Gå til innhold

Noen som har en ekte Louis vutton veske, prada etc???

Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Sier du - jeg ser enorm forskjell. Det ser jeg på klær generelt - det ser man på snitt, materiale etc. Som sagt - interesser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke du skal bry deg om hva andre bruker pengene sine på....og forresten så sender jeg penger til Afrika hver mnd.

Skrevet

Men da kunne du jo gått til en norsk amatørveskedesigner og funnet en du likte, Siklerotte;o)

Skrevet

Jeg kan være enig i at de som kjøper dyr veske mener at det er viktig å vise at de har råd til det.

Jeg mener at alle mennesker er egosentriske, men tror neppe at de med dyr veske skiller seg ut på noen måte. At de har null i iq stemmer vel heller ikke. Har aldri lest om noen korrelasjoner på iq og veskepris, men de er vel neppe dummere enn andre. Trenger vel strengt tatt litt iq for å kunne tjene nok penger til å kjøpe slik veske?

Skrevet

En meget hjernetom interesse da... og meget dyr...

Kunne du heller ikke ha hatt en interesse for andre lidende mennesker rundt i verden?

Skrevet

Må bare si ja takk! En slik veske har man resten av livet, jeg har en Lancel-veske (ikke veldig kjent her hjemme tror jeg), men kvaliteten er TOPP og jeg bare elsker de .De er tidløs og vakker....

Gjest Siklerotte
Skrevet

Kunne, ja - og jeg har kjøpt mye som ikke er profilerte designermerker - det er ikke det jeg er opptatt av i lengden. Jeg kjøper det jeg liker, avhengig av hvem designeren er (såfremt det ikke er en avskyelig en, vel og merke...) Men masseproduserte greier liker jeg ikke. Jeg vil ikke ha det alle andre har, og det handler for meg om kvalitet, design og som sagt at ikke mange har det samme.

Skrevet

Eller bare være smart nok til å finne seg en mann som tjener nok penger...

For å si det slik så er det vel ikke akkurat MANGE av damene på sidene her som har en årslønn som tilsier at de har råd til designerklær og vesker...

Skrevet

Jeg har ei Rika veske:D

Skrevet

Nei, og det er vel heller ikke MANGE av damene her inne som har slike vesker heller.

Er man smart nok til å finne en mann som tjener nok penger, har man heller ikke null i iq.

Skrevet

Hva vet du om hvor mye penger vi har?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...