FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 at jeg som tydeligvis er den eneste som aldri har problemer med din side aldri får post.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 Det er ganske tøft. Jeg får faktisk ikke post i virkeligheten heller. Egentlig har jeg kommet frem til at jeg ikke er en særlig likanes person.
fumlis og skrikerungene Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Jeg syntes faktisk litt synd på deg, og tenkte jeg skulle være grei å sende deg en PM, men går det?? Nei! Så da har du bare deg selv å takke. Hehe;-)
Gjest Siklerotte Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Du sender vel ikke så veldig mange brev rundt i virkeligheten at det gjør noe heller?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 24. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2008 Så det er DIB sin skyld at jeg ikke får post? Boksen er ikke full nemlig. Da er det ihvertfall ikke bare det at jeg er umåtelig upopulær som er årsak til min ensomhet? Verden og teknologiens makt er i mot meg også.
fumlis og skrikerungene Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Ja ALT er DiB sin skyld. Hehe;-) Men bare en tanke... Når du registrerte deg som bruker her.. kryssa du av i den boksen som spør om du vil ta i mot post?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 24. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2008 Jeg fikk post en gang i mars og en gang i januar, så jeg tror nok desverre at det ikke er det som er problemet;)
Gjest Siklerotte Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Jo, det er det. Du må gå å redigere profilen din også krysse av på boken for - ja, jeg vil motta post. Problem solved.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 24. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. september 2008 jøss, det var ikke krysset av der.
fumlis og skrikerungene Skrevet 24. september 2008 #11 Skrevet 24. september 2008 Du har ikke sperret meg da? hihi;-)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 24. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 24. september 2008 Har du gitt meg en grunn til å sperre deg? Sendt meg slibrige meldinger midt på natten kanskje?
fumlis og skrikerungene Skrevet 24. september 2008 #13 Skrevet 24. september 2008 Ehh.. altså.. Hehe;-) Nei, det har jeg ikke gjort. Men vi fant jo ut av det, og nå har du PM;-)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 24. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 24. september 2008 Dere er snille som hjelper meg og som sender post.
Gjest Siklerotte Skrevet 24. september 2008 #15 Skrevet 24. september 2008 Jeg vet. Men tror fortsatt Buskerudbaben har mye å lære av meg ifht. å skulle fikse på profilen så folk kan sende mail til Buskerud òg.
fumlis og skrikerungene Skrevet 24. september 2008 #16 Skrevet 24. september 2008 Hææ?? Går ikke det? Hmm... Da er det DIB som har klikka, for det er ikke lenge siden jeg fikk PM!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 24. september 2008 Forfatter #17 Skrevet 24. september 2008 Du får prøve å sende post. Jeg har hørt at postvesenet i Buskerud er underarbeidet og overbemannet etter at mailsystemet gjorde jobben overflødig.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 24. september 2008 Forfatter #18 Skrevet 24. september 2008 Jeg fikk forøvrig sendt til Buskerudbaben jeg.
Gjest Siklerotte Skrevet 24. september 2008 #19 Skrevet 24. september 2008 Nei, du har vel ikke krysset av på profilen du heller. Jeg prøvde heller aldri hardt å sende deg post da, jeg bare sjekket.
fumlis og skrikerungene Skrevet 24. september 2008 #20 Skrevet 24. september 2008 Nei, det hadde jeg vel ikke trodd heller siklerotte. Kanskje jeg har sperret deg? For som FletteMette sier, så fikk hun sendt meg PM;-)
Gjest Siklerotte Skrevet 24. september 2008 #21 Skrevet 24. september 2008 Nei, for hadde du sperret meg så hadde det forstått stått at det går an å sende deg post må du skjønne. FletteMette klarte å svare deg av den enkle grunn at du sendte først. Logikk takk.
fumlis og skrikerungene Skrevet 24. september 2008 #22 Skrevet 24. september 2008 Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har peiling på hvordan det der fungerer... Men jeg hadde selvfølgelig aaldri sperret deg uansett;-)
Gjest Siklerotte Skrevet 24. september 2008 #23 Skrevet 24. september 2008 Nei, for de av oss som kan lese enkle forklaringer hadde det jo ikke vært så vanskelig å sette seg inn i det slik at en faktisk kan motta PM;) Men jeg skjønner at det kan være noe krevende. Det vet jeg forresten også, jeg er jo for søt til det
fumlis og skrikerungene Skrevet 24. september 2008 #24 Skrevet 24. september 2008 Døh!! Nå må du slutte å være frekk synes jeg. Jeg gratulerte deg tross alt med dagen i går!! Ellers så er dette noe som nettopp har skjedd, for ja, jeg krysset av i den boksen når jeg ble medlem så det så!! Jeg er ikke helt evneveik heller skjønner du;-)
Gjest Siklerotte Skrevet 24. september 2008 #25 Skrevet 24. september 2008 Jeg er litt skeptisk, men du fikk det til nå da. Så det ble du belønnet for, av meg må du skjønne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå