper plutselig , magen slår seg vrang! jeg begynner alltid å teste 10dpo. da sprekker jeg. Hehe. Håper masse at dublir gravid snart!! Lykke til med testing i mårra! Gleder meg til å se om testen din er positiv! Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. september 2008 #12 Skrevet 29. september 2008 Tuusen takk!! Tviler på at den blir positiv så tidlig, men jeg klarer ikke la være:P Haha, ja det er skikkelig ille, jeg blir helt utslått etterpå jeg:P Får det samme når jeg tester, hjertet slår sååå fort, haha! Masse masse lykke til du og! Har en god følelse på deg. Gleder meg til å se et jublende innlegg fra deg;) Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. september 2008 #13 Skrevet 29. september 2008 Hva slags symptomer har du forresten?
Gjest Skrevet 29. september 2008 #14 Skrevet 29. september 2008 Vi satser alt på jublende innlegg begge to,) Det hadde vært så morsomt! Da blir det junibaby;) Nei, nå må jeg komme meg i seng. Prøve å sove slik at tiden går litt fortere..haha;) Natta Dreamer;) Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. september 2008 #15 Skrevet 29. september 2008 Jaaa, det hadde vært gøy!! Masse masse lykke til! Sove godt. Natta:) Klem
Gjest Skrevet 30. september 2008 #16 Skrevet 30. september 2008 Good morning;) Tempen har steget enda mer;) JIPPI. Tappen er lukket, ikke åpen slik den ville vært om mensen var rundt hjørnet. Testa?? Jeg sitter her og venter på testene jeg nå. Er så kjedelig. Hehe:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. september 2008 #17 Skrevet 30. september 2008 Ojojoj, jeg tror nok du er gravid jeg!!!! Blir spennende når testene kommer, krysser fingrene for deg. Selv om det nesten ikke er noen tvil om at du er gravid;) Jeg testa neg.. Er jo bare 10 dpo, så er fortsatt håp. Men tviler vel egentlig på at det har klaffet:P
Gjest Skrevet 30. september 2008 #18 Skrevet 30. september 2008 Heldigvis er det mange dager igjen å teste for deg.Er ikke så mange som tester pos så mange dager før ikm, selvom om endel av oss måååå teste likevel...hehe;) Du har jo prøvd lenge nå.. Får dere ikke hjelp snart?? Jeg begynner å lure på om jeg hadde for sen el denne pp. Tempen gikk ikke så mye opp fra dag 11, da charten og jeg selv mener å ha hatt el. Testet positiv på el-test. Hadde el-slim, men ikke el-smerter. Derimot har tempen holdt seg over coverlinja hele veien. Jeg testet positivt på el-tester 4 dager etter hverandre senere i syklusen også. På torsdagen som var, ble testen superpositiv. Og tempen har økt mye siden det.. Kankje jeg hadde el på torsdagen i stedet? Og at det er derfor tempen øker nå? Men hadde ikke el-slim, hadde smerter. Tempen øker kanskje også om man er blitt graivd. Vanskelig å skille. Er så usikker og tenker alt mulig rart. Har jo alltid el-smerter ved el, men hadde ikke det på dag 11. På den annen side...forrige gang jeg ble gravid, hadde jeg ikke el-smerter for første gang noensinne. Hvordan kan jeg ha hatt positive el-tester 2 ganger på samme syklus? trodde først at jeg kanskje var gravid, siden den var positiv i 4 dager, men nå er el-testene heeeelt negative. Og så er det det med den svaaakt positive g-testen da. Det var på fredag, men negativ cb-digital i går. IKKE lett å være prøver. Kjenner jeg mister litt kontroll noen ganger. Dagene før ikm er værst. Man vet ikke hva som skjer. Får man mensen, så har man noe å forholde seg til hvertfall. Jeg liker ikke å ikke vite. Hehe. Dette ble jammen langt og sytete, men jeg tror ikke jeg alene om å slite bittelitt innimellom, spesielt i dagene før IKM. Enig?? Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. september 2008 #19 Skrevet 30. september 2008 Haha, ja jeg måtte bare teste;P Blir litt oppgitt over meg selv, hvorfor kan jeg ikke bare vente. Jeg var hos gyn i juni og tok GU, innvendig UL og masse blodprøver. Alt så fint ut. Så har jeg gått på to pergokurer i sommer, uten hell. Problemet er at jeg har en samboer som nekter å levere sædprøve, så nå får jeg ikke mer hjelp før han har gjort det. Men vi har blitt enige om å prøve til des/jan, så skal vi se hva vi gjør videre etter det. Og da BURDE han gå med på å levere:P I forhold til EL-slimet, så ser det ut som ff har satt EL riktig. Men siden du hadde EL-smerter og positive EL-tester senere i syklusen, så kan du ha hatt EL på dag 18 eller 21. Skriv inn de positive EL-testene i ff, så ser du om den endrer på EL-datoen. Uansett så håper jeg at det blir din tur denne mnd:) Hva slags test fikk du svakt positiv på? Har lest flere steder om folk som har fått svakt positive tester, men negativ CB dig. Det er IKKE lett å være prøver nei, faktisk helt grusomt til tider! Jeg får ikke til å gjøre noe fornuftig rundt ikm, bare sitter og tenker eller skravler på BIM. Det er aller verst å ikke vite ja. Så du er absolutt ikke alene, tror de fleste har det sånn:) Jeg har det ihvertfall akkurat som deg nå! Klem
Gjest Skrevet 30. september 2008 #20 Skrevet 30. september 2008 Det høres egoistisk ut, men det er faktisk godt å vite at jeg ikke er alene om å føle det sånn;) Håper virkelig du får samboeren med på å ta en test! Dere må jo vite. Og om han har dårlig kvalitet, så er det hjelp å få. Da slipper dere denne kjedelige ventingen;) Håper masse at han blir med etter januar;) Jeg skrev inn de positive testene, og da endret den dato slik at el ble på dag 21. Men den dagen hadde jeg helt lukket tapp og ingen el-slim i det hele tatt. De smertene jeg hadde minnet mye mer om menssmerter, enn el-smerter. Slet hele natta husker jeg. Hadde jo el-slim i 4 dager rundt den andre el-dagen, dag 11 altså.Og tappen var åpen. Men om den endrer dato, er det alltid riktig?? Forstår ikke hvordan jeg kan ha hatt el på dag 21, når tappen var lukket? Nå går tankene i spinn her. Og jeg som aldri har hatt el etter dag 13 før..hehe;) Må bare stole på ff da?? Jaja, da er det bare å vente med testene hvertfall..hehe. Skal be mannen om å kjøpe 1 test etter jobb. Er den neg, så vet jeg jo hva som er skjedd: at el har blitt meget forsinket denne pp. Og vi som sluttet å ha sex på dag 19!!! kan ha vært heldige, men skal vel mye til? Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 30. september 2008 #21 Skrevet 30. september 2008 Hei, hei, bryter inn her jeg! :-D Made in bed: Jeg tror du har fått lurekropp du også! Hvis du husker tilbake, så hadde jeg TRE perioder med pos. el-test i 3. pp. Da endte jeg opp med en syklus på 6 uker. PP'en etter fikk jeg pos. el-test da jeg hadde el, på dag 12, og så fikk jeg pos. el-test igjen på dag 21, 22 og 23. Da endte jeg opp med en pp på 26 dager. Det jeg har merket meg er at jeg ikke kan stole på el-testene. Når jeg har el-slim og el-smerter, DA har jeg el (vet det fordi jeg da har fått mensen 12-14 dager etterpå), resten av gangene jeg har fått pos. el-tester, har jeg antageligvis ikke hatt el. Haha, det er bra du har fått mannen til å kjøpe en ny test! Selv har jeg skapet fullt av el-tester og gravi-tester, men skal prøve å unngå og bruke de denne pp. Er akkurat kommet hjem fra legen. Jeg fikk antibiotika, den laveste dosen, mot bihulebetennelsen. Vi ble enige om at jeg skal se det an i noen dager til, for han vil helst ikke at jeg skal gå på antibiotika når vi prøver å bli gravid. Haha, han ba meg gå hjem og hvile og stresse minst mulig. Han mente det var det beste om jeg ville bli gravid også! :-D Han sa det og så sa han: "Men det har du vel hørt før!" :-D Huff og huff, nå har jeg vært på bim to ganger i dag, og jeg som skulle holde meg vekke...:-) Mange klemmer
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. september 2008 #22 Skrevet 30. september 2008 Hehe, det er ikke egoistisk;) Tenker sånn selv jeg. Og det er jo derfor vi har hverandre her inne:) Tusen takk, det håper jeg og;) Begynner å bli lei av å vente, og svømmerne hans blir jo ikke noe bedre eller dårligere av å ikke ta den testen, så han burde bare hoppe i det. Men tenker å ikke mase på han før i desember, så får han tenkt seg litt om. Hvis du hadde helt lukket tapp og ingen el-slim, så er det jo litt rart om EL var så sent. Spesielt siden du aldri har hatt EL etter dag 13 før. Så ikke stol helt på ff. Hååååper at testen blir positiv i dag! Hvis ikke får du bare teste med noen dagers mellomrom framover. Men hvis du hadde EL på dag 21, så er det fortsatt mye håp selv om dere sluttet å ha sex på dag 19. Svømmerne pleier å leve ihvertfall i 2-3 dager:) Krysser fingrene for deg! Klem
Gjest Skrevet 30. september 2008 #23 Skrevet 30. september 2008 Takk for godt svar. Tar liksom litt tid før man venner seg til at syklusen plutselig kan være annerledes enn det man trodde, men nå er det greit. Har jo som du sier Dreamer, sjangs til å bli gravid selvom vi bare hadde sex frem til dag 19;) Tester i dag, og så venter jeg noen dager om mensen ikke dukker opp. Det er faktisk helt greit;) Måtte bare omstille meg litt..hehe;) Forstår godt at du er lei av å vente! 2 år er leeeenge. Dere må bare komme til en enighet dere imellom;) Skriver senere i dag og forteller om resultatet på testen;) Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 30. september 2008 #24 Skrevet 30. september 2008 Hehe, jeg skulle jo ta det rolig... men i dag har jeg jammen kjøpt meg et nytt termometer... Joda, vi har, men tenkte at kanskje jeg kan ta tempen i munnen istedetfor... der bak? Ser for meg at det må være styrete med å fikle med termometeret hver eneste morgen... Mulig jeg er litt prippen...? Hva gjør dere andre? Jeg leste, ett eller annet sted, at man kan ta tempen i munnen også??? Klem
Gjest Skrevet 30. september 2008 #25 Skrevet 30. september 2008 Lurekropp: hehe.. såå bra navn!! Minner meg om ordet luremus..haha;) Flott at du fikk hjelp hos legen. Det du sier er veldig logisk. Noe er feil her hvertfall. Man har ikke el 2 ganger i løpet av en syklus. Hadde ikke el-slim da testen slo ut sist, Tappen var lukket også. Men tar det mye roligere nå. Ble bare så oppgitt når det gikk opp for meg at jeg kanskje bare er 3 dpo, ikke 13..hehe;) Den som venter får se, ikke sant? Kan faktisk ikke gjøre noe annet enn å vente. Og er ikke mensen her i mårra, samtidig som jeg evt tester neg, så vet jeg at el var på dag 21 og må vente ca 10 dager før jeg vet. Takk gud for at jeg pressa på med sex. Sa det til mannen.. at jeg hadde på følelsen at noe var galt. Når man har hatt stabil syklus et helt liv, så vet man når noe ikke stemmer helt. Kan hende vi hadde megaflaks. Hadde da sex 2 dager før el. Om svømmerne hans holder mål, så skal dem ha overlevd såpass. jasså du..klarte ikke holde deg unna?? haha.. Helt konge det. Er så koselig når du er her. Det vet du jeg synes;) I dag har jeg sittet på nettet siden jeg våkna.. Går det an?? Stakkars tulla mi. Sitter på gulvet og leker. Hehe. Ho har sovet i 2 timer da. Men nå må jeg ta i et tak her. Har vært heldig som har hatt Dreamer her inne i dag. Ho vet mye;) Og er superkoselig! Og nå som je ger desperat har ho stilt opp, akkurat som du. TAKK JENTER!! Masse god bedring Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå