pia*fødeklar* Skrevet 12. oktober 2008 #26 Skrevet 12. oktober 2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? --------Søndag 19.oktober-------- pfeew 6pp pia*vil ha en til- 4 pp
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 12. oktober 2008 #27 Skrevet 12. oktober 2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&Skrållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? --------Søndag 19.oktober-------- pfeew 6pp pia*vil ha en til- 4 pp
**micke** Skrevet 12. oktober 2008 #28 Skrevet 12. oktober 2008 Sv: (¯`°•.¸ IKM UKE 42¸.•°´¯) NYTT 19:24 12.10.2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&Skrållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? --------Søndag 19.oktober-------- pfeew 6pp pia*vil ha en til- 4 pp
4blir5 Skrevet 13. oktober 2008 #29 Skrevet 13. oktober 2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&Skrållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) --------Søndag 19.oktober-------- pfeew 6pp pia*vil ha en til- 4 pp
marte har fått mage! Skrevet 13. oktober 2008 #30 Skrevet 13. oktober 2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&Skrållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) --------Søndag 19.oktober-------- pfeew 6pp pia*vil ha en til- 4 pp marte vil ha mage 1x-u
4blir5 Skrevet 14. oktober 2008 #32 Skrevet 14. oktober 2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&Skrållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 Lillegutt+3pp (TR kom tidlig....snufs!) --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) --------Søndag 19.oktober-------- pfeew 6pp pia*vil ha en til- 4 pp marte vil ha mage 1x-u
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 15. oktober 2008 #33 Skrevet 15. oktober 2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&Skrållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 Lillegutt+3pp (TR kom tidlig....snufs!) A1973 (ARGH) --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) --------Søndag 19.oktober-------- pfeew 6pp pia*vil ha en til- 4 pp marte vil ha mage 1x-u
Vivil-08 Skrevet 15. oktober 2008 #34 Skrevet 15. oktober 2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&Skrållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! Vivil-08 Hurra!!!! Pos test 4 dager før IKM ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 Lillegutt+3pp (TR kom tidlig....snufs!) A1973 (ARGH) --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) Vivil-08 --------Søndag 19.oktober-------- pfeew 6pp pia*vil ha en til- 4 pp marte vil ha mage 1x-u
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. oktober 2008 #35 Skrevet 15. oktober 2008 Gratulerer dere som har blitt gravide! Hva er det for slags tester dere bruker da, som slår ut så tidlig?
Barbarella og froskebarna Skrevet 15. oktober 2008 #36 Skrevet 15. oktober 2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&Skrållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! Vivil-08 Hurra!!!! Pos test 4 dager før IKM ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 Lillegutt+3pp (TR kom tidlig....snufs!) A1973 (ARGH) Lilleplutt - inn i 4pp... Fikk tidlig svar etter blodprøve hos legen... --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) Vivil-08 --------Søndag 19.oktober-------- pfeew 6pp pia*vil ha en til- 4 pp marte vil ha mage 1x-u Lilleplutt
kosemoms♥med ny spire Skrevet 15. oktober 2008 #37 Skrevet 15. oktober 2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&Skrållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! Vivil-08 Hurra!!!! Pos test 4 dager før IKM ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 Lillegutt+3pp (TR kom tidlig....snufs!) A1973 (ARGH) Lilleplutt - inn i 4pp... Fikk tidlig svar etter blodprøve hos legen... kosemoms - inn i 2 pp --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) Vivil-08 --------Søndag 19.oktober-------- pfeew 6pp pia*vil ha en til- 4 pp marte vil ha mage 1x-u Lilleplutt
Mumriken 09 + maibebis 12 Skrevet 16. oktober 2008 #38 Skrevet 16. oktober 2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&Skrållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! Vivil-08 Hurra!!!! Pos test 4 dager før IKM Nygift + spire? Positiv test 2 dager før IKM. Juhu!! ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 Lillegutt+3pp (TR kom tidlig....snufs!) A1973 (ARGH) Lilleplutt - inn i 4pp... Fikk tidlig svar etter blodprøve hos legen... kosemoms - inn i 2 pp --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) Vivil-08 --------Søndag 19.oktober-------- pfeew 6pp pia*vil ha en til- 4 pp marte vil ha mage 1x-u Lilleplutt
JS og lille gull:) Skrevet 16. oktober 2008 #39 Skrevet 16. oktober 2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&Skrållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! Vivil-08 Hurra!!!! Pos test 4 dager før IKM Nygift + spire? Positiv test 2 dager før IKM. Juhu!! JS*Ønsker en liten. Er lykkelig!! Positive tester siden mandag:) IKM fredag. Håper bare det går bra denne gangen. ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 Lillegutt+3pp (TR kom tidlig....snufs!) A1973 (ARGH) Lilleplutt - inn i 4pp... Fikk tidlig svar etter blodprøve hos legen... kosemoms - inn i 2 pp --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) Vivil-08 --------Søndag 19.oktober-------- pfeew 6pp pia*vil ha en til- 4 pp marte vil ha mage 1x-u Lilleplutt Nygift + snart spire?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. oktober 2008 #40 Skrevet 16. oktober 2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&Skrållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! Vivil-08 Hurra!!!! Pos test 4 dager før IKM Nygift + spire? Positiv test 2 dager før IKM. Juhu!! JS*Ønsker en liten. Er lykkelig!! Positive tester siden mandag:) IKM fredag. Håper bare det går bra denne gangen. ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 Lillegutt+3pp (TR kom tidlig....snufs!) A1973 (ARGH) Lilleplutt - inn i 4pp... Fikk tidlig svar etter blodprøve hos legen... kosemoms - inn i 2 pp pfeew 6pp --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) Vivil-08 pfeew 6pp --------Søndag 19.oktober-------- pia*vil ha en til- 4 pp marte vil ha mage 1x-u Lilleplutt Nygift + snart spire?
pia*fødeklar* Skrevet 16. oktober 2008 #41 Skrevet 16. oktober 2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&Skrållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! Vivil-08 Hurra!!!! Pos test 4 dager før IKM Nygift + spire? Positiv test 2 dager før IKM. Juhu!! JS*Ønsker en liten. Er lykkelig!! Positive tester siden mandag:) IKM fredag. Håper bare det går bra denne gangen. pia*vil ha en til positiv test 4 dager før IKM ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 Lillegutt+3pp (TR kom tidlig....snufs!) A1973 (ARGH) Lilleplutt - inn i 4pp... Fikk tidlig svar etter blodprøve hos legen... kosemoms - inn i 2 pp pfeew 6pp --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) Vivil-08 pfeew 6pp --------Søndag 19.oktober-------- pia*vil ha en til- 4 pp marte vil ha mage 1x-u Lilleplutt Nygift + snart spire?
Lillevenn33 Skrevet 16. oktober 2008 #42 Skrevet 16. oktober 2008 Ok, selv om jeg tror at dette ikke blir noe, så har jeg en strek, så jeg er nok foreløpig gravid. Kryss fingrene! ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&Skrållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! Vivil-08 Hurra!!!! Pos test 4 dager før IKM Nygift + spire? Positiv test 2 dager før IKM. Juhu!! JS*Ønsker en liten. Er lykkelig!! Positive tester siden mandag:) IKM fredag. Håper bare det går bra denne gangen. pia*vil ha en til positiv test 4 dager før IKM Action - positiv test men ingen symtpomer lenger....(men masse symptomer i går) redd for at det går galt.... ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 Lillegutt+3pp (TR kom tidlig....snufs!) A1973 (ARGH) Lilleplutt - inn i 4pp... Fikk tidlig svar etter blodprøve hos legen... kosemoms - inn i 2 pp pfeew 6pp --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) Vivil-08 pfeew 6pp --------Søndag 19.oktober-------- pia*vil ha en til- 4 pp marte vil ha mage 1x-u Lilleplutt Nygift + snart spire?
malla85 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #43 Skrevet 16. oktober 2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&Skrållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! Vivil-08 Hurra!!!! Pos test 4 dager før IKM Nygift + spire? Positiv test 2 dager før IKM. Juhu!! JS*Ønsker en liten. Er lykkelig!! Positive tester siden mandag:) IKM fredag. Håper bare det går bra denne gangen. pia*vil ha en til positiv test 4 dager før IKM ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 Lillegutt+3pp (TR kom tidlig....snufs!) A1973 (ARGH) Lilleplutt - inn i 4pp... Fikk tidlig svar etter blodprøve hos legen... kosemoms - inn i 2 pp pfeew 6pp Malla85 inn i 11 pp Heeelllveeeteeee!!!!!! --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) Vivil-08 pfeew 6pp --------Søndag 19.oktober-------- pia*vil ha en til- 4 pp marte vil ha mage 1x-u Lilleplutt Nygift + snart spire?
malla85 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #44 Skrevet 16. oktober 2008 Ok, selv om jeg tror at dette ikke blir noe, så har jeg en strek, så jeg er nok foreløpig gravid. Kryss fingrene! ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&S krållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! Vivil-08 Hurra!!!! Pos test 4 dager før IKM Nygift + spire? Positiv test 2 dager før IKM. Juhu!! JS*Ønsker en liten. Er lykkelig!! Positive tester siden mandag:) IKM fredag. Håper bare det går bra denne gangen. pia*vil ha en til positiv test 4 dager før IKM Action - positiv test men ingen symtpomer lenger....(men masse symptomer i går) redd for at det går galt.... ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 Lillegutt+3pp (TR kom tidlig....snufs!) A1973 (ARGH) Lilleplutt - inn i 4pp... Fikk tidlig svar etter blodprøve hos legen... kosemoms - inn i 2 pp pfeew 6pp Malla85 inn i 11 pp Heellveeeteeee!!! --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) Vivil-08 pfeew 6pp --------Søndag 19.oktober-------- pia*vil ha en til- 4 pp marte vil ha mage 1x-u Lilleplutt Nygift + snart spire?
malla85 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #45 Skrevet 16. oktober 2008 Ok, selv om jeg tror at dette ikke blir noe, så har jeg en strek, så jeg er nok foreløpig gravid. Kryss fingrene! ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&S krållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! Vivil-08 Hurra!!!! Pos test 4 dager før IKM Nygift + spire? Positiv test 2 dager før IKM. Juhu!! JS*Ønsker en liten. Er lykkelig!! Positive tester siden mandag:) IKM fredag. Håper bare det går bra denne gangen. pia*vil ha en til positiv test 4 dager før IKM Action - positiv test men ingen symtpomer lenger....(men masse symptomer i går) redd for at det går galt.... ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 Lillegutt+3pp (TR kom tidlig....snufs!) A1973 (ARGH) Lilleplutt - inn i 4pp... Fikk tidlig svar etter blodprøve hos legen... kosemoms - inn i 2 pp pfeew 6pp Malla85 inn i 11 pp Heellveeeteeee!!! --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) Vivil-08 pfeew 6pp --------Søndag 19.oktober-------- pia*vil ha en til- 4 pp marte vil ha mage 1x-u Lilleplutt Nygift + snart spire?
Marlex Skrevet 17. oktober 2008 #46 Skrevet 17. oktober 2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&S krållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! Vivil-08 Hurra!!!! Pos test 4 dager før IKM Nygift + spire? Positiv test 2 dager før IKM. Juhu!! JS*Ønsker en liten. Er lykkelig!! Positive tester siden mandag:) IKM fredag. Håper bare det går bra denne gangen. pia*vil ha en til positiv test 4 dager før IKM Action - positiv test men ingen symtpomer lenger....(men masse symptomer i går) redd for at det går galt.... ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 Lillegutt+3pp (TR kom tidlig....snufs!) A1973 (ARGH) Lilleplutt - inn i 4pp... Fikk tidlig svar etter blodprøve hos legen... kosemoms - inn i 2 pp pfeew 6pp Malla85 inn i 11 pp Heellveeeteeee!!! Marlex --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) Vivil-08 pfeew 6pp --------Søndag 19.oktober-------- pia*vil ha en til- 4 pp marte vil ha mage 1x-u Lilleplutt Nygift + snart spire?
mammapamma Skrevet 17. oktober 2008 #47 Skrevet 17. oktober 2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&S krållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! Vivil-08 Hurra!!!! Pos test 4 dager før IKM Nygift + spire? Positiv test 2 dager før IKM. Juhu!! JS*Ønsker en liten. Er lykkelig!! Positive tester siden mandag:) IKM fredag. Håper bare det går bra denne gangen. pia*vil ha en til positiv test 4 dager før IKM Action - positiv test men ingen symtpomer lenger....(men masse symptomer i går) redd for at det går galt.... Mammapamma er gravid!! Pos test 3 dager etter IKM! ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 Lillegutt+3pp (TR kom tidlig....snufs!) A1973 (ARGH) Lilleplutt - inn i 4pp... Fikk tidlig svar etter blodprøve hos legen... kosemoms - inn i 2 pp pfeew 6pp Malla85 inn i 11 pp Heellveeeteeee!!! Marlex --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) Vivil-08 pfeew 6pp --------Søndag 19.oktober-------- pia*vil ha en til- 4 pp marte vil ha mage 1x-u Lilleplutt Nygift + snart spire? Marlex
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #49 Skrevet 18. oktober 2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&S krållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! Vivil-08 Hurra!!!! Pos test 4 dager før IKM Nygift + spire? Positiv test 2 dager før IKM. Juhu!! JS*Ønsker en liten. Er lykkelig!! Positive tester siden mandag:) IKM fredag. Håper bare det går bra denne gangen. pia*vil ha en til positiv test 4 dager før IKM Action - positiv test men ingen symtpomer lenger....(men masse symptomer i går) redd for at det går galt.... Mammapamma er gravid!! Pos test 3 dager etter IKM! ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 Lillegutt+3pp (TR kom tidlig....snufs!) A1973 (ARGH) Lilleplutt - inn i 4pp... Fikk tidlig svar etter blodprøve hos legen... kosemoms - inn i 2 pp pfeew 6pp Malla85 inn i 11 pp Heellveeeteeee!!! Marlex CattaT --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) Vivil-08 pfeew 6pp --------Søndag 19.oktober-------- pia*vil ha en til- 4 pp marte vil ha mage 1x-u Lilleplutt Nygift + snart spire? Marlex
Snuppa's mamma Skrevet 19. oktober 2008 #50 Skrevet 19. oktober 2008 ----------------------GRAVID--------------------------------- Linn&S krållan jippi er gravid.fikk pos test på fred;)tro IKM ca var tirsd elr onsd. **micke** jaaaaa!!! Vivil-08 Hurra!!!! Pos test 4 dager før IKM Nygift + spire? Positiv test 2 dager før IKM. Juhu!! JS*Ønsker en liten. Er lykkelig!! Positive tester siden mandag:) IKM fredag. Håper bare det går bra denne gangen. pia*vil ha en til positiv test 4 dager før IKM Action - positiv test men ingen symtpomer lenger....(men masse symptomer i går) redd for at det går galt.... Mammapamma er gravid!! Pos test 3 dager etter IKM! ------------------- IKKE GRAVID----------------------------- Fru Hansen -81 Lillegutt+3pp (TR kom tidlig....snufs!) A1973 (ARGH) Lilleplutt - inn i 4pp... Fikk tidlig svar etter blodprøve hos legen... kosemoms - inn i 2 pp pfeew 6pp Malla85 inn i 11 pp Heellveeeteeee!!! Marlex CattaT Snuppa's mamma 6pp(nå er jeg litt lei) --------Mandag 13. oktober-------- Mammapamma 1 pp kosemoms 1 pp --------Tirsdag 14.oktober-------- Fru Hansen - 81 5pp trebarnsmamma izzie 1pp (men mannen var bortreist på el...ikke så sannsynlig at det klaffer 3 dager før...) Har_lyst_på... 30 pp Mamma til go'gutten Marlex --------Onsdag 15.oktober-------- **micke** --------Torsdag 16.oktober-------- Malla85 Snuppa's mamma 5pp A1973 (etter el har jeg ikm i dag ja) --------Fredag 17.oktober-------- ønskernurk_4pp Action - 4pp Icerus 10pp... Elva 10 pp på meg og -------Lørdag 18.oktober------ Snoopy81 er i 2pp (tror jeg havner her) CattaT (2 pp) Utifra siste syklus på 36 dager er det her... *håpe* Nygift + snart spire? Lillegutt+3pp (klarer ikke å endre nicket..) Vivil-08 pfeew 6pp --------Søndag 19.oktober-------- pia*vil ha en til- 4 pp marte vil ha mage 1x-u Lilleplutt Nygift + snart spire? Marlex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå