Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 hvordan går d med planleggingen? Koselig med en tråd der vi kan skravle litt vi har ordnet: -kirke (tiden er ikke satt ennå) 25.juli 09 -funnet sted til middag/festen - hjemme på gården -fått tak i kokker til middagen -bestemt oss for temafarger, hvem vi skal invitere, middag/kaffe. -alkohol/drikke, svigers ordner. driver nå å tenker på dekorasjoner, servietter,lys, bordkort. Skal få tak i ark til å begynne å lage invitasjoner snart må vel sende dem ut i god tid, mars/april tenkte jeg.. Kan jo bli godt over 100 invitasjoner å skrive, men fann ut at d blir mer personlig og litt billigere enn å bestille ferdig.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Å så koselig! Vi skal gifte oss 18 juli kl 13.00! Vi har ordnet: -Kirke -Feststed -overnatting for gjester (som de betaler selv men vi har fikset rabatt på) -transport (samme bil som mamma og pappa hadde for 25 år siden) -Gjesteliste og sett av datoen invitasjonene er sendt. -Forlovere Jeg har ikke bestemt meg for farger,bordkort eller invitasjoner enda. Men jeg vil lage det meste selv:)
kattyskytten Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Vi skal og gifte oss 18.juli:) Vi (jeg) har ordnet: Kirke Festlokale Kokk Forlover Gjesteliste Bil til å kjøre oss fra kirke til lokale Fotograf Tror jeg skal bestille invitasjoner, er travle dager me ei lita snuppe på 4 mnd:) Har tenkt litt på farger, kjole og blomster. Det er jo såååå mye fint å velge i! Hvor mange gjester skal dere ha?
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Vi skal ha 55 gjester, ingen barn.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2008 62 til middag, bare de nærmeste. Rundt 30-40stk til kaffe og festen, venner og bekjente 3 små gutter som vi er onkel og tante til eneste barna. Vi skal ha temafarge grønt,hvitt og sølv
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2008 hva tror dere jenter..? skal vi bare ha liljer (evt martha liljer og) til blomsterdekorasjon på bordene eller kan vi ha noen hvite roser i tillegg? kunne forresten tenkt meg en sånn bukett : http://www.gamman.se/Galleri.asp?cat=2&ImgID=20&BrudID=7
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Jeg er også inne på liljer, synes det er så utrolig fint. Det finnes jo de rosene som nesten er litt grønne helt ytterst i kronbladene. De kanskje kunne vært fine sammen med liljer så det ikke bare blir hvitt. Fantastisk enkel delikat bukett den der da:)
Minimo <3 Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 Hey:) Vi har fikset: Kirke (25 juli 09 kl 13.00) Lokale forlovere middag gjesteliste tema kjole smykker toastmaster frisør/sminke papirer Dekorasjoner drikke
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. september 2008 ja, du sier noe der, kristin23 Har alltid likt liljer, derfor blir d noe sånt
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 26. september 2008 #10 Skrevet 26. september 2008 minimo med Fabian! Så mye du er klar med da:) Da vet vi at vi kan spørre deg når dete r noe vi lurer på ire86,4pp*25.juli2009ღ Du kan jo kanskje ta deg en tur til en blomsterbutikk å prøve å se de sammen med liljer å se hva du synes:)
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 26. september 2008 #11 Skrevet 26. september 2008 Vi skal gifte oss 25 juli 09 Har ordnet kirke kl 14¨ lokalet middag(koldtbord) forlovere booket frisør booket kakebaker bestemt farger(hvitt, sølv og lilla) gjesteliste Holder på med å bestille div stæsj, til bl.a invitasjonene,o.l Tror jeg vil ha bukett med lilla og hvite orkider iallefall...kansje noen andre blomster sammen med dem, men ikke helt bestemt enda.. Kjente igår at jeg plutselig begynner å få det travelt ("bare" 10 mnd igjen:-O)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 27. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. september 2008 sjokoladebrud: hvor kjøper du stæsj til invitasjoner? skal lage selv jeg og, men veit ikke helt hvor jeg skal kjøpe ennå...har sett mye fint på pandurohobby.no og papirloftet da.. Gurimalla, bare 10mnd til dagen vår ja...går fort til jul og da er d bare igjen ca 6mnd.... nå fikk jeg d travel og men moro da
trulto1 Skrevet 27. september 2008 #13 Skrevet 27. september 2008 me skal gifte oss 18 juli 09 Dette er fikset kirke lokale middag forlover toastmaster fargetema gjesteliste kjole( kjøpte han på salg igår) fotograf brudesuite Gleder meg som enn unge alle bemerker att eg er tidleg ute. heller det enn å stresse da er eg vist ikke til å vere i hus med:)
Madam-mim Skrevet 27. september 2008 #14 Skrevet 27. september 2008 Hei alle juli-bruder:) Datoen er satt til 25.juli 09, og forberedelsene er godt i gang:) Så langt er det ordnet: -Kirke -Lokale -Fargetema -Bryllupssuite -Ringer -Kjøpt inn litt ting og tang på www.weddingstar.com.eu (skal kjøpe mer der senere når det nærmer seg). Og sist men ikke minst..Jeg kjøpte kjole i dag! Var på brudesalongen Fru Larsen i Sandefjord og fant en nydelig Maggie Sottero kjole. Det sto mellom den og en Pronovias kjole. Det var et utrolig vanskelig valg for jeg falt for begge to like mye, utrolig nok. Men er nå veldig fornøyd med den jeg kjøpte. Kjøpte også sko, slør og underskjørt i samme slengen. Kjenner jeg gleder meg nå!
trulto1 Skrevet 27. september 2008 #15 Skrevet 27. september 2008 det var delig å finne kjolen:) var på salg på cleopatra i bergen første kjolen eg prøvde det var drømme kjolen!Blei litt sentimital der eg sto såg for meg sermonien gleder meg!
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 30. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 30. september 2008 nå har jeg vært å kjøpt "prøve" papir til invitasjonene så da er d å sette seg ned å tegne, klippe og lime til an får d en liker har sånn ca en anelse, men vil prøve meg fram likevel og ihvertfall finne ut hvor mange invitasjoner jeg får til på et firkantet papir 6kr pr ark, ikke verst syns jeg,men lurt å finne ut hvor mange invitasjoner en får til fra et ark så en har litt oversikt over kostnadene.
Minimo <3 Skrevet 30. september 2008 #17 Skrevet 30. september 2008 no har jeg endelig fått kjolen i hus:D er så deilig;) Så no er jeg med 2 andre gifteklare venniner på shopping over hele bergen;) hehe.. lurer på om jeg skal ha slør til eller ingenting:| skal hvertfall ha perler på kjede og øredobber og på diademen mest sannsynlig.. har veldig lyst å ha noe rødt på diademen:) skal bytte ut snøre på korsetten bak kjolen med ett rødt bånd og ha knall røde sko til:D dette blir stas:D
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 9. oktober 2008 #19 Skrevet 9. oktober 2008 Nå har jeg funnet kjole Har bestillt, så nå er det bare å vente på pakke i posten:) Gleder meg sååå til å se!!! Til deg som spurte om hvor jeg kjøper "stæsj" til invitasjoner, så gjør jeg det på Panduro!!! Men er fortsatt usikker på hvordan jeg skal ha dem:S
Nenya^juni2010 Skrevet 9. oktober 2008 #20 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har også funnet kjole!!! :D:D Ble kjøpt i butikken da jeg ikke fant den på nettet. Ble jo litt dyrere enn planlagt da, men hadde ikke nerver til å vente å se om jeg fant den på nettet senere. Var en kjole som ikke butikken kunne bestille inn igjen pga at de skulle bli agape! Ble en kjole helt annerledes enn det jeg hadde sett for meg, hadde aldri trodd det skulle være så vanskelig og fram og tilbake å prøve kjoler. Men gøy var det! Har også begynt å kjøpe stæsj til invitasjonene, har endelig bestemt meg får hvordan de skal være. Blir hvitkalket transparent papir med tekst, festet med sånne blipper til scrappe ark i grønn og blåtoner:D Kokk ble endelig ordnet i går, lokale og kirke er ordnet for lenge siden. Har hatt en liten pause fra planlegging, men nå skal det blir gøy å starte opp igjen.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #21 Skrevet 31. oktober 2008 heia. hvordan går planleggingen? Har endelig fiksa musikk, 9000kr skulle dem ha, et lokalt band her i bygda, kjempe flinke ellers driver jeg å prøver å begynne med å ordne noen invitasjonskort.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 1. november 2008 Forfatter #22 Skrevet 1. november 2008 bestemte dere tid i kirken når dere bestilte kirken? fikk beskjed om at måtte vi ta nærmere, pga ferietid for prestene, men bør jo avtale d snart, ift invitasjonene å sånn...
Prins&Prinsessa Skrevet 1. november 2008 #23 Skrevet 1. november 2008 Vi gifter oss 18 Juli Gleder oss veldig. Vi får ikke vite tidspungtet før ETTER jul,dritt!!!! Men når jeg kommer hjem neste helg (er på ferie) skal jeg lage inv. og sende de avgårde. Der kommer det til og stå 18 juli (som er avklart med kirken.) kl.14:00. i kirken og 17:00 for maten. Vi får heller sende ut ett fint kort etter nyttår med en beklagelse om endring av tiden. Datoen skal jo ikke flyttes, så er ikke så veldig nøye tenker jeg :) Men ellers har vi fikset: kirke (bare dato) festlokale økonomien (alle pengene er på konto, det er lettelse) kjolen er bestilt invitasjonene er kjøpt inn, må bare fikses litt på. gjesteliste (middag og kaffe) antrekk til brudgommen (gallauniform fra sjørforsvaret, SEXY farge tema er satt små pakker til gjestene er kjøpt krukker til blomsteroppsatsene er kjøpt fotograf (min søster;) frisør/sminke negler tja...var vel det til nå. Men skal ha liten i januar, så vil ha unna så mye som mulig egentlig.
bittelill Skrevet 22. november 2008 #24 Skrevet 22. november 2008 Jopp jeg skal også gifte meg i juli, nærmere bestemt 18. Ut fra det dere skriver skjønner jeg at jeg henger litt etter men har i alle fall følgende i boks: - Kirke er bestilt til klokken 13. - Lokaler inkl mat, brudesuite mulighet for overnatting for gjester. - Fotograf er bestilt - Temafarge delvis på plass - Penger Jeg synes invitasjoner er kjempevanskelig, fikk en gutt i august og har hatt litt motivasjonsproblemer med bryllupsplanlegging i og med at han har krevd en del av tiden min
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 23. november 2008 Forfatter #25 Skrevet 23. november 2008 ja, dette med invitasjonene er kjempe vanskelig, har rådført meg med kollegaer, svigers, mamma og forlover, alle har jo forskjellige meninger da, så helt til slutt må vel jeg bestemme meg... tenkte å sende dem ut i mars/april - går fort dit, så en må nesten begynne som smått
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå