annethe Skrevet 28. september 2008 #26 Skrevet 28. september 2008 Forstår deg godt jeg, jeg hadde ikke likt det! Rydder hver dag og minst en gang i uka, men det vil jeg helst gjøre selv. En ting er hvis de ryddet etter seg iløpet av helgen og om det bare var vasking over gulvene, men virket ikke sånn siden det var snakk om både pussing av vinduer og vasking av skittentøy. Men jeg ville ikke sagt noe på det.
LapScouse Skrevet 28. september 2008 #27 Skrevet 28. september 2008 Hadde blitt hoppende glad. Min mor gjør det i ny og ne. Samboeren min blir ikke like hoppende glad som meg, fordi det liksom er "våres", men jeg takker og bukker og smiler fint.
Dublin Skrevet 28. september 2008 #28 Skrevet 28. september 2008 Jeg skjønner godt at du synes det var litt ekkelt at noen har gått gjennom skittentøyet ditt. Men det var jo selvsagt bare godt ment. Så utrolig snilt gjort. Synes absolutt ikke du burde si ifra! Synes det virker som du har en kjempeflott svigerinne!
Dublin Skrevet 28. september 2008 #29 Skrevet 28. september 2008 jeg så ikke at du allerede hadde sagt ifra... gjort er gjort. Jeg ser ikke helt vitsen med å si ifra jeg da, det er jo ike en situasjon du kommer opp i igjen for å si det sånn.
juhuuuu Skrevet 28. september 2008 #30 Skrevet 28. september 2008 Skittentøyet mitt vil jeg helst ta meg av selv, men husvask hadde jeg blitt kjempeglad for!
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 28. september 2008 #31 Skrevet 28. september 2008 Jeg skjønner på en måte at du føler at privatlivet ble litt invadert, men....HERREGUD så glad jeg hadde blitt!!! Ikke dårlig gjort i det hele tatt. Bare vanvittig snilt å la deg komme hjem til strøkent hus!
Rorrimamma Skrevet 28. september 2008 #32 Skrevet 28. september 2008 HEldiggris!!! Ta deg en ny tur til london når det nærmer seg jul med henne som barnevakt
Northernlights Skrevet 28. september 2008 #33 Skrevet 28. september 2008 Å, da hadde jeg blitt glad =o) Ikke over skittentøyvask, men resten: kjempeglad! Drømmen min er at noen invaderer huset, og vasker rundt =oD
Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID! Skrevet 28. september 2008 #34 Skrevet 28. september 2008 Javel fruktfat? Og hvis du skriver ett innlegg her..må du tåle og høre andre sine meninger eller?
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 28. september 2008 #35 Skrevet 28. september 2008 Litt luksusproblem, synes nå jeg.. Fy søren- som jeg hadde jubla om noen hadde gjort dette hjemme hos oss, altså Hun hadde jo bare ment det godt, som en fin overraskelse til dere. Kanskje du ikke har helt samme grenser ndg "private" som henne?? Og hva er egentlig så ille at hun går gjennom skittentøyet?? Føler du at hun får vite alt for mye om dere da?? Tro meg- hun satt neppe og sniffa på det, bare sorterte, kasta alt i maskina- og så hang det opp.. Vi er jo så forskjellige, men jeg hadde ikke tenkt så mye over det om noen hadde vaska alt skittentøyet vårt, altså.. Selv ikke søstra mi..
Gjest Skrevet 28. september 2008 #36 Skrevet 28. september 2008 Skjønner deg jeg da. Jeg hater at folk rydder i mitt rot, og spesielt skittentøyet mitt er bare mitt. Når det er sagt hadde jeg nok ikke sagt noe til vedkommende, men sørget for at det ikke var noe sånt vedkommende kunne henge fingrene i neste gang h*n var der
trillemamma Skrevet 28. september 2008 #37 Skrevet 28. september 2008 Oi oi, da hadde jeg blitt glad, men samtidig hadde jeg sørget for at huset hadde vært nyvasket hvis jeg hadde reist vekk en helg, og samtidig hatt barnevakt på besøk.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 28. september 2008 #38 Skrevet 28. september 2008 Jeg hadde kyssa tærne hennes hehe:)) Så fantastisk deilig!!KOmme hjem til nyvasket hus!! Da kan du bare slenge beina på bordet å slappe av i kveld med godmat og en god film:))
Tøysetipp Skrevet 28. september 2008 #39 Skrevet 28. september 2008 Hvem har dødd og kommet til himmelen? Det hørtes i overkant fantastisk ut. Her kan de tom. få vaske klærne mine- jeg er grei sånn.
Gjest Skrevet 28. september 2008 #40 Skrevet 28. september 2008 jeg hadde reagert med glede og takknemmelighet på at noen hadde vært så snille og omtenksomme mot meg. pris deg lykkelig for at du har en så snill svigerinne.
Gjest Skrevet 28. september 2008 #41 Skrevet 28. september 2008 Jeg hadde blitt superglad !!! Skittentøy er jo ikke akkurat noen hemmelighet da. Helt alminnelige truser har jeg også. Tror ikke de hadde vakt noen oppsikt i noen som helst retning.
Anne-B. Skrevet 28. september 2008 #42 Skrevet 28. september 2008 Jeg hadde vært glad for en ypperlig sjanse til å holde det ryddig fremover. Skittentøy hadde jeg kanskje holdt meg unna, om det var jeg som hadde vasket og ryddet.
coa75*tofinegutter* Skrevet 28. september 2008 #43 Skrevet 28. september 2008 Ser at mange ville blitt glade...jeg reagerte likens som HI. Kom hjem fra sykehuset med lillebror da svigermor hadde tatt all klesvask for å være snill. AAAARG! Dette tar jeg selv, og har sagt fra om det med store bokstaver før. Alt var vasket i en salig blandig, BHer, håndklær, truser, sokker gensere mm...rødt og blått og grønt osv. Kjente at jeg ble HYSTERISK. Det var i tillegg vasket på 40 grader--alt sammen. For meg ble det ekstra arbeid. Her går grensa for meg, altfor privat. Kunne ikke falt meg inn et øyeblikk å gjøre noe lignende hos andre. ALDRI ALDRI ALDRI. Man går bare ikke i andres skitne truser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dere som ville vært takknemmelige, ville dere gjort det hos andre? Er så utrolig sjokkert over at folk ikke klarer å respektere andres intimgrenser. Det blir det samme med soverommet for meg. Ønsker ikke at andre skal inn dit, og ville aldri valset inn på andres soverom! Skjønner deg veldig godt HI...sa fra jeg også. På en humoristisk måte fikk jeg spurt svigermor om hun ville like at jeg gikk i hennes undertøy...samtidig som jeg understrekte at jeg forsto at hun bare ville være snill. Tror nok skittentøyskurven min får være i fred for alltid. Hurra=
Gjest Skrevet 28. september 2008 #44 Skrevet 28. september 2008 Jeg hadde ikke likt at noen plutselig hadde rota gjennom skittentøyet mitt! Usj. Dessuten vil jeg vaske klærne mine selv, slik at de holder seg sånn de skal.. Gulvene og støvtørking er helt ok:)
Blue Lady Skrevet 28. september 2008 #45 Skrevet 28. september 2008 Synes det var kjempesnilt gjort jeg! Hadde jeg hatt sånne ting å bekymre meg over så hadde jeg vært glad altså. Og, nei jeg kunne ikke funnet på det hos andre, fordi jeg HATER å vaske, har nok med mitt eget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå