Gjest Sekretøsa Skrevet 26. september 2008 #26 Skrevet 26. september 2008 Eh, hæ? Hva har min utdannelse med det her å gjøre neffi? Jeg tror ikke det hadde vært mindre smertefullt om jeg tok utdannelse for å bli rørlegger altså. Jeg har sjekka ørene mine MANGE ganger før, og det gjør ikke vondt! Hva faen er du så sur for??
Gjest Skrevet 26. september 2008 #27 Skrevet 26. september 2008 Palmesus, du har visst ikke bare vondt i örene. Tror jaggu du er litt hårsår også jeg :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. september 2008 #28 Skrevet 26. september 2008 Ironisk Distanse, det er helt greit altså Hadde nok sett på det som komisk jeg også, om det ikke var for at jeg har dritvondt, og som sagt er veldig svimmel. Legen vet sikkert hva hun driver med, men jeg har opplevd så mye tull med henne før, så jeg setter meg litt i skeptiker-stolen. Som sagt har jeg også undersøkt ørene mange ganger før, uten smerter...
Gjest Skrevet 26. september 2008 #29 Skrevet 26. september 2008 Du antyder jo i dette innlegget at legen har gjort noe feil...det har hun ikke.. I et annet innlegg anbefaler du at folk ikke skal bruke emla plaster/krem på årene til barna sine når de skal ta blodprøver for da forsvinner årene, men herregud; Du har jo NULL erfaring i faget. hvordan kan du si noe slikt? Fordi du har lært det i teorien??? Det er når man kommer ut og faktisk praktiserer det å være legesekretær/sykepleier/ lege osv. at man lærer noe og ser hvordan ting fungerer i praksis, MEN det er selvfølgelig viktig med teori i bunnen.
* 5 om dagen * Skrevet 26. september 2008 #30 Skrevet 26. september 2008 uansett hva dere krangler om her,så skal det ikke gjøre vondt å sjekke ørene...dummeste jeg har hørt. og gjør det vondt,så skal de for rakkern slutte, og ikke gjøre det verre... skjønner deg godt jeg palmesus.... god bedring:-)) ps:paraset tar nok litt av smerten...
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. september 2008 #31 Skrevet 26. september 2008 Jeg antyder at det gjorde vondt, og at hun kanskje skulle vært litt mer forsiktig. Det ville jo hvem som helst ment! Og nå sitter jeg her og er møkk-svimmel, og har vondt i øret. Men det er visst normalt, ettersom jeg forstår her. Det med embla-plasteret har jeg hørt før, OG lært på skolen ja, hva har det med saken og gjøre? Du skal nok ikke se bort fra at jeg ville sagt det om jeg fortsatt var uten skolegang, iom at det er flere jeg kjenner som har erfart det.
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. september 2008 #32 Skrevet 26. september 2008 TAKK SKAL DU HA!!!!!! Det var poenget, det skal IKKE gjøre vondt! Og ikke fortsette å presse mere på når jeg river hodet vekk i smerter! TAKK TAKK TAKK!!!!!!!
Mockanin Skrevet 26. september 2008 #34 Skrevet 26. september 2008 Jøssenavn som det tok av her da. Uansett hva dere nå enn måtte mene så skal det vel ikke gjøre vondt å sjekke ørene sine, og legen skal jo ta litt hensyn også. Om det er eksem eller ikke aner jeg ikke. Jeg vet bare at en lege kan faktisk ta feil. Helt utrolig men sant. Har sett det flere ganger. Sleng i deg et par paracette og ring en annen lege du Palma.
HalvMaraton Skrevet 26. september 2008 #35 Skrevet 26. september 2008 Hvis du hadde sagt: leger er kanskje smarte, men så veldig praktisk orienterte er de ikke alltid, så tror jeg litt fler hadde vært enige med deg. Det det er noen ganger ubehaglig å bli undersøkt eller behandlet, men ofte gjør det vondere enn det må fordi man skal skynde seg og være effektiv. Vet det selv, er veterinær og må stadig ta meg selv i nakkeskinnet for å ikke bli for hardhendt. Man ser så mye kjipt i løpet av en dag at man blir immun mot ubehag (som jeg oppfatter det som når en hund skriker når jeg skal ta en blodprøve feks). Vil forresten gå ut fra at hun har rett om det med eksemen - hun har tross alt kikket mer nøye på ørene dine enn du har gjort selv... God bedring!
Gjest Gul stjerne Skrevet 26. september 2008 #36 Skrevet 26. september 2008 Fy faen så mange sure fitter du møtte på her inne i dag, palmesus. Jeg ønsker alle sure kjærringer god bedring, og ei god helg til deg palmesus.
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. september 2008 #37 Skrevet 26. september 2008 Ja, det var vel ordvalget folk hang seg opp i, og hvorvidt man faktisk traff trommehinna eller ikke... forstår godt at det er stress i hverdagen, men når det er satt av 15 minutter til en time, så burde hun kunne bruke hvertfall 5. Og si fra på forhånd om det gjør vondt eller ei.. Ja, det kan nok også hende jeg har eksem, jeg ahr jo ikke kikka ;o) MEN, og si at det gjør vondt fordi jeg har eksem, tror jeg er feil... Men men gjort er gjort, og klage skal jeg ikke gjøre her mere hvertfall! God helg til dere!
Libido- Skrevet 26. september 2008 #38 Skrevet 26. september 2008 Gratulerer du er dagens hakkekylling ;-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. september 2008 #39 Skrevet 26. september 2008 takktakk Godt jeg skal ha kjøttdeig til middag!
fridaflesk Skrevet 26. september 2008 #40 Skrevet 26. september 2008 Det skal ikke gjøre vondt i lange tider etter en øreundersøkelse.. Noen leger har en tendens til å slite litt for mye i øret og kanskje skrape litt inni øregangen med otoskopet. Håper at det går fort over Støtter deg i Emla saken, forresten. Vi som har prøvd å ta blodprøve på et lite barn, vet hvor små de årene er og hvor vanskelig det er når det er brukt Emla krem. Jeg bruker det ikke på mine unger for å si det sånn... Bedre å finne åra med en gang enn å rote rundt omkring..
Gjest Skrevet 26. september 2008 #41 Skrevet 26. september 2008 Jeg er på ØNH en gang i uka jeg, pga. øregangseksem. Og det har alltid vært vondt å bli undersøkt, og jeg tror ikke jeg overdreiver om jeg sier at 50 leger har vært inne i ørene mine. Og smertene kommer av eksemen, som du tydeligvis også har. Håper ikke det for din skyld, for det er helt forferdelig:-(
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. september 2008 #42 Skrevet 26. september 2008 Fridaflesk, takk skal du ha for støtten! Selv om det ikke er avgjørende, haha Men tydelig at min forestående utdannelse ble dratt inn i det her.... Håper det går bra med meg også, jeg har vondt enda. Men iflg andre, HELT normalt... høhø Flinke Flinke Kjærring, hva mener du med "smertene kommer av eksemen"? Har du vondt hele tiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå