Gå til innhold

Kjenner dere noe til graviditeten enda?


Hemmeline

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke så mange symptomer enda, men er utrolig trøtt hele tiden. Ellers må jeg tisse oftere enn vanlig...

 

Utenom dette merker jeg ikke andre ting enda...

 

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde jeg skulle kjenne masse (gjorde det forrige gang jeg ble gravid som ung). Men nå er jeg bare trøtt og varm i magen.

 

Syns det er kjempevanskelig å vite hvordan jeg skal forholde meg til bursdagsfest i morgen, vinkurs mandag og bryllupsfest neste helg. Jeg er veldig glad i øl..og skjønner ikke hvordan dette skal kamufleres.

 

*hjertesukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fryktelig øm i brystene.. virkelig slitsomt, vondt å ligge på magen allerede. Ellers er jeg litt trøtt, men dette er nok også i kombinasjon med en forkjølelse jeg har pådratt meg. Håper det fortsetter med lite plagsomme symptomer :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

 

Jeg er kvalm allerede i bølgedaler - kommer og går..

Veeldig øm i brystene,

Murring, stikking i livmoren,

den "presser" liksom på, men det er jo ikke fordi livmoren er så stor ennå.

Ser kulen på magen, men det meste er fordi den er oppblåst tror jeg...

Trøtt!

- og kanskje en smule kort i lunta.... ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyr nok litt oftere på do enn vanlig ja, ellers fint lite. Håper jeg skal slippe unna kvalmen denne gangen også... *krysser fingrene*

 

.. forresten.. samboer ville vel lagt til humørsvingninger. . hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått større bryster, samt veldig ømme, noen ganger skikkelig eggløsningstak i magen og stinn mage. Klarer til tider ikke ligge på magen og ikke trekke inn magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har halsbrann,er kvalm og fryser veldig..Også er jeg meget trett.. For ikke snakke om at jeg er oppblåst,ser jo gravid ut allerede jo!! Åsså kjenner jeg som noen av de andre sånne derre menssmerteting..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner meg litt småkvalm i perioder. Matlysten er ikke på topp.. (men vekta raser opp, merkelige greier!!). Ellers er jeg ganske trett, og blir raskt sliten. Halsbrann kjenner jeg litt til, og har fått litt vann i føttene. Har også kjent litt til hjertebank, det har jeg aldri hatt tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig vondt i livmoren-sammen trekkninger og stikkinger, har litt ømme bryster (de er utrolig følsomme) , tisser mye og er generelt trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Akkurat i dag er jeg supertrøtt! Er ikke bare fordi jeg er gravid, men også fordi guttungen insisterte på å stå opp 7.30 og mannen min lot som han ikke hørte det. (=hans tur i morgen)

 

Ellers er livmora litt øm, jeg er veldig tørst og jeg tisser oftere. I natt var første natten jeg måtte opp og tisse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjertebank et graviditetstegn? Trodde bare det var jeg som var stresset for testen som var positiv i dag morges... Ellers har jeg hatt litt hodepine, og mye bedre luktesans. Men jeg har ikke antydning til ømme pupper - og det skulle jeg normalt ha hatt nå (rett før mensen) hvis jeg ikke var gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har enormt ømme pupper, samt stikninger. Blir jeg kald er det MYE verre. er trøtt hele tiden, kvalm og vondt i magen. Sover dårlig selv om jeg er trøtt.Tok positiv test i dag og er superhappy;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke jeg kjente så mye til det, helt til jeg leste her... Ser jeg har en del av symptomene allerede: Trøtt, hjertebank, tørst, tisser ofte (opp 1-2 ganger hver natt), oppblåst i magen, irritabel. Men ellers ingenting:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke noe jeg, hadde litt ømme pupper, men nå er de borte, men vi er jo bare noen uker på vei...så der er vel ikke før om litt at symptomene setter i gang.... jeg har termin 16 juni.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig ømme bryst, litt "mensmurringer". Hadde skikkelige brekninger i morgest, men håper det holder seg til bare det.. Ellers er jeg fryktelig trøtt...Zzzzzzz

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker hormonene, gråter hele tiden for hver minste lille ting... :-/ Og det skal svært lite til for å hisse meg opp, noe desverre sambo oppdaget rimelig kjapt og synes er rasende festlig ! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samboeren min gjør narr av humørsvingningene mine og hermer meg;) må bare le av det jeg og:D Godt å kunne se litt humoristisk på det, jeg er jo bare helt komisk! (er forøvrig aldri sint og irritert ellers:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt, og stikninger i magen, samt veldig ømme brystvorter. Har hatt dette siden jeg var 3 uker (1 uke før pos test). Begynner å merke hormonene (les: skikkelig humørsyk). Kjente litt snev av kvalme for første gang i dag. Foreløpig termin 11. juni

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjent symptomene ganske lenge.. men at jeg hadde menssmerter uten mens var vel d som fikk meg virkelig mistenksom. Jeg er litt småkvalm gjennom hele dagen, tisser veldig ofte, også om nettene, og er sykt oppblåst. trodde jeg var mye lengre på veg.. 8 uker, men var på UL for to dager siden og er nå due 2 juni:) så juni klubber her er jeg:) litt bekymret over at jeg har rast opp i vekt allerede. 5 kg på 1.5 mnd!! det er vel litt drøyt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...