Madam-mim Skrevet 27. november 2008 #26 Skrevet 27. november 2008 Hei dere:) Jeg var egentlig en av dere, skulle gifte oss 25.juli. Hadde ordnet masse, kjøpte tilogmed kjolen i september. Men nå viser det seg at jeg er gravid:), og vi må utsette det et års tid. Ny dato blir 03.07.10. Ønsker dere andre lykke til med videre planlegging!
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #27 Skrevet 19. desember 2008 hei. stille d er her på denne tråden.. driver dere å styrer til jul kanskje? Når har dere tenkt å sende ut invitasjoner? begynner nå i jula/etter nyttår å lage våre invitasjoner, gleder meg!!
Minimo <3 Skrevet 20. desember 2008 #28 Skrevet 20. desember 2008 ja, hos oss er det ganske stille, for vi er ferdig med all planleggingen som kan gjøres til no, nå er det bare pengene som stopper oss:) og nå ser det jaggu ut til at de kommer:D fik meg jobb igår endelig:D Vi planlegger å sende dem i februar/mars kansje:)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #29 Skrevet 26. desember 2008 God jul alle sammen hva skal dere ha som meny/kirkeprogram? str, farge osv? sitter på jobbe og lurer. er igang med invitasjonene:)
bittelill Skrevet 10. januar 2009 #30 Skrevet 10. januar 2009 Hei igjen. Nå er jeg godt i gang med utseendet på innbydelsene. Mangler litt på teksten, synes de standardfrasene er litt kjedelig, men har ikke plass til å skrive så mye mer enn akkurat det de må vite for å komme... Jeg syns de ble fine til slutt, vi lager dem selv, så blir nok litt arbeid når vi skal begynne masseproduksjonen. Vi planlegger å få innbydelsene avgårde rundt 1. februar. 23. jan skal jeg på brudekjoleprøving. Har begynt å nærme meg målvekten min, men mangler fortsatt 2.8 kg. Og kroppen er ikke like stram som før heller. Driver også og forhører meg om fotograf. Har bestilt en men lurer på å bytte til en annen. Andre som planlegger for tida??
Sjokoholikern Skrevet 11. januar 2009 #31 Skrevet 11. januar 2009 Hei hei! Jeg er godt i gang med planleggingen Jeg har nettopp laget en "prøve" til invitasjonene, og vi ble kjempefornøyd Så da er det bare å kjøpe inn og sette i gang å lage! Moro! Ellers er brudekjolen bare et par dager unna med posten, sko har jeg alerede. Kirken er bestilt, skal i møte med dem i mars for nærmere planlegging. Lokale er bestilt, men er ennå usikker på menyen Fotograf er bestilt Frisør og sminke tar forloveren min (hun er frisør) Transport er ordnet. Neste på lista er å finne ut hvor mange som skal sove på hotell, og bestille til grupperabatt. Kjøpe klær til ungene og mannen. Kjøpe inn alt av småting og pynt Jeg storkoser meg med bryllupsplanleggingen
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #32 Skrevet 18. mars 2009 hello er dere stressa eller er dere rolige ennå? lokalet er bestilt fotograf ordnet forlovere middag invitasjoner er sendt bordplassering og borddekorasjoner. kirke musikk brudebukett overnatting, for dem som trenger d har igjen en del: kjole/dress +++ kaker/bryllupskake transport morgengave frisør må nok snart komme meg på butikker å få kjøpt no småstæsj + at jeg har et bad og en gang jeg må "shine" opp..
La vita è bella <3 Skrevet 18. mars 2009 #33 Skrevet 18. mars 2009 Henger meg på her jeg, vi skal også gifte oss 25.juli. Til nå har vi vel fiksa Invitasjoner som jeg laga selv, sendt for ca 14-dager siden Forlovere Farger Kjole (jkdress.com) Kirke og festlokale Overnatting (litt vrient med bryllup på ei øy med 500 innbyggere og ingen fastlandsforbindelse annet enn båt) Ei som skal ta bilder gjennom hele dagen+bryllupsbilder Ei som er dekor- og pynteansvarlig Noen til å betale hele greia:P Noen til å lage mat/servere
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #34 Skrevet 15. mai 2009 heia. hvordan står d til med planleggingen? Fått i orden dette siden sist: kjole (jkdress.com), sko, veske toastmaster 4-6 stk til å ta imot gavene/ordne kaffe, kaker, rydding og div utover kvelden. Frisør kaker og bryllupskake, fortsatt litt usikker på hvor mange kaker en trenger til 120 pers utenom bryllupskaka, noen forslag? D som står igjen er: transport morgengave "noe blått" og småtteri som må gjøres den uka bryllupet er..
4skatter Skrevet 31. mai 2009 #35 Skrevet 31. mai 2009 Hei, hvordan ligger dere an nå? Jeg har gjort mye, men mangler transport, fotograf og frisør og føler det er så viktige ting! Er det noe mer som kan være viktig? Jeg gifter meg 11 juli kl 14.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå