Gå til innhold

Da har han spurt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel! Har tidligere fått slengt i fleisen at han ALDRI vil gifte seg. Så jeg tålte det, så får han tåle dette...

Og han var mer opptatt av å se på tv en å høre hva jeg svarte uansett...

Jo mer jeg tenker på det, jo mer er jeg glad jeg sa nei. Er tydeligvis ikke spesielt viktig for ham, når han ikke brydde seg om at jeg sa nei engang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke det her en parodi på et virkelig innlegg?

Skrevet

nei... det er det ikke... Hvorfor tror du det?

HI

Skrevet

Jeg er enig i at når man spør noen om man vil gifte seg med dem, så skal det gjøres på en ordentlig måte. Det vil si, trenger ikke innebære roser, en romantisk middag, diamantring og sånn, men man kan i hvert fall oppnå blikkontakt, skru av tv'en, og gjøre det til et viktig øyeblikk. Så at du sa nei fordi du ble litt overumplet av måten han spurte på, det kan jeg forsåvidt fatte.

Men dette med vekt, sommerbryllup, økonomi osv, syns jeg er helt gale grunner til å avslå et frieri. Dere kunne fått et fint bryllup som ikke koster mye, og det går fint an å føle seg fin og tilfreds med et par kilo for mye.

Hva med å gjøre det godt igjen ved å fri selv? Da kan du gjøre det sånn du selv helst vil, og be om unnskyldning for at du svarte nei til ham samtidig. Si noe om at du ble så overrasket og tatt på senga at du bare svarte nei, selv om det ikke er noe mer du vil i hele verden!

Make a wrong a right.

Skrevet

For meg er ikke det å gifte seg noe man gjør bare for festen sin del, men innholdet i løftet man gir til hverandre... Da typen min fridde, visste jeg at det kom til å bli knagert pga økonomien vårs, men igjen en fantastisk kjærlighetserklæring til meg <3 det er for meg det viktigste.

Skrevet

Jeg har ikke gjort noe galt vel?

Vet at hadde jeg fridd i vår f.eks så hadde han sagt nei. Og det er vel ikke noe galt i å si nei hvis man ikke vil vel??

Jeg ser ikke på dette som et frieri heller... Bare som et spørsmål...

Se forresten innlegget mitt "jeg som sa nei"

Skrevet

vi gifta oss fire mnd etter vi hadde møtt hverandre vi! og vi var ikke rike altså! fant en nydelig brudekjole til 5000 kr. hadde få gjester, bare de aller nermeste. Du kan ta av kiloene på noen få mnd hvis du endrer kosten og kommer deg på treningstudio. jeg tror ikke du vil gifte deg med han jeg. denne verden og matrialismen altså.

Skrevet

Hadde det føltes som han sa det for kjærlighetens skyld hadde saken vært en annen. Men det ble liksom bare slengt ut.

Setter mye mer pris på når han ser meg inn i øynene og sier han elsker meg, og når han gir meg et kyss, når han stryker litt på meg når han går forbi osv... Det får meg til å føle meg ti ganger mer elsket enn da han bare slengte ut de ordene uten å se på meg en gang...

Skrevet

Jeg har IKKE sagt at jeg trenger et dyrt bryllup, eller dyre klær eller noe!

Jeg ønsker bare å få gå nedover kirkegulvet med min far, i en hvit kjole, se flott ut... Ha mine nærmeste venner og familie rundt meg. Han har sagt han ville ha et stort, men det trenger ikke jeg...

Jeg holder på å slanke meg, faktisk gått ned 14 kg, og har ca like mye igjen før jeg er normalvektig.

Nå er det ikke snakk om å vente for han da... Det er helst NÅ, og det synes jeg blir så mye stress...

Jeg vil gifte meg med ham, og det vet han. Men synes dagen skal være spesiell også... Ikke bare sånn midt mellom lunsj og middag liksom...

Skrevet

Ekteskapet ditt blir det samme om man frir til på en romantisk måte eller ikke, om man har et lite bryllup eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...