Minimo <3 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #51 Skrevet 10. oktober 2008 da er den nesten lik min:D min har også kjempe langt slep, kjolen er dekorert med perler og palietter på bryst, mellom forran og på slepet bak:) Korsett bak;) kjøpte den av moren til min forlover:) den er nydelig:D ja, jeg syns det er kjempe kult å ha en å planlegge bryllupet med;) Vi skal også ut å gjøre bergen utrygg;) hehe.. vi skal ut på lørdag:D Gleder meg drit masse <3 hvor skal dere då? hehe..
trulto1 Skrevet 10. oktober 2008 #52 Skrevet 10. oktober 2008 me skal på ricks heimefest fyst så ut espen blir 30 år endelig han sin tur.He he han trur eg skal lure han eg kan ikkje forstå kor han har dety fra he he..... Kan du sitte i kjolen din eg må ha heile slepet i fanget he he:)
Minimo <3 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #53 Skrevet 10. oktober 2008 så kjekt då Vi skal på innflyttningsvors føst på laksevåg, så ut etterpå de fleste vil vel på tongabar, for den enorme Strawberry decqeru:D så suller vi nok kansje på scotshman og;) kanke skrive eller uttale dette en gang;) hehe ja, jeg må nok ha slepet i fanget;) menne jeg har sånn ting under kjolen, sånn at jeg kan knyte den opp som en 1800- talls kjole:D er det ikke det det heter? har jo masse bilder av den på pcen, du kunne jo fått sett den på en eller annen måte;)
trulto1 Skrevet 11. oktober 2008 #54 Skrevet 11. oktober 2008 Eg skal få sydd på sånne hemper og knapper, er din m armer eller tubbe topp foran. min går på en måte i tubbe litt hjerteformet breie stropper som går i skrå over skulderen med masse perler på. Må du ha høge sko eller lave eg har tatt ballerina sko litt greit å ikke få gnagsår det er eg en mester til. Eg er høg så det går fint kor høg er du da?
Minimo <3 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #55 Skrevet 11. oktober 2008 min er vare en V forran:) Har tynne spagetti stropper;) Jeg har lyst på sko med litt hel:) men de må være runde forran:) med rødt silkestoff:) Jeg er vel ca 178 ca:) har sett en side på internett, der kan du kjøpe hvilke som helst brude sko, så kan de farge dem i den fargen du vil ha:D det er jo bare fantastisk;) ser ikke ut til at røde silkesko er in no for tiden. så må nok sikkert bestille:) jaja.. ellers då? hehe
trulto1 Skrevet 11. oktober 2008 #56 Skrevet 11. oktober 2008 No venter me på guttungen skal hentes så skal det lager strawberry daquries nam nam du da he he
Minimo <3 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #57 Skrevet 12. oktober 2008 hehe.. no har vi endelig kommet hjem fra en heavy kveld;) hehe.. overnattet hos de som hadde vors:D Fy flate som jeg koste meg i helgen;) hehe.. har du kost deg? jaja:) fortell litt om deg selv då Hvis du vil selvfølgelig;)
trulto1 Skrevet 12. oktober 2008 #58 Skrevet 12. oktober 2008 Det var koselig ute men kor dyrt det er blitt da.Joda ka skal eg sei er ei sprudlene dame på 32 som har verdens herligste mann som har anntydninger til bridezilla nykker he he. Herregud veit ikke ka eg skal skrive føler alkoholen sitter litt igjenn da he he.
Minimo <3 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #59 Skrevet 12. oktober 2008 hehe:) Det skjønner jeg;) jah:| helt sinnsykt hvor dyrt det er!! Jeg er også en glad og positiv jente på 21 år som har verdens herligste forlovede:) og verdens deiligste sønn:D Jobber foreløpig som værelsesbetjent på Radisson sas hotel norge i byn, men leiter febrilsk etter ny jobb.. for jeg har faktisk et super høyt lån, masse regninger og en unge å ta meg av, og vi kan ikke BARE leve på henrik heller.. sesongen er da over på hotellet:( så hvis du vet om noen som trenger folk, får du bare si ifra;) hehe.. Jeg elsker å shoppe, men er da lite med det;) har 27 par med sko;) elsker sko;) her var da litt om meg;)
trulto1 Skrevet 13. oktober 2008 #60 Skrevet 13. oktober 2008 shoppe det er gøy det !! ka du har lyst til å jobbe med da?
Minimo <3 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #61 Skrevet 13. oktober 2008 er desperat, så tar nestn hva som helst, så lenge det er noe stilling og at jeg slutter tidsnok til å hente fabian i barnehagen før halv 5!
trulto1 Skrevet 13. oktober 2008 #62 Skrevet 13. oktober 2008 Veit om fleire som jobber på haukeland på renhold hadde det vert noe? Det hadde sikkert vert vikariat.Har du sett i arna er det ikkje noe der da? i barnehage feks.
Minimo <3 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #63 Skrevet 13. oktober 2008 kansje jeg skal søke der, på haukeland altså søker ikke så mye i arna, men har sett:)
trulto1 Skrevet 13. oktober 2008 #64 Skrevet 13. oktober 2008 for å gå over på noe annet. Kjem du til å sei ifra att i ditt bryllup så får folk oppføre seg anng. alkohol att det ikkje ner flatfylla. Eller forventar du att folk har folkaskikk?
Minimo <3 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #65 Skrevet 13. oktober 2008 har litt lyst å si det, men håper selvfølgelig på at folk har litt folkeskikk.. men kommef til å si det te de verste:) Du då?
trulto1 Skrevet 14. oktober 2008 #66 Skrevet 14. oktober 2008 Det tar meg ikkje fem flate øre å be dei dra til h........ om dei ikkje kan oppføre seg i vårt bryllup det er ikkje flatfylla
Minimo <3 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #67 Skrevet 14. oktober 2008 sant!!!! de må bare roe seg!!!
trulto1 Skrevet 14. oktober 2008 #68 Skrevet 14. oktober 2008 det er lov å kose seg men syns det ikkje passer seg m å bli sveiseblind har du funnet alt til kjolen no sko osv
Minimo <3 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #69 Skrevet 15. oktober 2008 der er jeg helt enig.. har jo noen i familien som ikke klarer å beherske alkohol! Er ikke helt greit:S Nei, jeg har ikke funne noe ennå.. men leiter over alt då Skal du på brudemessen på Radisson SAS på bryggen 26 oktober kl 13 00? Gleder meg drit masse:D Søsteren til en vennine av meg skal gifte seg neste sommer hun og.. så hun var åp brudemesse i stavanger, og der fikk de en slags lodd eller billett og hun vant brudesuiten eller kongesuiten på det hotellet de skulle ligge på ooooh:D håper det er sånn her og, håper jeg vinner noe;)
trulto1 Skrevet 15. oktober 2008 #70 Skrevet 15. oktober 2008 ja det var sant den bryllupmessa den har eg lyst å gå på. Sånn nå har eg laget hugse liste på den:) det hadde vert gøy å vunne noe men når eg håper det skjer det ikkje Eg fekk forsinka bursdags gave av søstra mi i helga gavekort på en hudpleie butikk på voss då blir det spraytaining før jul:) Skal du spraye deg før bryllupet?
Minimo <3 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #71 Skrevet 15. oktober 2008 gud så digg;) jeg har veldig lyst, men er jo ikke billig.. er masse jeg vil.. ha full hudbehandlig og føtter og spesielt voksing:S har dritlyst å prøve voks, det har jeg aldri gjort før.. hr du?
trulto1 Skrevet 15. oktober 2008 #72 Skrevet 15. oktober 2008 he he nei men kunne tenke meg vokse bikini linjen før me reise på bryllupsreise:) Hørt det svirr litt da he he Kan du ikkje ønske deg gavekort på spraytaining me gav det til svigerinnen min da me hadde utdrikkingslaget hennes. Du skal helst ha en prøvetime for å finne din nyanse, defor skal eg ta prøvetimen før jul så har me det i boks også blir eg så fin til julebordet. Det er berre å spørre rundt det er forskjellige priser rundt i byn hinte litt til forloveren din veit du
Minimo <3 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #73 Skrevet 16. oktober 2008 har lyst å vokse hele meg, man må lide litt for skjønnheten;) spesielt på en dag som dette;) hehe.. ja, har litt lyst på sånn spraytan:D hadde vært litt kult, for jeg lover deg, er en skikkelig bleikfis;) haha.. oooh:D hva om vi møtes på messen då det hadde vært litt stilig;) hehe.. har sagt jeg bare ønsker meg gavekort til jul i år:D fo de aller fleste vet vi skal gifte oss neste år, så min kjære har sagt han ønsker seg penger til å finansiere bryllupet;) hehe..
trulto1 Skrevet 18. oktober 2008 #74 Skrevet 18. oktober 2008 Det hadde vert koselig, eg kan ikkje love heilt att eg kjem skal ut dagen før hmm. Trur det skal gå greit:)
Minimo <3 Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #75 Skrevet 18. oktober 2008 hehe.. det skal kansje jeg og;) men detet vil jeg ikke gå glipp av;) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå