Gå til innhold

YEY!!! ENDELIG ER BRUDEKJOLEN I HUS:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm.. fikk ett tips om de på haukeland jeg og:) men foreldrene til min sambo mener vi bør spare penger og lage kaken selv.. jeg sier det er uaktuelt;) hehe.. mitt ønske er å ha 3 etasjer med vaniljefylt sjokoladekake med hvit krem utpå:) eller noe hvit utenpå hvertfall:D skal hvertfall være vaniljefylt sjokoladekake;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg er ikke kjempe flink m kaker så den bestille m er tatt m i budsjettet, har dere stort budsjett? får dere hjelp av foreldrene deres? budsjettet vårt ligg på ca 100000 skal spare så mye ha litt i bakhand, det er kommet på ca 87500, får litt hjelp av mamma og pappa :)

Skrevet

Vi har ikke noe budjett.. så dårlig råd som vi har, så er vi nødt å te det som det kommer.. desverre.. Forventer ikke å få hjelp av noen te dette.. vi skal gjøre det så billig som mulig:) så skal vi ønske oss penge til bryllupet, sånn at vi kan reise på bryllupsreise en gang i venter eller noe:) skal dere på bryllupsreise?

Skrevet

Da kan du jo gå på salg etter jul og kjøpe det du trenger til bryllupet.:) bryllup er dyrt desverre om du har spart eller ikke. kor mye betale du for lokale da? Me tenkte hellas er lagt med i budsjettet vårt håpar på en billig reise dei kjem opp rett før jul:) Må dere kjøpe duker og til lokale?

Skrevet

ja, det er dyrt.. ja, gleder meg veldig til julesalget;) hehe.. vi betaler 5000 for lokalet, da har vi den hele helgen:) vi har så sinnsykt lyst å reise til hellas vi og:D så det blir planen for oss og:D jeg tenkte å kjøpe sånn 5 meter duk på jysk, de er så fine:) hvis vi ikke gjør det så får vi mest sannsynlig låne på haukelang:) svigermor jobber der:) dere då? har dere tenkt på noe gave til gjestene?

Skrevet

alt er i lokalet som me låner gjennom pappa duker servise og glas osv. Løper må eg kjøpe sjølv, har ikke tenkt å ha gave til gjestene me betaler mat drikke og musikk for heile kvelden får vere nok syns eg har du tenkt å ha gaver til gjestene?

Skrevet

heldig du;) Har litt lyst å gi noe då:) Tenkte jeg skulle kjøpe billige vin glass og skrive navn på og kansje ha noe greier oppi glasset, ikke mer enn det;) men er ikke sikkert jeg gidder, i og med ag jeg skal dekorere bordet med hjerte sjokolade som er inni rød folie:) må tenke litt mer på det, men bordkortene vil jeg ikke ha normale liksom.. hadde vært stilig med noe unikt.. en venine av meg vil ha shotteglass med geleshot i, så navnet utenpå;) hadde vært stilig, men har liksom ikke lyst å stjele ideen hennes, men hun har no vinter bryllup, så funker å få varmen i kroppen;) hehe.. hvordan blir det med inbydelsene dine då? Jeg fant ut at det var mye dyrere å lage innbydelsene selv enn å bare kjøpe de på internett.. så vi skipper den lagingen.. lyst å gå inn på en fotobutikk og få bilde av oss på inbydelsene:)

Skrevet

det er jo en ære for gjestene dine å få vere m dere på den store dagen det er ingen som forventer meir, sjølv om me har budsjett så syns eg det blir for dyrt om eg skal legge ut for gave og:) Kor mye koster innbydelsen på nett da+ eg skal ut med ca 100 innbydelser middag og kaffi. Veit du får 1000 ark for under 500 på binders skal ha til bordet og kirka og. Må se litt ka me skal gjere, skal du ha nattmat?

Skrevet

hvis du går inn på fotoknutsen.no, japanfoto.no, og andre fotobutikker så får du innbydelser til mellom 5 kr og oppover pr inbydelse:) menne det var noen andre internettsider med vanlige innbydelser, men husker ikke den i hode, skal finne den etterpå:) ja, det blir jo dyrt.. så kommer mest sannsynlig til å skippe den.. skal dere gi forloverene gave? isåfall hva skal dere gi? jeg har ingen anelse:| min sambo har bestemt at vi skal ha hotdog til nattmat;) og jeg har desverre ingenting å si;) siden jeg fikk viljen min på middagen;) dere då? skulle dere ha band eller dj?

Skrevet

det har eg ikkje tenkt på enda om me skal gje forloverene noe gave. Eg spandere jo frisørtime på ho og kanskje en blomst må tenke på det.Hotdog er jo grei nattmat, me skal ha betasuppe pappa lage det, det er han kløpper på:) Her blir det band ja om me får for alle eg har spurt takket nei pga fellesferien men har noen eg skal ringe tilbake til i april biter tenner berre eg tenke på det......Skal dere ha nye ringer? Me skal fordi me ikkje har vanlege forlovelse ringer

Skrevet

hmm.. har selv tenkt på det, for forloveren min skal sminke og fikse håret mitt, så må gi henne noe som takk:) hehe.. vi vil ha dj, for det er ikke plass til levende musikk;) hehe.. eller i bare har en cd spiller, så har vi med egen cd:) med all den gode deilige musikken;) Henrik vil at jeg skal ha diamant i ringen, så vi tenkte å kjøpe nye, men no var vi ikke så sikker lenger:) kan hende vi bruker de vi har, eller smelter de om:) hva gjør dere dagen før bryllupet? Skal dere sove sammen, eller hver for dere?

Skrevet

Ka m et smykke eller likar ho vin? Her har me bestilt brudesuite eg kjem til å ligge der og heile helga var ikke så gale pris for det. Har sett enn del på ringer gar og spurt kor mykje det vil koste å sette diamant i ringen for 0,3 koster det ca 650 kroner for det kan jo vere eg finn enn m mønster men vil ha diamant i han. Kjem du til å overnatta m mannen din kvelden før?

Skrevet

hmm.. kansje det.. finner nok ut av det:) Jeg jobber på hotell, foreløpig, så kommer mest sansynlig til å ha kongesuiten der:D Skam dyr då, men tror kansje jeg får noen rabatter;) hehe.. hvis vi skal bytte ring vil jeg ha en ring med rødt og hvit gull og med diamant, menne de var litt dyr då:| jeg er ikke helt sikker enda om vi sover sammen eller hva vi gjør enda.. i såfall vet jeg ikke hvor jeg skal sove;) hehe..

Skrevet

Det er forlover sin plikt å passe på bruden siste kvelden....... Gleder du deg til utdikkingslaget da?

Skrevet

det er det ja;) da bokker vi oss sikkert inn på hotell eller noe:) hehe.. ja, gleder meg veldig:) vet hva som skjer da, sånn nesten;) Skal ha hjemmespa hos min forlover, så vet jeg ikke om det skjer noe mellom der før vi turer til byn;) du då?

Skrevet

det er søstre mi som er forlover stakkar meg ho er jo ikkje heilt tam så eg slite litt der ja he he.Det jo litt utroleg att me har så mye planlagt og det er ca 10 mnd igjenn ( bridezilla fakter) he he.

Skrevet

hehe.. jah, dar kan du se;) jeg er glad min forlover ikke er så røff.. for sånne "drite ut" utdrikningslag er vist ut.. dessuten, jeg tør faen ingenting, så hadde nok blitt dritflau;) haha.. ja, dette har vært planlagt kempe lange;) har du planlagt noe morgen gave? eller har jeg kansje spurt om det? hehe..

Skrevet

ja eg har jo planlagt dette enn stung eg og he he tenkt på morgengave spurte han tilog med da sa han skal du gi meg morgengave så kanskje eg ikke skal det nei . Før var det berre damene som fekk.Me har vert ilag i6 år og forlovet 4 år og eg fridde den 29 februar he he dere da?

Skrevet

var det du som fridde?:D Så romantisk:D Vi ble sammen 1 april 2005, 3 dager etter vi møttes;) 1 april 2006 fridde han til meg, 20 mai 2006 ble jeg gravid;) vi bestilte kirke i mai:) Jeg har veldig lyst å gi han en gave, men vet ikke helt hva.. han ønsker seg en steikanes dyr klokke, men det er jul snart og han har bursdag før vi gifter oss og;) hmm.. jeg har sagt jeg har lyst å gi han morgen gave, så han får gjøre som han vil:) oooh, gleder meg bare mer og mer no:) skal en dag inn te byn og finne vest til han:) men er ennå ikke sikker på hva minsten skal ha på seg.. må finne slør en dag og:)

Skrevet

ja ikke sant!! Me hadde snakket om det lenge men han fekk aldri fingen ut. så eg gjekk ned på kne på skuddårs dagen. eg fekk tips om å gå inn på dressmann i 2 etasje i gå gata der hadde dei vist litt av kvart:) ka med å ha det samme på guttungen som faren da? eller bunad det er jo alltid fint:)

Skrevet

det er jo bare så sinnsykt romantisk;) hmm.. kansje jeg skal se der:) ja, det hadde jo vært stilig hvis begge skal ha det samme på:) dine då? hva skel de ha på seg?

Skrevet

her blir det att dei skal ha det samme på seg om det er sjakett eller dress må berre finne ut ka gubben skal ha på seg fyst. da naboen gifta seg i sommer så kjøpte dei dresser til guttene på den barnebutikken i gågaten for under 500 per stk det var bukse, jakke,skjorte og slips:) Kor gammel er fabian når dere gifter dere?daniel er 3 1/2 år når me endelig gifter oss. Me hadde enn litt morosam samtale for ett par dager da eg sa att han ikke måtte bli for dritta bryllupsnatta eg må jo komme meg ut av kjolen veit du ka nissen sa da eg kunne berre ligge i kjolen he he . Det er så godt me kan kødde om det og eg får aliere meg med ei vennine som skal ligge på samme hotell om gubben er borte vekk kan ho hjelpe:)

Skrevet

HAHAHA!!! Han må bare holde seg i koken;) skal ikke den nissen ha hyrdestunden sin?? haha.. lover deg, hadde Henrik blitt så dritings at han sovne, hadde jeg skillt meg på dagen!! haha.. neida.. Men morsomt er det.. med kjolen og korsettet mitt kommer henrik til å holde på i en time minimum med å kle av meg, det fikk jeg beskjed om;) hoho.. gleder meg til dette;) Fabian blir nesten 2 og ett halvt år:) så han skal få bære ringene hvis han er rolig nok;) hehe.. må se omjeg an finne noe fint som Fabian kan ha på seg:) skitt.. no gleder jeg meg skikkelig:D haha.. min far har fått seg ny jobb, og no er han blitt direktør ett eller annet sted, så han tjener jo det dobbelte enn det han gjorde, så snakket jeg med han her om dagen og sa til han: Ja, no som du har fått bedre lønn så kan du jo sponse oss litt med bryllupet( sa det på kødd) og han ble helt stille i tlf og sa hmmm.. trodde jeg skulle le meg i hjel;) han er en lite gnitalus;) hehe.. han begynte liksom å stresse i hodet sitt.. hihi.. jaja.. hvordan skal kjolen din se ut då?

Skrevet

hyrdestund ka e det? he he.Espen og eg kjem vel til å vere så skudt når me kjem til hotelet att me kubber. Er det ikke lurt å vente til jul og etter jul da er det alltid salg påklær til barn:) Eg var litt frekk m mamma i sommer , me blir sponset 5000 og får 5000 i bryllupsgave altså 10000 kroner eg veit att min bror fekk litt meir men siden me sitt best økonomisk i det så slår det alltid negativt ut på oss. Det syns ikkje eg er ok.Da sa eg ifra og da måtte eg faktisk sei unskyld dritt i det jo mindre mamma har m det å gjere jo betre er det:)Kjolen korleis skal eg forklare den da? masse perler sølvpaljetter , heldigvis korsett ...

Laaaaaangt slept var ikke slik eg hadde sett han for meg men ville ikke ta han av meg da eg hadde fått han på:) Du da?

Skrevet

Eg må jo sei att mamma fekk sjå kjolen på bildet av søstre mi og ein av det fyste tingene ho sa var kan ho sitte i han? He he det er så langt slep, det skal dei sy på hekter så eg hekter opp slepet om kvelden. Fy søren kor små størrelser det er da! Det er så gøy å ha noen å tytte med anngående bryllupet gleder meg dritt mykje, ka er planer for helga da eg skal ut og gjere bergen utrygg he he!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...