Gå til innhold

Noen jenter fra Kongsvinger og Odalen her?


Trinidad33

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er nygravert og vil gjerne komme i kontakt med andre gravide i Glåmdalsområdet :-). Er det flere som kanskje har lyst til å møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Jeg flytter til kongsvinger om en måneds tid, og kjenner nesten ingen. Er veeeldig i startfasen jeg da, hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei! Velkommen skal du være :-). Jeg har ikke kommet så langt jeg heller, men er over 12 ukers bøygen. Jeg er i min 14. uke nå. Jeg bor i Odalen, men jobber på Kongsvinger. Tenkte det hadde vært koselig å prøve å samle en liten gruppe som kunne ha kontakt i området. Syns det blir for langt å reise til Hamar eller Elverum for å dra på BIM-treff. Hvordan er formen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. bor på brandval jeg da. kvarter fra vinger. er 5 uker på vei bare jeg da, så veldig i start fasen kan man vell si. hadde vært koselig å fått til noen treff ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Takk for det. Nå har jeg bodd her i 2 uker, og trives veldig godt :) Jeg begynte på min 15. uke i dag. Hadde vært veldig koselig å samles. Ser at det er mye treff i Hamar og Elverum ja, men jeg også synes det blir forl langt. Jeg har vært i veldig dårlig form, vært MYYYYEE kvalm, men nå er jeg så utrolig mye bedre. Kvalmen kommer nå og da, men er i full jobb og det går fint. Hvordan er formen deres da? Begynt å vises noe enda Trinidad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Hei

Jaaa, bor i Odalen og hadde vært veldig trivelig med treff. April-09 klubben har luftet ideen om treff etter jul. Jeg har termin 9.4. og er nå i uke 26+3. Tror det er noen i mars-09 klubben også sombor i ormådet Odalen og Glåmdalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering skal bli Elin1984:) Godt nytt år det deg også, og alle andre her inne. Er ikke den som er mest inne, har hatt tid i juleferien, men nå "bærer" det i vei med jobb igjen mandag. Se også på april 09 klubben, kan hende det står noe der.

 

Gog helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er fra Kongsvinger men bor på Skarnes.

26+4 med termin 20. april. :D

Det er koselig å komme i kontakt med flere i samme situasjon.

Ser at tråden begynner å bli "gammel", hvor langt er dere kommet nå? :)

Hvordan er formen deres damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.

Jeg har akkurat flyttet til Kongsvinger og kjenner ingen!

Sambo har familie og venner der, siden han er oppvokst der, men vi har bodd i Oslo i mange år nå.

Jeg har termin 13.03.09 og hadde vært så moro å bli kjent med flere gravide i kongsvinger! Dette er mitt første barn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei

Kjenner ikke så mange her jeg heller. Mannen min og jeg flyttet til hedmark fra østfold for ett år siden (ingen av oss er herifra).

Jeg har termin 16.04 da og dette er min andre.

Hvordan er formen? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hadde jo vært veldig fint for oss nye i kongsvinger å treffes! :)

Jeg/vi (jeg og sambo) er veldig intressert i å bli kjent med kommende småbarnsforeldre i området.

 

Formen min er fin.. Plaget litt med bekkenløsning, men ellers er alt bra.

Du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal vi bli enige om en dato for et treff da? :D

Hva med i begynnelsen av februar?

 

Skal vi treffes på dag el kveldstid?

For meg passer dagtid best, er sykemeldt.

 

Forslag til sted: To søstre (det står helt stille nå, men mener det er det det heter?) Har ikke vært der, men det ser koselig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje tidlig ettermiddag er best?

Jeg er 30% sykmeldt pga bekkenløsning og jobber til 14 - 14.30 hver dag.

Er noe som heter 2 søstre ja, men hvor ligger det hen? (er ikke så veeeeldig kjent akkurat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så koselig!!!

Jeg kan iallefall 9. eller 10. februar.

Pendler litt mellom oslo og vinger nå, men da vet jeg at jeg er der. Har omvisning på kongsvinger sykehus den 10. feb 12.30 -13.30 ca.. Så før eller etter det? Nå bare slenger jeg ut tidspunkter her. Hvis ikke jeg kan når dere kan og omvendt så kan man jo alltids få til fler treff! :)

 

To søstre ligger i lyskrysset ved gamlebrua. Ved Torget der.

adressen er ; To Søstre Kaffe og Lunsj

Storgata 8, 2212 Kongsvinger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Vi blir iallefall noen da. :)

Så da kan alle de som vil skrive seg på her da, og hvis det er noen som har noen preferanse mht tid så si ifra. Så prøver å få til at de fleste kan komme! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 21+2 i dag og har termin 14. juni. Kjenner ingen i Kongsvinger, så hadde vært veldig koselig :) For meg passer det desverre bare 10. feb. på ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så koselig da! :)

Da synes jeg vi sier den 10. februar siden vi alle som har snakket nå nylig kan da.

 

Så, tirsdag 10. februar. Noen som har forslag til klokkeslett?

Kl 14.00? Hvordan passer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... mulig jeg ikke kan likevel. Er visst planlagt avslutning for et par stk på jobben den dagen, men ikke helt avklart enda.

For min del ville jeg foreslått 14.30, men ta ikke hensyn til det (særlig hvis jeg ikke kommer...) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...