trulto1 Skrevet 18. oktober 2008 #76 Skrevet 18. oktober 2008 helt enig har fått litt brudedilla he he
Minimo <3 Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #77 Skrevet 19. oktober 2008 jah:D gleder meg;) Har dere bestillt fotograf?
trulto1 Skrevet 19. oktober 2008 #78 Skrevet 19. oktober 2008 Ja eg bestilte no i sommer, på voss er det 2 stk å velge mellom var ikkje så gale pris. Skal dere bestille fotograf eller har dere noen i famillien som skal vere fotograf?
Minimo <3 Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #79 Skrevet 19. oktober 2008 har ikke bestemt ennå men finner nok noe:) har jo masse å velge mellom:) ingen i familien som er proff fotograf:)
trulto1 Skrevet 20. oktober 2008 #80 Skrevet 20. oktober 2008 Har dere funnet toastmaster me har onkelen min!!
Minimo <3 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #81 Skrevet 20. oktober 2008 jepp:) onkelen til henrik:) han er dyktig;)
trulto1 Skrevet 20. oktober 2008 #82 Skrevet 20. oktober 2008 greit å ha onkler som kan stille opp som toastmaster:) Har du tenkt på bordkort?
Minimo <3 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #83 Skrevet 20. oktober 2008 jepp;) hehe.. menne jeg har veldig lyst til å ha navnene stående på noe annet enn kort, men vet ikke hva ennå.. tenkte å kjøpe glass og skrive navn på, men det blir litt for voldsomt;) hehe.. du då?
trulto1 Skrevet 22. oktober 2008 #84 Skrevet 22. oktober 2008 Tenkte å bruke silkeband rundt glaset det klibler i hendene har ikke hatt mulighet å komme på nettet før no det var deiligt noe nytt?
Minimo <3 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #85 Skrevet 22. oktober 2008 hehe.. begynte å bli litt engstelig her... hehe.. oooh.. det hadde blitt dritfint:D var faktisk en knall ide det:D kansje jeg stjeler ideen din? uff.. hehe.. har fune invitajonene jeg vil ha, men må høre med økonomisjefen hva han syns;) har du funne invitasjonene? no nytt fra deg då?
trulto1 Skrevet 22. oktober 2008 #86 Skrevet 22. oktober 2008 He he ikkje alltid eg kjem inn på dataen min mann har beslaglagt den han meine det er hans data,Ja sant det er enn god ide!!! fant den på dittbryllup har du vore inne der og sett på tips anng borddekking? Var på clas olsen fant noe men vil sjekke på binders først skal ta det til jul:) Har begynt full dag på jobb etter eg har vert sjukmeldt hardt....
Minimo <3 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #87 Skrevet 23. oktober 2008 den sniken;) hehe.. ja, det var en kjempe ide:D har ikke sett, men det skal jeg;) hehe.. javel? får jeg spørre hva som var gale med deg? du må ikke;) hehe.. leiter etter jobb ennå her.. søkte på haukeland hotell som stuepike:) kansje kansje;) har jo 3 år praksis der;) hehe.. ja, jul.. helledussen.. er jaggu ikke lenge igjen, og det er enda mindre til vi skal gifte oss:D bare 9 månedr;)
trulto1 Skrevet 24. oktober 2008 #88 Skrevet 24. oktober 2008 ja han er en liten sniken men kan ikke leve uten den sussebassen.Joda berre spør du:) smerter i nakke og skulder som kommer for det meste av for tunge bryster. Legen vil helst ikke annbefale operasjon for det må til før eg er ferdig m barn, det ordner seg til slutt:) Har du røpt korleis kjolen din ser ut til din mann eg røpte meg sjølvsagt litt herregud kor vanskelig det er å holde kjeft da he he|
Minimo <3 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #89 Skrevet 25. oktober 2008 uff.. jeg har en vennine som fjernet 2,5 kg av brystene sine, men ennå er de for store og hun har nettopp fått barn.. er jo ikke ås gale, men du kan jo ikke amme, det er jo kjipt.. hvor jobber du henne då? tenk:D no er det bare noen få timer igjen til brudemessen:D ja, han har sett den han;) den henger fint på soverommet, så han ser den hver dag, han har sett den på meg en gang, men han får ikke se den mer enn det;) no skal den jo fikses på og alt, så vi får se hvordan den vi se ut til slutt;) hehe.. lett for det der.. en vennine av meg var veldig heldig;) vi var i byn å prøvde kjoler, så tok jeg bilde av henne med brudekjolen, så ble bryllupet satt oktober 09 i stedet for desember 10.. hehe.. hennes kommende sa hun var så nydelig atte;) hehe..
trulto1 Skrevet 25. oktober 2008 #90 Skrevet 25. oktober 2008 Eg skal ikkje ta det før me er ferdig med unger men om det ikkje blir betre så venter eg ikkje no er eg på veg ned i vekt så dei har forandret seg litt til det betre:) jobber på renhold haukeland trives kjempe godt:) Ja hadde tenkt å gå på den messen den begynnte 1300 var det ikkje? Ka skal du ordne på kjolen da? Espen er helt vill anng kjolen så nygjerrig atte for den eg egentlig falt for hang i vinduet på cleopatra men det var ikkje den eg kjøpte, trur du ikkje han glor inn vinduet til cleopatra kvar gang han køyrer forbi da he he mannfolk er ikkje betre enn oss:) Kor koseleg for ho da
Minimo <3 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #91 Skrevet 25. oktober 2008 hehe.. håper mine vokser litt då selv om jeg går ned i vekt.. javel? Hva renhold då? svigermor jobber på renhold der:) vasker og steriliserer tøy og sånt:) jeg trives jo godt der jeg jobber og, men ingen fast jobb:( og det må jeg jo ha.. jepp:D begynner kl 1300:) jeg får jo ikke kjolen igjen, så den må jo syes ut, ved mindre jeg klarer målet mitt til bryllupet då hehe.. og bytte bånd bak og flytte på noen perler og palietter:) og på puppepartiet, så må den justers veldig, for hun som hadde kjolen før meg, hun hadde betraktelig større pupper enn meg;) hehe.. hehe.. henrik tenker ikke så mye over bryllupet, helt til i dag morges;) vi har diskutert litt det om vi skal være fra hverandre eller sove sammen natt til bryllupsdagen.. har vært på kreativtbryllup.no og bestilt sarvietter og litt sånn gøy:) men får de ikke ennå då
trulto1 Skrevet 25. oktober 2008 #92 Skrevet 25. oktober 2008 eg jobbber innenfor renhold vaske rom osv. Desverre det er vanskelig å få fast i service bransjen eg gav opp etter 7 år. er eg i fin form kjem eg se etter ei jente m blond hår og svart lang skjorte på. dongeri bukse... Når du har gått ned enn god del vil han ikke trekke seg inn over puppe arialet da,. Eg trekker over rygg pupper mage og hofter der må eg få litt mer av ka er målet ditt? Mitt mål før jul er 4 kilo til jul er godt i gang vist skal eg tru vekten har ikke veid så lite på 3 år siden eg blei gravid:) Stå på jente og om du sprekker så er det lov.... Skal dere sove sammen siste natten det skal me siden me har brude suite hele helgen boblebad:)
Minimo <3 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #93 Skrevet 25. oktober 2008 vet.. kommer aldri til å få fast jobb der.. tok mamma 20 år.. da skal jeg se etter deg:) hvis jeg ikke finner deg, så kan du se etter meg;) hvit genser med en svart lang topp utenpå og en svart tigts og litt høye heler;) skal i bursdag etter messen.. hehe.. og har briller på haha.. er blind uten;P det er noe jeg kommer til å bruke penger på, så er det linser.. jag har problemer med magen etter fødselen jeg.. den trakk seg aldri tilbake, pluss at jeg la på meg, så sliter med den.. og under armer bak mot ryggen.. har brukt feil bh i 2 år, så ser ut som kroppen former seg etter den:( men magen, armene og beina mine er målet å bli kvitt.. og ryggen må bli bedre.. målet mitt er hvertfall 4 kg i måneden.. altså, det tilsvarer 28 kg til mai, for da har jeg håp om å få operert vekk magen.. har sånn prosjekt på jobben, som lar oss gå til lege og veie oss og måle det ene og det andre;) jeg var nermest dehydrert når jeg begynte, men har gått ned 5 kg fett og opp 1 kg vann;) hehe.. har som mål å veie like lite som jeg gjorde før jeg ble gravid:) jeg har funne ut at vi IKKE skal leie suiten på jobben min:| koster 10 000 kr NATTEN! finner ett annet hoten hvertfall;) hehe.. men tror det ville bli litt bra jeg, da kommer min forlover til å sove hos meg og henrik sove hos sin forlover:) så gjør vi oss klare hver for oss:) men er ennå bare en tanke:)
trulto1 Skrevet 26. oktober 2008 #94 Skrevet 26. oktober 2008 Ja er ikkje enkelt det der. Så bra att du har mulighet til å få redusert magen da. Ja eg la berre på meg uansett ka eg gjorde så blei det ikkje betre men så fekk eg endelig påvist att eg har enn tilstand som gjer att du legger på deg. Så da måtte me gjere om kosthold og trene så eg har tatt av mellom 8-7 kilo, hvis det er valker på ryggen som eg og fekk så går det vekk etter vert. Me kjem til å stråle på bryllupsdagen:) Eg var inne på kreativtbryllup for noen lekre servietter eg trur eg hermer der eg kremt... falt sånn for dei. Espen likte dei og + det var grei pris da. Dere kan jo ønske dere suiten i bryllupgave har du bildet av kjolen din på mobil er spent på korleis han ser ut, eg har m min:)
Minimo <3 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #95 Skrevet 26. oktober 2008 ja, det gjør jeg og.. går på super streng diett.. har noe som heter hyperinsulinium eller noe, jeg legger hyppigere på meg av karbohydrater:| drittgreier altså.. men har no gått ned 10 kg siden jeg begynte:D uniformen på jobben passer endelig skikkelig;) halleluja for det.. haha.. ja, eg har bestemt meg for å herme med de båndene rundt glassene jeg;) hehe.. blir gode greier dette:D selvfølgelig har jeg bilder på mobilen;) hehe.. vi skal ønske oss bryllups reise i bryllupsgave:D Italia er da drømmen:D no er det ikke mange timene igjen;) hehe.. Hva heter du egentlig? har jeg spurt om det? sånn hvis jeg treffer deg;) hehe.. Heter selv Tina:)
trulto1 Skrevet 26. oktober 2008 #96 Skrevet 26. oktober 2008 eg og skal berre spise salater rent kjøtt osv men eg meiner du går ikkje opp det du har spist på en dag om du skeier ut,,,, Tok på meg fin buksen igår han satt jo laust jippi det er gøy. da snakkes me om noen timer Irene heter eg:)
Minimo <3 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #97 Skrevet 26. oktober 2008 hehe.. er en digg følele og se klærene henge å dingle, selv om det ike er så fint;) hehe.. ja, bare proteiner og salat.. er drit lei egg og kylling.. for liker ikke salat.. hater det... smaker pyton syns jeg.. haha.. oki:) snakkes då
trulto1 Skrevet 26. oktober 2008 #98 Skrevet 26. oktober 2008 koslig å møte deg kjekt å att du vant da:) No har eg bestilt serviettene gleder meg det var så mye fint, var det mye fint på siste visningen?
trulto1 Skrevet 26. oktober 2008 #99 Skrevet 26. oktober 2008 Var inne på kreativtbryllup der var det jo billige slør eg skulle ha vert på nettet å sjekket før eg kjøpte men men gjort er gjort:)
Minimo <3 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #100 Skrevet 26. oktober 2008 hey ja:D ja det var veldig kjekt å treffes:) har serviettene på bestillingslisten, men må vente til jeg har bestemt meg for sko;) ja, det var veldig mye fint på siste visning.. såg at hun som passer fabian på sats var brudemodell:D lyner og tordner som bare pokker her no.. hehe.. gjort det lenge.. ja, det var deilig å endelig klare å vinne noe som helst.. har en følelse om at bryllupsplanene og bryllupet kommer til å gå smooth;) hehe.. hvorfor måtte du gå så tidlig då?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå