Gå til innhold

heisann Juli 2009 bruder :):):)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere:) Jeg var egentlig en av dere, skulle gifte oss 25.juli. Hadde ordnet masse, kjøpte tilogmed kjolen i september. Men nå viser det seg at jeg er gravid:), og vi må utsette det et års tid. Ny dato blir 03.07.10. Ønsker dere andre lykke til med videre planlegging!

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. stille d er her på denne tråden.. driver dere å styrer til jul kanskje? :)

 

Når har dere tenkt å sende ut invitasjoner? begynner nå i jula/etter nyttår å lage våre invitasjoner, gleder meg!! :)

Skrevet

ja, hos oss er det ganske stille, for vi er ferdig med all planleggingen som kan gjøres til no, nå er det bare pengene som stopper oss:) og nå ser det jaggu ut til at de kommer:D fik meg jobb igår endelig:D

Vi planlegger å sende dem i februar/mars kansje:)

Skrevet

God jul alle sammen :) hva skal dere ha som meny/kirkeprogram? str, farge osv? sitter på jobbe og lurer.

er igang med invitasjonene:)

 

 

  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei igjen. Nå er jeg godt i gang med utseendet på innbydelsene. Mangler litt på teksten, synes de standardfrasene er litt kjedelig, men har ikke plass til å skrive så mye mer enn akkurat det de må vite for å komme... Jeg syns de ble fine til slutt, vi lager dem selv, så blir nok litt arbeid når vi skal begynne masseproduksjonen. Vi planlegger å få innbydelsene avgårde rundt 1. februar.

 

23. jan skal jeg på brudekjoleprøving. Har begynt å nærme meg målvekten min, men mangler fortsatt 2.8 kg. Og kroppen er ikke like stram som før heller.

 

Driver også og forhører meg om fotograf. Har bestilt en men lurer på å bytte til en annen.

 

Andre som planlegger for tida??

Skrevet

Hei hei!

Jeg er godt i gang med planleggingen :)

 

Jeg har nettopp laget en "prøve" til invitasjonene, og vi ble kjempefornøyd :) Så da er det bare å kjøpe inn og sette i gang å lage! Moro!

 

Ellers er brudekjolen bare et par dager unna med posten, sko har jeg alerede.

Kirken er bestilt, skal i møte med dem i mars for nærmere planlegging.

Lokale er bestilt, men er ennå usikker på menyen

Fotograf er bestilt

Frisør og sminke tar forloveren min (hun er frisør) ;)

Transport er ordnet.

 

Neste på lista er å finne ut hvor mange som skal sove på hotell, og bestille til grupperabatt.

Kjøpe klær til ungene og mannen.

Kjøpe inn alt av småting og pynt :)

 

Jeg storkoser meg med bryllupsplanleggingen :)

 

  • 2 måneder senere...
Skrevet

hello :)

er dere stressa eller er dere rolige ennå? :)

 

lokalet er bestilt

fotograf ordnet

forlovere

middag

invitasjoner er sendt

bordplassering og borddekorasjoner.

kirke

musikk

brudebukett

overnatting, for dem som trenger d

 

har igjen en del:

kjole/dress +++

kaker/bryllupskake

transport

morgengave

frisør

 

 

må nok snart komme meg på butikker å få kjøpt no småstæsj + at jeg har et bad og en gang jeg må "shine" opp..

 

 

Skrevet

Henger meg på her jeg, vi skal også gifte oss 25.juli.

 

Til nå har vi vel fiksa

 

Invitasjoner som jeg laga selv, sendt for ca 14-dager siden

Forlovere

Farger

Kjole (jkdress.com)

Kirke og festlokale

Overnatting (litt vrient med bryllup på ei øy med 500 innbyggere og ingen fastlandsforbindelse annet enn båt)

Ei som skal ta bilder gjennom hele dagen+bryllupsbilder

Ei som er dekor- og pynteansvarlig

Noen til å betale hele greia:P

Noen til å lage mat/servere

  • 1 måned senere...
Skrevet

heia. hvordan står d til med planleggingen?

Fått i orden dette siden sist:

 

kjole (jkdress.com), sko, veske

toastmaster

4-6 stk til å ta imot gavene/ordne kaffe, kaker, rydding og div utover kvelden.

Frisør

kaker og bryllupskake, fortsatt litt usikker på hvor mange kaker en trenger til 120 pers utenom bryllupskaka, noen forslag?

 

D som står igjen er:

transport

morgengave

"noe blått"

og småtteri som må gjøres den uka bryllupet er..

 

  • 3 uker senere...
Skrevet

Hei, hvordan ligger dere an nå? Jeg har gjort mye, men mangler transport, fotograf og frisør og føler det er så viktige ting! Er det noe mer som kan være viktig? Jeg gifter meg 11 juli kl 14.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...