Gå til innhold

Noen jenter fra Kongsvinger og Odalen her?


Trinidad33

Anbefalte innlegg

Den 10. passer bra, men jeg har blitt forkjølet og vil ikke smitte noen med det. Hvis jeg er frisk så kommer jeg. Har fri den dagen så klokkeslett spiller ingen rolle for meg, gjerne kkokka 14.30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NEI!! Jeg får besøk i morgen som blir til tirsdag kveld, så nå får jeg ikke til å komme alikevel :( Det var kjempesynd... Jeg får bli med neste gang, og det må ikke bli lenge til! Kos dere på tirsdag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ingen tror de kan komme må vi jo ta det en annen gang. Noen som har forslag til annen dato? Jeg har bare 4 uker igjen snart jeg. Så begynner å bli litt knapt med tid igjen for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får garantert ikke kommet. Dattera mi har fått spysjuken så jeg må være hjemme med henne. (Selv om jeg er lei av å tørke oppkast nå...)

Hvordan er mulighetene neste uke?? Er vel vinterferie egentlig, men det passer kanskje likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over denne tråden idag. Og jeg vil gjerne være med på treff, hvis det blir noe?

Har termin 9. juni, og hadde vært koselig å treffe andre som også venter. Jeg kan ettermiddager, da jeg enda jobber fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dytter litt på denne tråden jeg....

Burde få til et treff snart, da! Hadde jo vært veldig koselig å treffe andre gravide i området her :) Får jo barn i samme alderskull så :)

Hvordan er formen, og noen som har forslag til nytt treff?

Jeg er i uke 38. Så ting kan skje når som helst her, men hvis jeg ikke ligger på føden, så skal jeg da prøve å få blitt med på et treff! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært sykdom så det holder i snart 14 dager... Er fortsatt ikke frisk jeg, og bekkenløsningen har blitt verre (gruff), men hvis det passer sånn kan det jo være mulig med et treff?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...