Gjest Skrevet 24. september 2008 #26 Skrevet 24. september 2008 Jeg får heller aldri post. Har en teori om at det er fordi jeg er så kul at ingen tør å sende pm til meg fordi de er redde for at de ikke skal være kule nok.
Gjest Siklerotte Skrevet 24. september 2008 #27 Skrevet 24. september 2008 Er vel ikke så jævlig rart at du ikke får post når du har full postboks da Ørstadame.
fumlis og skrikerungene Skrevet 24. september 2008 #28 Skrevet 24. september 2008 Tusen takk for belønning siklerotte. Men Wonderbaum??? Du er virkelig ute på viddene altså
Gjest Siklerotte Skrevet 24. september 2008 #29 Skrevet 24. september 2008 Er da aldri ute på noen vidder.
Gjest Skrevet 24. september 2008 #30 Skrevet 24. september 2008 Sannelig har du ikke rett.. hvorfor har jeg foresten 17 meldinger i kassa når man kan ha max 15?
fumlis og skrikerungene Skrevet 24. september 2008 #31 Skrevet 24. september 2008 Om du prater bokstavlig talt, så har jeg ikke noe problem med å tro deg når du sier at du aldri er på noen vidder;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå