Gå til innhold

YEY!!! ENDELIG ER BRUDEKJOLEN I HUS:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg endelig fått brudekjolen;) Selv om bryllupet ikke er før juli neste år, så skal jeg prøve den hver måned og se hvor mye jeg har tatt av;) Kjøpte den av moren til bestevenninen min:D den er så nydelig:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulere med kjolen i hus, deilig å ha det i boks. Har et par cm før kjolen sitter som enn skal. Min mann og eg har begynt på sats så eg begynner å se resultatene det skal bli gøy når eg ser kjolen sitte perfekt da er treningen vert det. Me har jo 10mnd på oss me kjem til å sjå heilt fantastiske ut !!

Skrevet

ja, det er veldig deilig;) her en del cm da, men tror det skal gå så fint så;) meg og min kommende har også begynt på sats, og no etter 3 måneder så har jeg gått ned masse:D hele 10 kg;) hehe.. skal prøve den hver måned og se hvor flink jeg har vært;):D hehe.. vi gifter oss ikke før 25 juli neste år:D gleder meg;) når gifter du deg?

Skrevet

hei! Gifter meg den 18 juli 2009, Er det i åsane du går på sats? Me begynte der i midten av august, sorry att eg spør såg profilen din og der sto det kor du bur. Tenkte berre att om du trente der borte så blei eg litt nygjerrig. ka kirke skal dere gifte dere i da? Her blir det voss kirke:)

Skrevet

Hey;) det er jo helgen før meg;) Nei, trener på midtun:) Er nærmere;) Kjører forbi der hver dag:) Helt greit å være nyskjerrig.. hehe.. Vi gifter oss i Skjold Kirke, for der er sønnen vår døpt;) Helt ute på voss altså:) Hvor bo du då? siden du gifter deg i voss kirke og trener på åsane? hehe..

Skrevet

Bur på toppe åsane, er fra voss så da får eg det litt billigere om eg gjer det på voss, pappa skaffer oss billig lokale. Det syns eg er greit. skal dere ha det i arna eller på hotell? fant du rød tiara?

Skrevet

Så koselig då:) Nei, vi har funne lokale på koksted vi:) langt fra oss;) hehe.. men fint var det no:) sånn sett:) Vi skal overnatte på hotell:) jobber jo der som du sikkert har sett;) hehe.. nei, har enda ikke funne rød tiara.. hvordan skal ditt bryllup være då?

Skrevet

Eg har nesten det samme fargetema som deg, kremkvit,rødt, litt grønt og en touch av gull var planen. Men no har eg funne kjolen og den er det perler og sølv i så grubler på nye farger i brudebuketten og til pynting av bordet men eg er jo en gulljente så eg kan jo blande gull og sølv trur eg. Svigerinnen min er min bryllupsplannleger he he. Står å venter på svar på lokale om me får det som pappa vil booke ellers må me betale det sjølv og da har ikke råd til fri bar så eg krysser fingrene på att lokale går i boks. Resten er litt ut i luften enda men har det meste under kontroll trur eg

Har du tenkt att guttene dine skal ha sjakett? ta deg enn tur på cleopatra der har dei salg på tiara.

Skrevet

oooh;) det blir jo flott då:) min kjole er også full av perler og sølvpalietter.. hadde planer om å bytte ut sølvpaliettene med noen røde perler, men fant ut at det vil bli alt for mye stress.. så bytter bare bændet bak med ett rødt bånd og går med røde sko;) Har ikke bryllupsplanlegger, for vi er 3 venniner som gifter oss med noen måneders mellomrom, så vi hjelper hverandre:D Det er jo bare genialt:D Vet du hvor jeg kan få tak i fine innbydelser? Internettsider eller steder å gå? Er ikke helt sikker på hva sjakett er for noe;) men har sikkert tenkt på det.. vi har vært masse på cleopatra, men de hadde ikke noe tiara med rødt.. har lyst til at min kommende mann skal ha rød vest og sånt tørkleslips ting;) det eneste stedet de har en igjen av, det var på Belle Ami.. de får visst ikke inn noe på cleopatra.. litt synd, for vi ville leie dress der..

Skrevet

sjakett er kyss meg i ræven frakk he he.( pigvinn jakke) hvis du skal ha det til guttungen så anbefale eg deg å snakke m dei på refleks på øyrane torg ho va veldig behjelplig med meg, vert å spørt en del over alt. For skal du leie til guttungen koster det 1000 og skal du kjøpe koster det 750. eg skal leie til gubben og kjøpe til guttungen om dei skal ha sjakett. Om du går inn på cleopatra sine nettsider meiner eg att det var noen røde tiara der.om du ikke får tak i rød så kan det jo bli fint m sølv og siden det er sølv i kjolen, skal du ha røde roser i buketten din? Skal du kjøpe eller lage innbydelsene sjølv? Du har pandoura.no og kort.no trur eg . Tenkte å gå på bindersog clas olsen å sjå ka dei har der skal ut m så mange invitasjoner att eg kjem vel til å leike meg m skriveren he he. Skal dere ha koldtbord eller 3 rettes?

Skrevet

haha, nei, jeg vil egentlig ikke at de skal ha pingvin drakt, men det vil tiden vise;) Når jeg var på cleopatra så spurte jeg om de hadde rød tiara, men det hadde de ikke.. får sjå hva som skjer:) ja, har funne mange fine tiaraer:) Ja, buketten min skal være bare roser:D Røde roser i hjerte form, som er lang i enden.. og 3-4 hvite roser inni:) Er hvertfall det jeg ønsker då, men får sjå:) Vi tenkte å lage dem selv, men fant ut at det vil bli veldig dyrt.. så vi vil bestille fra nettet i stedet:) Vi skal ha koldtbord:) Dere då? Hva gjør dere med barnevakt egentlig?

Skrevet

var inne på nettet deiras igår måtte jo sjekke det eg hadde skrivet til deg stemte, joda levendøren hadde 5 røde inne men så var det kor mye det ville koste for min tiara var ikke billig.Min bukett skal og ha rødt i seg, den skal svigerinnen min lage.til blomster på bordene vil eg tatt meg enn tur bort på blomsterbutikken på arken billig og god kvalitet,broren min brukte dei ifjord.me skal ha 3 rettes middag er litt i diskusjon om hovudretten enda da mange i famillien har hatt det samme. Barnevakt ja har det kanskje i boks, søskenbarnet mitt har en liten gutt, dei kjem på kaffi så det er snakk om att ho skal ha m barnevakt og da har det vert snakk om att eg kan ligge min sønn der og. Min bror la minsten som var ca 2 i et rom rett ved siden av lokale og det gjekk heilt fint.Skal dere ha fri bar?

Skrevet

oooh, da må jeg kansje gå inn å se igjen då;) hehe.. nei, tiara er ikke billig.. i begynnelsen tenkte jeg bare skulle kjøpr noe billig drit på glitter, men no vet jeg ikke helt.. hehe.. tenkte å lage sløret selv og, men no vil jeg heller ikke det lenger;) hehe.. tenkte min morfar skulle hjelpe meg med buketten:) for han er rosegartner;) menne har no selvfølgelig lagt opp dette då, men han er no fortsatt flink:) hmm.. jeg tenkte kansje min lillesøster skal passe han:) hun er da 16, så hun kan jo selvfølgelig ikke være med på festen;) hehe.. menne no vetsje jeg det heller lenger.. vi har bestemt at folk får ta med egen drikke.. da sparer vi 30-50 000;) skal selvfølgeig stå for vin og champis til maten;)

Hadde det ikke vært kjekt hvis vi hadde holdt kontakten og liksom fulgt hverandre gjennom tiden til bryllupet?? haha.. hørtes jo litt teit ut;) hehe.. gitt hverandre råd og sånt:) hehe..

Skrevet

Jo det hadde vert koslig, det har ingenting å sei om me går for dei samme ideene eg skal jo ha det på voss og du i bergen, er det noe du lurer på anng. koldbord osv så er eg en gamel serivtør så det er berre å spørre. Anngående tiara ta deg enn tur ned på salhus kai der ligg det en brudebutikk ho har greie priser på tiara og slør det var egentlig der eg skulle gå og kjøpe alt men havnet på Cleopatra:) Her blir det fri bar om me får lokale av pappa.Skal samle litt alkohol kvar månad.Eg har sagt alle søskenbarn til kaffi og fest over 16 år er velkomen det har alltid vore sånn i vår familie. Dette er litt vittig min svigerfamillie bur i arna så eg er en del på øyrane torg.

Skrevet

salongen heter tanjas bruderom har nummeret om du vil ha det men ring no snart for ho skal ha baby snart og då stenge ho salongen et par mnd

Skrevet

Jah;) da skal jeg spørre deg;) Typen til bestevenninen min skal fikse all maten for oss:D Han er kokk på hotel terminus ved togbanen:) Så han fikser koldtbord til rundt 50 gjester for 5000 kr:D er ikke vi heldig;) hehe.. orker ikke det styret med 3 retters middag, for jeg er så jævli kresen.. hater alle suppene de har på menyen og hovedmiddagen er ikke så mye å skryte av;) hehe.. så jeg fikk endelig viljen min;) for sambo ville ha 3 retters.. hmm.. ja, kansje jeg skal det.. ligger det i byn? eller?? hehe.. hasje peiling;) har vært på omtrent alle brudesalongene i hele bergen, men ikke den med kinoen.. Sambo ville også at vi skulle stå for alkoholen, men jeg nektet.. da ville dette blitt sinnsykt dyrt, for vi har noen i familien som ikke klarer å beherske alkolhol, og han var redd noen ville ødelegge for oss, men jeg sier det bare er tull.. og når han da var på polet for å høre hva vin som var best til koldtbord og sånt, så fikk han vite det at vinen koster ca 100 kr flasken og vi må ha hvertfall 1 flaske per pers.. da begynte han å tenke;) hehe.. nisse.. så kjekt då:) bor ca 4-5 min fra øyrane;) da kjører vi:) går jeg, så tar det 1-2 timer;) hehe.. ironisk;P Har du facebook? hvis du har, kan du jo legge meg til:) Tina Pettersen:)

Skrevet

Kult att dere får maten for 5000 da, eg får det gjennom pappa rekner det kjem på 7000 for 68 gjester, enig att det kan bli dyrt m drikke i bryllup men trur att det går greit. Tanjas bruderom ligg nede ved salhus kai forbi jysk i åsane og føler veien til du kommer til salhus var mye fint der.Samme her 5min fra dei til øyrane har desverre ikke facebook trur eg ikke vil ha det heller har hørt så mye rart om det.eg er no inne her i ny å ne :)

Skrevet

hehe.. er ikke så kjent i åsane;) joda, sikkert greit det:) menne vi sparer no masse peng heldigvis:) skal ringe presten på mandag og få time til samtale:) hvilke retning bor de då? Jeg bor 300 meter fra Janusfabrikken;) hehe.. neinei, der kan du se:) Facen er helt greit syns jeg.. har fått så sinnsykt god kontakt med gamle venner og sånt:) bare vær forsiktig med hva du legger ut;)

Skrevet

dei bur på takvam. skal me til time til presten så tidleg er det ikke rett før da? skal dere ha folk til kafii og? me blir ca 130 m dei til kaffi, skal dere ha band? har du begynt å tenke på korleis bordet skal se ut? eg har vert inne på ditt bryllup å sett fekk mange ideer:)

Skrevet

oy. hasje peiling på hvor det er;) har bodd her i 1 år no:D Deilig med eget;) Kjenner ingen her unntatt de som bor i huset med oss:) I følge det som blir sagt, så må du snakke med presten med en gang.. men kan hende jeg tar feil.. skal hvertfall ringe å høre:) Ja, vi blir rundt 53 stk til middag og vel over 70 til kaffe og kake:) Sikkert fler etter hvert;) nei, vi har bestemt dj:) syns det er bedre enn band.. jepp, har bestemt bodet allerede:D Gleder meg bare sånn til å få det gjennomført:D Skal ha hvite duker på alle bord og rød løper tenkte jeg, så skal jeg drysse hjertesjokolade over alt, og skal ha hvite og røde rosetopper dyttet oppi røde og hvite dessert glass:) håper det blir fint:) og engangskamera over alt:) no må jeg inn å se og;) menne jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få plass til alt og alle når kakene kommer, for det er litt rar løsning på lokale, men kansje det blir bra like vel:) Har jo prosjektor der, så skal lage film:D

Skrevet

på voss er det sånn att me gir beskjed når me skal gifte også snakkes me når det nærmer seg bryllupet da får eg ringe og bekrefte i morgen. Ser me tenke veldig likt, rød løper krem farget servietter kremfarget kubbelys skal kjøpe billige vaser eller låne av svigermor ho hadde et eller annet, Skal ha kvite, røde + grønne strå til å pynte med:)kor er du fra siden du er litt ukjent i område?

Skrevet

oooh;) det blir jo stilig:D skal innom løyten lys å kjøpe lys:D der er det dyrt;) men de har så masse fint:D Jeg er opprinlig fra sotra, men flyttet til skjold med sambo for 2 år siden:) liker meg veldig godt på skjold:) Men leiligheten vi bodde i var helt jævli.. råteskader og fuktskader og insekter som maur og fluer i hytt og ver.. så vi ble lei og fant oss ett helt nybygget leilighet i arna;) ingen skader eller noe;) deilig:) lover deg, kjenner absolutt ingen her, unntatt de jeg bor i huset med som er naboer og noen over veien.. er skammelig.. hehe..

Skrevet

meinte blomster, tenkte eg skulle på europris og nille for å kjøpe lys. har du tenkt på korleis du skal ha serviettene? tenkte å lage serviettring skal ha litt stive servietter.Ringte presten idag eg bestilte kirke alt i februar(eg har ikke bryllupsdilla he he)ringte egentlig for å bekrefte att me var skrivet opp på den dagen og da hører me ikke meir før det nærmer seg, da er det unna for enn stund. Du snakket om kakene dine skal du ha dei på bordet eller kakebord for seg sjølv?

Skrevet

hmm.. serviettene hr jeg ikke tenkt så masse på egentlig:) Men skal nok finne noen fine:) vi ringte presten idag vi og, og han sa vi skulle ringe opp igjen 1 måned før og så skal vi få time en uke før;) hehe.. temkte å ha de på ett bord for seg selv, så kan folk forsyne seg selv, uten å måtte spørre om å få kaken på andre siden av bordet;) Har du tenkt hvorden bryllupskaken skal være og se ut?

Skrevet

jada ka trur du eg ikkje har tenkt på, har 2 valg: En vennine jobber på kondenteri og om eg kan få hennes rabater.Ellers så tenkte eg på haukeland og der har dei eiget konditori og der kan du få 3 etasje for 2000 + 1000 i dipositum for tingene til etasjene. tenkte på sjokolade nederst, fruktkake i midten og formasj øverst kanskje.Alle kan bestille der kakene er billige og veldig gode får se da siden me må henter dei og få dei til voss redd att det kan smelte på vegen om det er hetebølger du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...