Herlige barn har jeg fått Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Mannen min vil kjøpe meg en slik i utlandet, men jeg mener vi har andre ting og bruke pengene på selv om de er rimeligere i utlandet enn og kjøpe en i Oslo. Må forøvrig bare si at han vant noen penger sammens med en kompis så det går ikke ut over vår privatøkonomi.
Norwegian by injection Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Er det sant, he he? Så snill mannen din er da..... jeg har kjøpt flere slike vesker i USA....og ja, de var mye billigere (men forsatt dyre) ....synes det er flott at han vil kjøpe deg en designerveske!! Min mann hadde aldri gjort det.....
It's all about me Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Har bare fra Tommy Hilfiger og Guess.....det er vel sånn halveis dyrt. Men hadde ikke sakt nei takk til en skikkelig design veske nei )
Jenny-penny Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Kjøpte meg en LV veske i Paris da jeg var 19, fikk en Mulberry av pappa til 25 års dagen min og snublet over en vintage chanel på ett marked i London. Men dette er jo vesker som er veldig klassiske, nesten "udødelig" Ville isåfall kjøpt en klassisk en uten logoer overalt.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Hvis ikke jeg hadde ønsket meg en sånn veske, ville JEG heller ha sagt at han kunne gi meg pengene så jeg kunne dratt på shopping og kjøpt klær og mange andre vesker istedet =P
brooklyn Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Har tre ulike Mulberry-vesker jeg har fått av mannen min. De er nydelige og veldig klassiske. Den ene bruker jeg som stelleveske nå Dyre, ja, men kjempelekre og varige.
nickoline og supermann Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Jeg har mandarina duck og kenzo veske! Litt tilfeldig.... synes fake er like fint jeg. Gikk helt bananas i Romania. Der var det mye fint til 70 kroner og sånn.
--arkin-- Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 jeg har ei liten channel veske som jeg har fått av min pappa, den er kjøpt i utlandet. Og så har jeg ei stor veske fra LV og den er kjøpt i oslo.
cherry coke Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 Har en LV veske som jeg kjøpte i New York. Hvorfor jeg kjøpte den er ett mysterium, for den er skikkelig stygg!! Har og¨så en klassisk vintage chanel veske, men den blir skjeldent brukt.
Gjest Skrevet 24. september 2008 #11 Skrevet 24. september 2008 Folk som kjøper designerklær er idioter i mine øyne...uansett hvor mye penger jeg hadde hatt hadde jeg ALDRI kjøpt LV veske eller guggi, prada eller hva det heter...
ScaryMama Skrevet 24. september 2008 #12 Skrevet 24. september 2008 Jepp:) Jeg har to louis vesker, en chanel, en dior og en gucci.
--arkin-- Skrevet 24. september 2008 #14 Skrevet 24. september 2008 deg om det neffi;o) synes ikke jeg er en idiot selv om jeg har brukt flere tusen på en veske;o) mitt valg, mine penger
Gjest Skrevet 24. september 2008 #15 Skrevet 24. september 2008 Får jeg spørre HVORFOR?? Hvorfor kjøper dere designervesker til flere tusen kroner??
Eve Dallas Skrevet 24. september 2008 #16 Skrevet 24. september 2008 Min erfaring er at prisen er den samme på LV vesker uansett hvor du kjøper dem. Bruker du såpass mye penger på en veske er det viktig at du finner en som enten er limited edition, eller en som vil være "in" i lang tid. Har ikke en Prada veske, men har fra LV, Burberry og CH. Min erfaring er at LV veskene er mye mer holdbar enn de andre merkene. Hos LV har du livstidsgaranti.
ScaryMama Skrevet 24. september 2008 #17 Skrevet 24. september 2008 Det er vel ganske innlysende hvorfor man kjøper sånt Neffi? Det er selvfølgelig for å gi et visst inntrykk til alle mennesker, det gjelder omtrent alle valg man tar med hensyn til bekledning. Har man dyr veske så er det grunn for å tro at man kan bli oppfattet som pengesterk og motebevisst.
Eve Dallas Skrevet 24. september 2008 #18 Skrevet 24. september 2008 Vi liker å føle oss mye bedre enn alle dere som aldri kan få råd til å kjøpe en vel... Også liker jeg Madonna og Paris Hilton og sånn... Blæææh!
Norwegian by injection Skrevet 24. september 2008 #19 Skrevet 24. september 2008 Det stemmer at prisen ligger på rundt det samme men nå er dollaren lav....kjøpte sist i våres da dollaren var ca. 5,10kr.
Gjest Siklerotte Skrevet 24. september 2008 #20 Skrevet 24. september 2008 Fordi det handler om interesser som så mye annet. Det handler ikke om merket i den forstand - det handler om designet - kvaliteten og at det ikke lyser masseproduksjon - aller helst en type veske du er alene om å ha, eller toppen ti.
ScaryMama Skrevet 24. september 2008 #21 Skrevet 24. september 2008 Skal stå "andre mennesker", ikke "alle mennesker";)
Eve Dallas Skrevet 24. september 2008 #22 Skrevet 24. september 2008 Selvfølgelig, tenkte ikke på det. He he.
Gjest Skrevet 24. september 2008 #23 Skrevet 24. september 2008 Ergo: De som kjøper designervesker er egentlig egosentriske mennesker med null iq som mener det er utolig viktig å vise at de har råd til å kjøpe dyre klær og vesker??? En av venninnene mine blei sur på meg her en dag. Hun hadde kjøpt en Luis V veske til flere tusen og så sa jeg " Kunne du ikke kjøpt deg ei veske til 500 kr og gitt resten av pengene til de sultne barna som dør av matmangel i Afrika...." Har ikke snakket med hu siden for å si det slikt...ikke akkurat noe stort tap...
Gjest Skrevet 24. september 2008 #24 Skrevet 24. september 2008 Men herregud da...jeg ser ta pokker ikke forkjell på en designerveske eller en såkalt masseprodusert veske...de er jo så og si like utenom merket da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå