___ Skrevet 28. september 2008 #26 Skrevet 28. september 2008 Jeg har en stygg, eller god følelse, avhengi av hvordan man ser det, av at jeg bør stå på den lista. Mulig jeg ikke skriver mange nok innlegg til å nå toppen, men føler meg klart truffet.
ScaryMama Skrevet 28. september 2008 #27 Skrevet 28. september 2008 Det er faktisk ikke jeg heller;) Jeg mener at jeg svarer saklig, og svarer sjeldent ut fra egne erfaringer. Likevel forstår jeg kritikken, og regner med at det er i forhold til skrikekur debatten. Jeg er litt for engsjert i tema, og kan svare litt krasst. MEN, jeg svarer likevel ikke ut fra helt egne meninger, jeg trekker inn relevante forskningsfunn. Tror at det også irriterer mange... Tror neppe at jeg blir oppfattet som besserwisser irl, derfor velger jeg å ikke ta det til meg skjønner du.
fumlis og skrikerungene Skrevet 28. september 2008 #28 Skrevet 28. september 2008 Men da er jo alt i skjønneste orden da;-) Klart man har lov til å engasjere seg, og har man generell kunnskap om emnet er det jo flott å bruke den til å hjelpe andre!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #29 Skrevet 28. september 2008 Pila - og oktaviastar ligger hakk i hæl
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #30 Skrevet 28. september 2008 Mulig hun har tatt til fornuften og blitt borte, men har grusomme minner om mamma til 1 stor+1 liten osv osv.... Besserwisser halvblandet med galskap
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #31 Skrevet 28. september 2008 Oktaviastar syns jeg alltid svarer på en sånn måte som at vi andre er helt dum som ikke har svaret på enkelte ting. Hun ser jeg absolutt på som en besserwisser. Pila er litt sånn også, men jeg syns okt... er hakket verre. Så samme to som anonym lengre oppe, men i omvendt rekkefølge.
Sånn kan det gå Skrevet 28. september 2008 #32 Skrevet 28. september 2008 "at vi andre er helt dum som ikke har svaret på enkelte ting." Det er jo faktisk sant da... *ler*
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #33 Skrevet 28. september 2008 Ha ha, tabbe. Prinzessin, du er og blir et naut.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #35 Skrevet 28. september 2008 Ja der har du det typiske svaret ditt. Du gjør narr av de som ikke vet svaret på ting som er åpenlyse for deg. Folk er liksom dum og langt i fra så bra som du er. Virker som om du tror du er så utrolig perfekt, og kan ALT (mye bedre enn alle andre) bare fordi du har åtte barn. I tillegg syns jeg du virker som en skikkelig streng mor som jeg tror jeg hadde vært litt redd. (Kjæresten til barna mine får IKKE overnatte hos oss, det er selvfølgelig helt uaktuelt, og de hadde blitt kastrert om de hadde prøvd seg - fritt gjenfortalt...)
Sånn kan det gå Skrevet 28. september 2008 #36 Skrevet 28. september 2008 Du har nok et aldri så lite problem med for livlig fantasi... Tror ike du bør satse på journalistyrket, gjenfortelling er virkelig ikke din sterke side. *ler* Og selvfølgelig får ikke barna mine ha kjæresten på overnatting. Hvorfor skulle de få det?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #37 Skrevet 28. september 2008 Uff.. Jeg er ikke anonym over her, men du burde virkelig gå litt inn i deg selv oktaviastar. Du fremstiller deg ikke akkurat som en snill person. Altså, greit nok å ta del i diskusjoner og komme med dine synspunkt. Men kanskje på tide å stige ned fra din hvite skinnende hest?? Eller er dette bare et skuespill? Da er du ihvertfall en god skuespiller=)
Gjest Skrevet 28. september 2008 #38 Skrevet 28. september 2008 Noen ting (og veldig mange ting som blir spurt om her inne) er jo sånn som et normalt oppegående menneske burde vite. Ikke så rart at man får nedlatende svar da. For å sitere noe av de bedre "Hvis man har sex når man er gravid, ligger barnet og svømmer i sperm da?" "Jeg har hatt ubeskyttet sex rundt eggløsning, kan jeg være gravid?" "Er jeg gravid" "hvilken sykdom har jeg" "barnet mitt har kutta av seg foten, bør jeg ringe lege?" "Er det farlig å sove på magen når man er gravid?" osv.
Sånn kan det gå Skrevet 28. september 2008 #41 Skrevet 28. september 2008 Ja, og av de forum jeg har vært på har BIM/DIB en vanvittig stor prosent av denne typen spørsmål.
Sånn kan det gå Skrevet 28. september 2008 #42 Skrevet 28. september 2008 Jeg er snill jeg, mot de som fortjener det... ;-) Å kozemoze og følge strømmen bare for å vinne en eller annen slags popularitetskonkurranse på et internettforum er ikke min stil. Jeg sier det jeg mener og våger stå for det med mitt eget nick, i motsetning til visse andre...
Gjest Skrevet 28. september 2008 #43 Skrevet 28. september 2008 Er jeg faktisk bare nevnt en eneste gang? Da har jeg ikke vært her nok i det siste:p Kozy, ser ut til at du går av med seieren;) Fumlis, du vet du har truffet Kozy forresten? Tror faktisk egentlig dere to går strååålende overens irl! Hihi...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #44 Skrevet 28. september 2008 Vil ikke si du er noen besserwisser, for du vet sjelden best, men hvis det dreide seg om hvem som har størst behov for oppmerksomhet så hadde du garantert stukket av med førsteplassen.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #45 Skrevet 28. september 2008 Oktaviastar - Hvor gamle er barna dine siden du ikke lar de ha kjæresten på overnatting?
fumlis og skrikerungene Skrevet 28. september 2008 #46 Skrevet 28. september 2008 Har jeg??? Hmm... Hvorfor har du ikke sagt det før da? Hihi;-)
Gjest Skrevet 28. september 2008 #47 Skrevet 28. september 2008 Jeg vet alltid best:p En siden det ikke er jeg men Kozy som leder kåringen kanskje du skal dobbeltsjekke med henne? Hun vet tydeligvis aller best! Oppmerksomhet er da slett ikke å forakte.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #48 Skrevet 28. september 2008 Det er visst ikke offerrollen heller. Sånn, da har jeg vel lagt til rette for neste stunt..
Gjest Skrevet 28. september 2008 #49 Skrevet 28. september 2008 Offerrollen? Den er jeg dessverre ikke så godt kjent med. Ønsker du å legge enda bedre til rette for neste stunt ved å utdype muligens?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå