Gå til innhold

Kåring: Hvem er Dibs besserwissere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri brukt antidepressiva jeg, og akkurat nå virker det som du trenger det mer enn meg:p

Skrevet

Nå synes jeg du skal sende meg en PM å si hvem det er!! Ellers er du skikkelig slem!! Hihi;-)

Skrevet

Det var jo skikkelig slemt gjort av deg altså;-)

Skrevet

Hehe;-) Man skal glemme mye! Jeg er så glemsk at jeg faktisk ikke heeelt klarer å plassere henne, men var jo noe kjent da... Uff *flau*

Skrevet

Eldste er vel 16-17 og hadde en kjæreste som ikke var fylt 16 enda så det ville jo vært krise! For de finner sikkert ikke andre steder å ha seg på...

Skrevet

Dytt! Denne tabba fortjener litt oppmerksomhet.

Skrevet

Sv: Kåring: Hvem er Dibs besserwissere?

21:40 28.09.2008

Prinzessin.

♥Prinzessin♥

[svar på dette innlegget]

Skrevet

Hvordan er det en tabbe, hun nominerte bare seg selv?

Skrevet

Det er ganske åpenbart at planen hennes var å være anonym. Hehe

Skrevet

Min stemme går til Cat.68. Syns det kommer en del besserwisser- svar og kommentarer fra henne.

Skrevet

Cat.68 er for dum til å være besserwisser.

Skrevet

Takk anonym 23:14 28.09!

Jeg trodde et øyeblikk jeg skulle lese hele tråden uten å se mitt eget nick nevnt en eneste ussel gang, men så dukket jeg sannelig opp lell.

Litt oppmerksomhet må man jo få etter å ha bedrevitet seg gjennom to år på et mammaforum.

Skrevet

Du kjenner visst prinsessen dårlig, anonym 22.24. dersom du tror hun ville vært anonym for noe sånt (om hun noen gang skulle finne på å være anonym).

Gjest Siklerotte
Skrevet

KaMa AlAbAmA ja - mer bedreviter enn den damen skal du lete lenge etter! Typisk bergensere... Vet alltid best og ja, det er ikke måte på..

Skrevet

Planen min var å vise litt selvironi. Det skjønte ikke nautet Annie. :-)

Skrevet

Forsøksvis belærende kvalifiserer ikke til tittelen besserwisser, så den selvironien må i så fall stamme fra manglende selvinnsikt.

Skrevet

Å, den var søt, Annie. Venter du på medaljen din nå? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...