Gå til innhold

Kjenner dere noe til graviditeten enda?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trodde jeg skulle kjenne masse (gjorde det forrige gang jeg ble gravid som ung). Men nå er jeg bare trøtt og varm i magen.

Syns det er kjempevanskelig å vite hvordan jeg skal forholde meg til bursdagsfest i morgen, vinkurs mandag og bryllupsfest neste helg. Jeg er veldig glad i øl..og skjønner ikke hvordan dette skal kamufleres.

*hjertesukk*

Jeg er fryktelig øm i brystene.. virkelig slitsomt, vondt å ligge på magen allerede. Ellers er jeg litt trøtt, men dette er nok også i kombinasjon med en forkjølelse jeg har pådratt meg. Håper det fortsetter med lite plagsomme symptomer :o)

Annonse

Hei,

Jeg er kvalm allerede i bølgedaler - kommer og går..

Veeldig øm i brystene,

Murring, stikking i livmoren,

den "presser" liksom på, men det er jo ikke fordi livmoren er så stor ennå.

Ser kulen på magen, men det meste er fordi den er oppblåst tror jeg...

Trøtt!

- og kanskje en smule kort i lunta.... ;0)

Jeg har halsbrann,er kvalm og fryser veldig..Også er jeg meget trett.. For ikke snakke om at jeg er oppblåst,ser jo gravid ut allerede jo!! Åsså kjenner jeg som noen av de andre sånne derre menssmerteting..

Annonse

Jeg kjenner meg litt småkvalm i perioder. Matlysten er ikke på topp.. (men vekta raser opp, merkelige greier!!). Ellers er jeg ganske trett, og blir raskt sliten. Halsbrann kjenner jeg litt til, og har fått litt vann i føttene. Har også kjent litt til hjertebank, det har jeg aldri hatt tidligere..

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Akkurat i dag er jeg supertrøtt! Er ikke bare fordi jeg er gravid, men også fordi guttungen insisterte på å stå opp 7.30 og mannen min lot som han ikke hørte det. (=hans tur i morgen)

Ellers er livmora litt øm, jeg er veldig tørst og jeg tisser oftere. I natt var første natten jeg måtte opp og tisse.

Er hjertebank et graviditetstegn? Trodde bare det var jeg som var stresset for testen som var positiv i dag morges... Ellers har jeg hatt litt hodepine, og mye bedre luktesans. Men jeg har ikke antydning til ømme pupper - og det skulle jeg normalt ha hatt nå (rett før mensen) hvis jeg ikke var gravid...

Trøtt, og stikninger i magen, samt veldig ømme brystvorter. Har hatt dette siden jeg var 3 uker (1 uke før pos test). Begynner å merke hormonene (les: skikkelig humørsyk). Kjente litt snev av kvalme for første gang i dag. Foreløpig termin 11. juni

jeg har kjent symptomene ganske lenge.. men at jeg hadde menssmerter uten mens var vel d som fikk meg virkelig mistenksom. Jeg er litt småkvalm gjennom hele dagen, tisser veldig ofte, også om nettene, og er sykt oppblåst. trodde jeg var mye lengre på veg.. 8 uker, men var på UL for to dager siden og er nå due 2 juni:) så juni klubber her er jeg:) litt bekymret over at jeg har rast opp i vekt allerede. 5 kg på 1.5 mnd!! det er vel litt drøyt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...