Gå til innhold

Emma Tallulah

UnePune äntligen hemma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var jo et fint fornavn =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er det?

Tallulah får meg til å tenke på Jodie Foster som 13åring i barnegangsterfilmen Bugsy Malone:

Skrevet

www.vg.no

Hovedoppslaget =)

Skrevet

Ojsann, hehe.

Jaja, det er jo et navn. Litt pompøst, men det paret er jo ikke kjent for ikke å være det.

Skrevet

Kanskje ikke noe jeg hadde valgt da men...... :)

Skrevet

Greit nok med Emma, men mellomnavnet likte jeg overhodet ikke.

Skrevet

Ikke min smak for å si det sånn.

Skrevet

Søkte på navndebatten og kunne ikke finne Tallulah der gitt.

Har de lekt seg med Aris`bøker på kammerset nå igjen da eller?;)

Er det bare noe de har funnet opp?

Skrevet

Lisa Stokke (mamma mia skuespilleren) har nettopp fått en datter som heter Tallulah... Er vel et navn på vei inn på listene...

Skrevet

Men hvor kommer det fra og hva betyr det?

For meg høres det bare ut som noen har vært skikkelig på fylla og funnet et navn....sorry hvis noen blir fornærmet altså.....

"-JÆI BALE TALLULAH(TULLA)"

Skrevet

Nei, har hørt det før. Heiter ikkje ungen til Demi Moore og Bruce Willis Tallulah då? Men det er vel ikkje spesielt vanleg her til lands gitt ;o)

Du søkte på kvinnenavnet: Tallulah

Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har Tallulah som første fornavn.

Du søkte på kvinnenavnet: Emma Tallulah

Det er 6571 kvinner som har Emma som første fornavn.

Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har Emma Tallulah som fornavn.

Skrevet

Emma er veldig fint synes jeg, men Tallulah...... den kan jeg styre meg for.. Første jeg tenkte når jeg leste hele navnet var at Tallulah er sånn gutt-fra-eventy-bok (eksotisk eventyr vel og merke) Men jeg skjønner jo at dette er en nytt og hipt jente navn i spesielle kjente kretser =))

Skrevet

Det betyr klukkende bekk, eller no... Tori Amos har en fin sang som heter Tallulah.

Skrevet

Jeg forbinder navnet med denne sangen...

Kanskje prinsessen og Ari er Sonata Artica fans? :)

Skrevet

Ja,ja....da har jeg ivertfall fått en forklaring på navnet haha...

Skrevet

Her er en enda tidligere bruk av navnet (lagt ut lenger oppe i tråden, men folk ser ikke ut til å lese annet enn hovedinnlegget):

Skrevet

emma var jo søtt, men tallulah minner meg så til de grader om filmen mitt store fete greske bryllup.. synes ikke det er noe fint..

Skrevet

Har du sett filmen "kalde romper"?

Der sier de om navnet; "tallulah; sounds like a 2dollar hooker" ..hehe...

Skrevet

likte emma og håper de kansje bare skal kalle henne for emma. da passer det jo sammen med de andre, maud, leah og emma. men det andre navnet kan jeg styre meg for.... men er i det minste like pomøst som mellomnavnet på de andre 2....

Skrevet

spesilet navn nr 2 da. Vi har egentlig Emma på toppen av listen over jente navn til babyen i magen, men vi skal hvertfall ikke herme med kombinasjonen....

tror de liker litt spesielle navn jeg:)

Skrevet

Haha, ventet et innlegg om navnet ja :)

Syns det var litt vell overdådig jeg.

Emma var jo fint.. Men nå har jo de alltid et pompøst navn som andre fornavn (eller hav det heter).

Skrevet

Jeg holdt på å kjøre av veien i dag da jeg hørte nyhetene. For i mitt forvirra hode så var det det den store og ekle edderkoppen i Ringenes Herre het (tenk å kalle opp babyen sin etter noe sånt, liksom).

Men så kom jeg på at den het Hutula. Hutulua... Tallulah... jeg tenker likevel på den eddisen jeg.

Men det sies jo, navnet skjemmer ingen...

Skrevet

Jeg likte navnet... og jeg liker også hva de andre barna deres heter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...