pjokkemamma*07+10* Skrevet 19. oktober 2008 #51 Skrevet 19. oktober 2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&S krållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! Vivil-08 Hurra!!!! Pos test 4 dager før IKM Nygift + spire? Positiv test 2 dager før IKM. Juhu!! JS*Ønsker en liten. Er lykkelig!! Positive tester siden mandag:) IKM fredag. Håper bare det går bra denne gangen. pia*vil ha en til positiv test 4 dager før IKM Action - positiv test men ingen symtpomer lenger....(men masse symptomer i går) redd for at det går galt.... Mammapamma er gravid!! Pos test 3 dager etter IKM! ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 Lillegutt+3pp (TR kom tidlig....snufs!) A1973 (ARGH) Lilleplutt - inn i 4pp... Fikk tidlig svar etter blodprøve hos legen... kosemoms - inn i 2 pp pfeew 6pp Malla85 inn i 11 pp Heellveeeteeee!!! Marlex CattaT Snuppa's mamma 6pp(nå er jeg litt lei) izzie var ikke gravid enda, benytter anledningen til å kose meg med lange vinkvelder =) --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) Vivil-08 pfeew 6pp --------Søndag 19.oktober-------- pia*vil ha en til- 4 pp marte vil ha mage 1x-u Lilleplutt Nygift + snart spire? Marlex
nr3 i mars Skrevet 20. oktober 2008 #52 Skrevet 20. oktober 2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&S krållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! Vivil-08 Hurra!!!! Pos test 4 dager før IKM Nygift + spire? Positiv test 2 dager før IKM. Juhu!! JS*Ønsker en liten. Er lykkelig!! Positive tester siden mandag:) IKM fredag. Håper bare det går bra denne gangen. pia*vil ha en til positiv test 4 dager før IKM Action - positiv test men ingen symtpomer lenger....(men masse symptomer i går) redd for at det går galt.... Mammapamma er gravid!! Pos test 3 dager etter IKM! ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 Lillegutt+3pp (TR kom tidlig....snufs!) A1973 (ARGH) Lilleplutt - inn i 4pp... Fikk tidlig svar etter blodprøve hos legen... kosemoms - inn i 2 pp pfeew 6pp Malla85 inn i 11 pp Heellveeeteeee!!! Marlex CattaT Snuppa's mamma 6pp(nå er jeg litt lei) izzie var ikke gravid enda, benytter anledningen til å kose meg med lange vinkvelder =) ønskernurk_4pp (nå begynner jeg å bli lei også. Inn i 5pp...) --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) Vivil-08 pfeew 6pp --------Søndag 19.oktober-------- pia*vil ha en til- 4 pp marte vil ha mage 1x-u Lilleplutt Nygift + snart spire? Marlex
Icerus Skrevet 21. oktober 2008 #53 Skrevet 21. oktober 2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&S krållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! Vivil-08 Hurra!!!! Pos test 4 dager før IKM Nygift + spire? Positiv test 2 dager før IKM. Juhu!! JS*Ønsker en liten. Er lykkelig!! Positive tester siden mandag:) IKM fredag. Håper bare det går bra denne gangen. pia*vil ha en til positiv test 4 dager før IKM Action - positiv test men ingen symtpomer lenger....(men masse symptomer i går) redd for at det går galt.... Mammapamma er gravid!! Pos test 3 dager etter IKM! ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 Lillegutt+3pp (TR kom tidlig....snufs!) A1973 (ARGH) Lilleplutt - inn i 4pp... Fikk tidlig svar etter blodprøve hos legen... kosemoms - inn i 2 pp pfeew 6pp Malla85 inn i 11 pp Heellveeeteeee!!! Marlex CattaT Snuppa's mamma 6pp(nå er jeg litt lei) izzie var ikke gravid enda, benytter anledningen til å kose meg med lange vinkvelder =) ønskernurk_4pp (nå begynner jeg å bli lei også. Inn i 5pp...) Icerus går inn i 11 pp --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) Vivil-08 pfeew 6pp --------Søndag 19.oktober-------- pia*vil ha en til- 4 pp marte vil ha mage 1x-u Lilleplutt Nygift + snart spire? Marlex
marte har fått mage! Skrevet 22. oktober 2008 #54 Skrevet 22. oktober 2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&S krållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! Vivil-08 Hurra!!!! Pos test 4 dager før IKM Nygift + spire? Positiv test 2 dager før IKM. Juhu!! JS*Ønsker en liten. Er lykkelig!! Positive tester siden mandag:) IKM fredag. Håper bare det går bra denne gangen. pia*vil ha en til positiv test 4 dager før IKM Action - positiv test men ingen symtpomer lenger....(men masse symptomer i går) redd for at det går galt.... Mammapamma er gravid!! Pos test 3 dager etter IKM! ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 Lillegutt+3pp (TR kom tidlig....snufs!) A1973 (ARGH) Lilleplutt - inn i 4pp... Fikk tidlig svar etter blodprøve hos legen... kosemoms - inn i 2 pp pfeew 6pp Malla85 inn i 11 pp Heellveeeteeee!!! Marlex CattaT Snuppa's mamma 6pp(nå er jeg litt lei) izzie var ikke gravid enda, benytter anledningen til å kose meg med lange vinkvelder =) ønskernurk_4pp (nå begynner jeg å bli lei også. Inn i 5pp...) Icerus går inn i 11 pp Marte vil ha mage - tr kom 4 dager for sent, arg! --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) Vivil-08 pfeew 6pp --------Søndag 19.oktober-------- pia*vil ha en til- 4 pp marte vil ha mage 1x-u Lilleplutt Nygift + snart spire? Marlex
Barbarella og froskebarna Skrevet 23. oktober 2008 #55 Skrevet 23. oktober 2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&S krållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! Vivil-08 Hurra!!!! Pos test 4 dager før IKM Nygift + spire? Positiv test 2 dager før IKM. Juhu!! JS*Ønsker en liten. Er lykkelig!! Positive tester siden mandag:) IKM fredag. Håper bare det går bra denne gangen. pia*vil ha en til positiv test 4 dager før IKM Action - positiv test men ingen symtpomer lenger....(men masse symptomer i går) redd for at det går galt.... Mammapamma er gravid!! Pos test 3 dager etter IKM! Lilleplutt - flytter visst over fra "Ikke gravid" til "gravid"... ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 Lillegutt+3pp (TR kom tidlig....snufs!) A1973 (ARGH) kosemoms - inn i 2 pp pfeew 6pp Malla85 inn i 11 pp Heellveeeteeee!!! Marlex CattaT Snuppa's mamma 6pp(nå er jeg litt lei) izzie var ikke gravid enda, benytter anledningen til å kose meg med lange vinkvelder =) ønskernurk_4pp (nå begynner jeg å bli lei også. Inn i 5pp...) Icerus går inn i 11 pp Marte vil ha mage - tr kom 4 dager for sent, arg! --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) Vivil-08 pfeew 6pp --------Søndag 19.oktober-------- pia*vil ha en til- 4 pp marte vil ha mage 1x-u Lilleplutt Nygift + snart spire? Marlex
Marlex Skrevet 24. oktober 2008 #56 Skrevet 24. oktober 2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&S krållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! Vivil-08 Hurra!!!! Pos test 4 dager før IKM Nygift + spire? Positiv test 2 dager før IKM. Juhu!! JS*Ønsker en liten. Er lykkelig!! Positive tester siden mandag:) IKM fredag. Håper bare det går bra denne gangen. pia*vil ha en til positiv test 4 dager før IKM Action - positiv test men ingen symtpomer lenger....(men masse symptomer i går) redd for at det går galt.... Mammapamma er gravid!! Pos test 3 dager etter IKM! Lilleplutt - flytter visst over fra "Ikke gravid" til "gravid"... Marlex - Er gravid selv om jeg fikk mensen!!! :-) ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 Lillegutt+3pp (TR kom tidlig....snufs!) A1973 (ARGH) kosemoms - inn i 2 pp pfeew 6pp Malla85 inn i 11 pp Heellveeeteeee!!! CattaT Snuppa's mamma 6pp(nå er jeg litt lei) izzie var ikke gravid enda, benytter anledningen til å kose meg med lange vinkvelder =) ønskernurk_4pp (nå begynner jeg å bli lei også. Inn i 5pp...) Icerus går inn i 11 pp Marte vil ha mage - tr kom 4 dager for sent, arg! --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) Vivil-08 pfeew 6pp --------Søndag 19.oktober-------- pia*vil ha en til- 4 pp marte vil ha mage 1x-u Lilleplutt Nygift + snart spire?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå