Gå til innhold

Det er litt urettferdig


FletteMette&DenLangeMelkeveien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får heller aldri post. Har en teori om at det er fordi jeg er så kul at ingen tør å sende pm til meg fordi de er redde for at de ikke skal være kule nok.

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Er vel ikke så jævlig rart at du ikke får post når du har full postboks da Ørstadame.

Skrevet

Tusen takk for belønning siklerotte.

Men Wonderbaum??? Du er virkelig ute på viddene altså

Skrevet

Sannelig har du ikke rett.. hvorfor har jeg foresten 17 meldinger i kassa når man kan ha max 15?

Skrevet

Om du prater bokstavlig talt, så har jeg ikke noe problem med å tro deg når du sier at du aldri er på noen vidder;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...