Gå til innhold

YEY!!! ENDELIG ER BRUDEKJOLEN I HUS:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt fyllesjuk har vert oppe siden 7 idag.. var min sovedag men fekk ikkje til å sove daniel var veldig mammadalt og spesielt no så blir eg så sulten om morgenen så må ha mat. så var eg lys våken-.) Lovet eg ikkje skulle vere for sein siden espen skulle lage middag osv.... kjolene var fine men mange av dei hadde eg ikkje klart å gå med he he. Ka vant du? Et fat og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aha;) men da skjønner jeg;) hehe.. nei, hadde ikke klart å gått med noen av dem.. hehe.. jeg vant det fatet og ansiktsbehandling for 900 kr:) blir digg det;) men kan ikke spare den til brylupet, for det går ut i februar.. jaja.. kan hvertfall kose meg litt;) helledussen, kommer til å være helt ødelagt neste helg;) først halloween fest på fredagen så fest hos oss på søndagen.. det kommer til å sette spor i magen;) haha..

Skrevet

å kor gøy da ansiktbehandling er digg, jaja litt fyllasjuk har du lov å vere, koselig att dere er flere som plannlegge bryllup sammen:)

Skrevet

jah:D blir digg;) hehe.. ja, syns det er kjempe gøy:) er så kjedelig å ikke ha noen å dele ideene sine med.. hehe.. Henriken er så redd for at det blir for dyrt, derfor er det alltid bedre å snakke med noen andre;) sitter her å blar gjennom finn.no etter tiara og slør, muligens underskjørt.. cleopatra leier jo underskjørt:D tror jeg går der i stedet;) hatt en kjekk dag på jobb då? Har vært hjemme med fabian i hele dag, hatt feber og litt oppkast.. hatt det hele helgen stakkars..

Skrevet

ja det var faktisk enn fin dag idag, var veldig opplagt det var deilig. Pleier å få blåmandag. Hvis det koster 600 kr å leie så hadde eg gått inn på nettet og sett der først:) Det er det samme som daniel hadde legen kalte det et oppkast virus trur eg

Skrevet

men så kjekt då;) vet, men er jo bedre å leie enn å stresse med å få det solgt igjen? hehe.. er det jeg mener hvertfall;) hehe.. er noe drit.. han har hatt det 3 ganger siden han begynte i barnehagen i august:|

Skrevet

skal eg ha undeskjørt så kjøpe eg trur eg, eg treng ikkje det pga masse volum i skjørtethe he men hvis eg blir klam så feste ikkje kjolen seg til meg veit ikkje heilt om eg skal ha.... uff veit ikkje om dette vil hjelpe att eg seie dette unger er mye sjuk det fyste året i barnehage me brukte alle dagene på daniel i fjord og no er alle dagene i år brukt opp på oss begge uff

Skrevet

ja, kjolen din var jo nydelig, så er du behøver sikekrt ikke det.. ja, det er helt sykt hvor syde de blir;) hehe..

Skrevet

takker for det er så spendt om kjolen sitter som han skal no... Kjolen din er nydlig og blir spennende å se korleis han blir til slutt, du må be henrik om å ikkje bli for nervøs det er jo berre enn gang dere gifter dere:) Du kan sette opp sånn ca ka du trur det vil koste så får han se på det så blir han litt mer rolig, det gjorde eg m espen og han er helt avslappet og seie ja til det meste he he

Skrevet

hehe.. takk for det;) er litt vanskelig med han, han tror alltid at han har rett;) menne vi skal sette oss ned å snakke skikkelig om dette:) uten forstyrrelser eller noe:) da får vi diskutert skikkelig:) gleder meg sånn:)

Skrevet

DEt er litt lurt det sånn att det ikke blir noen misforståelser og me får det sånn me vil ha det he he . Ha en strålende dag snakkes etter jobb:)

Skrevet

Ja, hadde en diskusjon over tlf i sted ang menyen;) hehe.. men endte godt til slutt;) vi skal diskutere litt bryllup etter trening idag:) det blir bra:) Kjøpte det nye bryllupsmagasinet idag:D satt å koste meg;) masse gode ideer:D fant endelig en rød tiara, men den såg veldig rar ut syns jeg:S http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=15171215&reference=5/151/712/15_802875283.jpg&adheading=Tiara%2C+sl%F8r%2C+underskj%F8rt%2C+brudepikekjoler+etc&sid=xz5cbaImSlo012116&adTypeId=67&WT.svl=Hovedbilde ! hva syns du? har prøvd alle de prøveproduktene vi fikk på messen, syns de var drit bra jeg:) tror du ikke jeg var dum å kastet brosjyren då? misseløk er jeg ja..

Skrevet

Pussig me snakket om menyen me og he he han sa det var greit :) ja eg såg han, eg syns den var grei , likte du den?Om du ikkje finn en rød tiara som du fell for så kan du jo ha solv tiara og rødt smykke i halsen siden du snakket om å ta vekk stroppene på kjolen det kunne jo vert kult ? Sløret var veldigt fint:) He he vil ikkje sei du er en misseløk :) Espen syns eg har nok papir så han hadde sett pris på om eg kastet litt. Ja eg likte produktene eg og:)

Skrevet

Djisez, for en tråd!? Hvordan gidder dere å legge ut så mye informasjon på nettet!?

Skrevet

uff ja du har rett leste gjennom det blei litt for mye informasjon dette her

Skrevet

nei, likte den egentlig ikke;) burde ikke tenkt på den en gang;) hehe.. jeg vil heller ha en tiara med perler og palietter, for det passe bedre inn siden kjolen er perler og palietter.. skal ha perlekjede og øredobber.. må ha landt slør, ellers vil det krasje med kjolens snøring.. fant igjen den brosjyren med det greiene heldigvis;) hehe.. ja, vi har mast veldig mye her inne.. hehe.. kansje vi skal finne ett annet sted å diskutere siden folk syns det blir litt mye;) hehe.. eller hva sier du?

Skrevet

jeg har svart på det du har skreve;) just as u know;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...