Gå til innhold

Emma Tallulah

UnePune äntligen hemma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emma er jo fint og internasjonalt, men kanskje litt for vanlig. Tallulah blir bare fjollete i Norge. Liker heller ikke navnene på de storesøstrene særlig godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ene datteren til Demi Moore og Bruce Willis heter Tallulah.

Skrevet

Har dere en stokk opp i rævva alle sammen? Er det virkelig nødvendig å være så NORSK at man får vondt eller? Hvorfor skal alle norske barn ha tradisjonelle norske navn?!!! Grr.

Synes navnet var kjempefint jeg, og jeg tenker kunn på den lille heksa i be-witched eller hva serien het som tryllet når hun rynket på nesa. :D

Det er jo passende til engleskoler og healing.

Skrevet

Hehe. Regna med å finne et slik innlegg her inne nå.

Faktisk synes jeg det var fint jeg.

Tallulah er Cherokee mener jeg.

Skrevet

Er det virkelig folk som gidder bruke Emma fortsatt? Halve befolkninga under 4 heiter jo det i desse dager. Jaja. Tallulah er i det minste morsomt å sei da. Sjølv hadde eg ikkje brukt navnet, men synes det er artig når andre er litt alternative. =)

Skrevet

Synes det var et morsomt navn jeg...veldig dem faktisk... De er litt eksentriske og det må det være lov å være. :-)

Blir nok mest brukt Emma til daglig tenker jeg, har selv 3 som alle har dobbelnavn, bruker til daglig kun fornavnene.

Synes jeg ser for meg Ari så på trappa og rope: Emma Tallulaaaaaah, nå må du komme inn, vi skal zzzpizzzzze middag!!! ;-)))))

Skrevet

Jeg synes det faktisk var et fint navn jeg. Gratulerer Märtha og Ari:)

Skrevet

Tipper hun var unnfanget ved Tallulah elva i staten Georgia =o)

Skrevet

Jeg syntes ikke det var fint, martha og ari har dårlig smak ang. navn spør du meg.... Tullete og fjasete navn.

Skrevet

Først syntes jeg det var veldig sært, men etter å ha "smakt" litt på det så synes jeg egentlig det var et fint navn! :)

Skrevet

Jeg synes det er nydelig :) Liker både Emma og Talullah, eneste som er litt "trist" er at Emma er på topplisten, men det er jo Leah også.. Maud er veldig populært i UK :-)

Synes det klinger fint sammen; Maud Angelica, Leah Isadora og Emma Talullah :-) Liker nok Leah Isadora best, men synes siste tilskudd har fått et vakkert navn.. Gratulerer til Märtha og Ari!

Skrevet

etter å ha lest navnet sikkert 40 ganger så sliter jeg fremdeles med og lese og uttalle det. slitsomt navn.

men jeg syns det er flott at de finner noe litt unikt og nytt. er like slitsomt med dronning xxx den 4587 ende.

Skrevet

Yeah, baby i liked it.. :-)

Jeg ser for meg ei kjempe søt tulle man bare får lyst til å bysse i søvn..

Skrevet

Eneste ut av navnene til barna jeg liker er Maud. Resten faller ikke i smak. Og det er IKKE fordi jeg har en stokk opp i ræva=)

Skrevet

Ikke et navn jeg ville valgt selv, men de skal jo ha for at de er litt spenstige når det kommer til navnevalg da :)

Synes de samme gamle kjedelige kongelige navnene er mye værre..

Skrevet

Uvant, men syns det er fint med navn litt utenom det vanlige:)

Skrevet

har et ekstremt spesielt navn på min egen sønn jeg :)

så hver sin smak.. :)

men tallulah betyr "utvekst-føflekk,vorte eller lignende på arabisk.. nice name?! :) Emma vorte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...