nygift87 Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 I dag har jeg opplevd det merkeligste jeg har verdt borti. Har gått litt over to månder nå siden jeg mistenkte at jeg var gravid, men har ikke testet positivt så har lagt det litt fra meg. Men har bare så utrolig vondt i puppene + mange andre symptomer. Så i dag var jeg hos legen.... og hun kjente på livmoren min og sa at hun var nesten sikker på jeg var gravid da livmoren min var forstørret og en anne lege konstanterte også dette. De sa jeg er 12 uker. Er ikke det sykt, at jeg ikke tester positivt men likevel mest sannsynelig er gravid... Dette ble litt lang men måtte bare si det hehe. Kan ikke tro at det er mulig hehe jeg er vel den 1 % da som ikke tester på Hcg hehe.
Gjest MiniMagenMin Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 dette var merkelig!! du MÅ, ja, du har ikkenoe valg, du MÅ finne ut hvordan dette kan skje, og hva et vil si, betyr og hvilke følger eller hva som helst dette får! spennende, er sykepleiestydent, og nerd i faget, som du sikkert skjønner;) gratulerer da, og lykke til!
Pølsa Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Så rart! Har du ikke hatt mensen heller? Regner med du kanskje får tidlig ultralyd nå da, for å sjekke hvor langt du er på vei?
*Lykkeliten* Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 12 uker? Woow... Ja det finnes jo mirakler her i verden.. Oii, nygift 87modell, Gratulerer så mye! Har dere barn ifra før?
nygift87 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2008 Synes det er helt sykt selv jeg hehe, men legen sa at i FÅ tilfeller så skjedde det at man ikke slo ut på testen. Skal tilbake på Tirsdag så da blir jeg nok sendt til ultralyd tenker jeg. Er rett og slett i sjokk hehe. Men er koselig da hvis det er noen der inne, føles hvertfall sånn. Har ikke turt å si det til noen før i dag at jeg merker liv for trodde det bare var innbildning hehe.. Men ser ikke ut til at det er innbildning hehe
nygift87 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2008 Har ikke barn fra før. Men blir jo koselig selvom det ikke var helt planlagt hehe men vet jo ikke helt 100% sikkert bare 95% sikkert hehe. Ååå kan ikke vente til Tirsdag. Men magen er jo større og har gått opp en hel bh størrelse så er vel ikke så rart likevell..
nygift87 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2008 Har bare hatt noen merkelige blødninger de siste to mpndene legen sa at dette var typisk graviditestblødinger så håper ikke det er noe farlig. Men som sagt er vel den 1 % som ikke tester på Hcg. Har lest om andre også som dette har skjedd med..
*Lykkeliten* Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 Oisann, du aner ikke hvor heldig du er! Det er mange her som har prøvd leeenge og ikke fått det til..=) Masse lykke til videre! =) Selv har jeg prøvd siden desember07.. Nu skal jeg bestille legetime..
nygift87 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. september 2008 Vet det og synes det er skikkelig trist. Jeg er utrolig takknemmelig for at jeg kanskje er gravid selvom det ikke var helt planlagt.. Lykke til håper dere får det til )
lillejenta2 Skrevet 26. september 2008 #10 Skrevet 26. september 2008 Jeg har det som deg! vært uten mens siden juli, men har testet negativt, negativt negativt. Og plutselig var den positiv for to uker siden. Legen vet ikke hvor langt på vei jeg er, skal på UL på mandag. Enten 9 eller 13. Har ingen symptomer heller, annet enn at mensen ble borte da. Merkelig dette, men teste slo i hvert fall ut til slutt da, om enn svaaaaakt.
Lykkeligmammatiltre Skrevet 26. september 2008 #11 Skrevet 26. september 2008 oi så rart, gratulerer så masse og lykke til med svangerskapet =)
nygift87 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 26. september 2008 Så utrolig godt å vite at det er folk der ute i samme situasjon ) Ble litt redd det var noe galt med meg jeg hehe. Har begynnt å få litt mage så var redd jeg hadde lagt på meg men nå forklarer det jo hvorfor jeg ikke får på meg buksene mine lenger å må gå i joggebukse hele tiden hehe. Gøy å vite hvor lang du er på vei når du får vite det:o)
nygift87 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 26. september 2008 Nå fikk jeg en svaksvaksvak strek på stirps fra billigtest greiene.. Klarte ikke la vær å teste det vettu, selvom legen nærmest har konstan det da, men det var jo litt beroligne å hvertfall få en svvvvvaaaakt strek hehe. Endelig tørr jeg la magen komme ut i stede for å holde den inn hihi er litt stas ) men går ikke helt opp for meg altså hehe
Mia29 Skrevet 26. september 2008 #14 Skrevet 26. september 2008 Det er jo slik testene sier ikke er mulig. Men det skjer. En venninne av søsteren min fikk ikke utslag på hcg i hele svangerskapet. Var frem og tilbake til lege gjentatte ganger med magesmerter og forskjellige plager. "Mensen" tror jeg hun hadde mesteparten av tiden og graviditet ble avfeid. Siden det overhodet ikke var planlagt så kjempet hun vel ikke så mye for å få tatt ul.l. Selv om noen av oss rundt syntes hun la på seg kanskje litt vel mye på magen. Først i 7 måned fant de ut at hun var gravid. så viste det seg at de hadde bommet på terminen. En måned etter at hun fikk vite hun var gravid fødte hun en frisk og fin gutt. Litt sjokk for både henne og kjæresten kan man si. Dette er jo en av ekstremhistoriene. Ikke er den særlig flatterende for de legene hun besøkte underveis heller. Men den viser i alle fall at det er mulig å bli gravid uten å få hcg utslag. Lykke til videre! Blir sikkert veldig spennende å se hvilken termin ultralyden annslår.
Mammapudding Skrevet 26. september 2008 #15 Skrevet 26. september 2008 Oioi..ja det er jo mulig:) Har hørt om flere, så det går ann:) Gratulere i alle fall, Leah er en overraskelsesbaby(ikke planlagt) og helt fantastisk:) Venter fortsatt på mensen jeg, 3 uker over tiden, men tester negativt..håper ikke det er med meg som med deg da, for jeg har ikke så lyst å være gravid nå
nygift87 Skrevet 28. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 28. september 2008 Det er faktisk utrolig godt å lese om folk i samme situasjon ) Foar har jo verdt litt redd for at det er noe galt inni der, men blir godt å se den lille på ultralyd, først da kan jeg tro det helt ordentelig:o) Men er jo til vannelig ganske tynn og nå er jeg jo lagt meg ut både på puppene og magen så det kan jo ikke vere noe annet heller men blir godt å få bekreftet det HELT ) Det at dette ikke var helt planlagt gjør ikke noe, er like glade vi hihi ) Tenk på det å bli mamma og pappa det er helt sykt det ) Ett lite mirakel som ligger inni magen min å svømmer hehe ) Skal jo som sagt til legen på Tirsdag igjen så er VELDIG spent da, skal skrive hvordan det går jeg hvis dere er litt nyskjerrige ) Lykke til uansett om du er gravid eller ikke Leahpudding og mammapudding ) Håper på det beste for deg )
Mammapudding Skrevet 28. september 2008 #17 Skrevet 28. september 2008 Takk:) Svarer her og jeg siden du skrev direkte til meg:) Er kjempenysgjerrig på hvor langt du er på vei og hvorfor du ikke har fått positiv test, så du MÅ skrive her når du vet..hehe:)
Elin snart mamma til 3 Skrevet 28. september 2008 #18 Skrevet 28. september 2008 åh så kult grattis med barn i magen ble rask sniking til 2 trimester det der
Gjest Skrevet 28. september 2008 #19 Skrevet 28. september 2008 Jeg har en venninne som opplevde dette. Testene slo ikke ut, men hun var gravid og i dag er sønnen 3 år:) Da hun ble gravid 2.gang, slo graviditetstestene ut som vanlig. Gratulerer da:)
nygift87 Skrevet 29. september 2008 Forfatter #21 Skrevet 29. september 2008 Hei. Her går det bra, men jeg er jo litt dum å ta graviditetstester som viser en strek og dette gjør meg usikker. Men legen har sagt at jeg skal se bort fra disse negative testene så da får jeg vel det, For livmoren kan vel ikke bli større uten at det er en liten bylt inni der? Vet ikke noe mer, men skal til legen i morgen kl 13 å det er så leeeeeeeeenge til... Men da skriver jeg, med en gang jeg vet noe mer, skal høre med han hvorfor det ikke slår ut. Men hehe magen står jo rett ut hvertfall på kveldene og det har den aldri gjort før så det må jo være noe hehe:o)
nygift87 Skrevet 29. september 2008 Forfatter #22 Skrevet 29. september 2008 Tok en test på morgenurin i dag å ja der vises det TO streker ) Litt tydeligere en forje test jeg tok. Så da kanskje jeg ikke trenger å tvile noe mer..? Har aldri hvert så tydelig strek før )
Mammapudding Skrevet 29. september 2008 #23 Skrevet 29. september 2008 Tror ikke du trenger å tvile mer nei:) Gratulerer så mye:) Jeg var hos legen i dag å tok blodprøve, skulle få svar torsdag eller fredag..enda mer venting! Tok tissetest også, men den var negativ og hun kjente ikke noe når hun kjente på magen min..så jeg er nok ikke gravid, men gleder meg til å få en endelig bekreftelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå