Gå til innhold

Skravle --UKE 40-- symptomer å sånn...:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på om noen kan svare på når EL kunne ha vært hos meg?

1 dag siste mens var 4 september.

1 positiv EL test var 16.(Vel og merke strimme fra billigtest...)

Testet også positivt 17,18,19, 20 og 21 september, før EL testen viste kun 1 strek/kontrollstreken.

Når hadde jeg EL midt oppi dette?

Skjønner ingenting jeg...

IKM er 2/3 oktober!

Tror jeg...

Ikke helt stabile sykluser i det siste.

Men noen som kan gi et lite svar på når jeg kan ha hatt EL midt oppi alle disse positive dagene?

Kan disse billigtestene være "falsk" positiv?

Eller er det faktisk mulig jeg har hatt EL i så mange dager?

Eller tester man positivt flere dager rundt EL?

Håper på litt hjelp her!

-Frustrert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Tenker du hadde EL rundt den 19, jeg har aldri brukt EL test, men vi har holdt på som kaniner hele mnd. Jeg tok en CB test i går, og den viste en svak strek. Så skulle jeg ta en ny i dag, men der kom ikke teststreken skikkelig opp engang. Kjøpte QR på vei til jobb i dag. Den var blendahvit... Men nå ser jeg at det bare er CB som kan vise tre-fire dager før, så jeg er vel snart på vei ut å kjøpe en ny... Har IKM 29 eller 30.09 har jeg funnet ut.

Skrevet

Missfarga utflod nå på morgenen også og nå tror jeg at jeg begynner blø... Men det er en uke til IKM....Er kroppen min blitt helt rar eller....

Skrevet

blør ikke mye, kommer litt blod når jeg tisser... Skikkelig mensmurring i rygg og mage...Er jo enda en uke til TR

Skrevet

Hei

Kan jo være festeblødning det:-))selv har jeg aldri hatt festeblødning(har 3 barn),men det er visst mange som har det:))håper det er det med deg da og at tr holder seg laaangt borte.

Jeg har selv litt symptomer.menssmerter,økt utflod og er så vannvittig tørst hele tiden.Blir spennende å se.ikm 30 sept..og ja jeg er blitt spådd gravid dnne pp så det blir artig å se om de tar rett;-))

lykke til allesammen.

Skrevet

Håper det klaffer denne mnd, har jo hatt "knulle-maraton" hjemme her fra 17-21 sept, 2 ganger hver dag. Håper ikke det kommer ut noe ubefrukta egg denne mnd.

Ingen symptomer,men er vel litt tidlig, sia EL var rundt 19.

Tør ikke håpe heller, og prøver å la vær å tenke så mye på det...

Dårlig dag idag, har krangla med oppvaskmaskina, den vasker ikke koppene våre årntli reine:( Ikke vet jeg hva jeg skal finne på til middag heller... Men snart er det helg:D

Skrevet

Kan ikke huske jeg hadde festeblødninger med pjokken, men det er kanskje ulikt

Skrevet

hørt at kviser kan være symptom på graviditet. andre som har hørt/opplevd d?

Skrevet

ja det er et symptom.jg har aldri hatt mye kviser,men de 3 første mnd i graviditetene har de poppet ut.små ekle..huff.hehe,

Skrevet

hmm. hva med halsbrann? det er vel heller vanligere lengere ut i graviditeten eller hva? leter etter symptomer!

Skrevet

Hei Hei :) Jeg har ikm den 1.okt. Har veldig stabile sykluser så hvis den ikke kommer så skal jeg teste. Ikke før den 3.okt! Det skal jeg klare, tror jeg :P Har bestilt 3 tester fra ebay som ligger å venter på meg. Ellers så har jeg ikke så mye symptomer. Hatt mye utfold de siste dagene synes jeg! Og litt stikkninger nede i magen! Hatt det to morgener på rad, vet ikke hva det kan bety. Sikkert bare innbilling :P

Skrevet

Halsbrann er veldig vanlig for min del.startet tidlig..har det nå også jeg,så jeg mistenker ar jeg kanskje er gravid denne pp.er min 6 pp etter MA i feb.

Skrevet

Har helt ekstreme stikninger i underlivet i hele dag.... Er ca en uke si eggløsning, så den burde jo være ferdig... Men har en hel del slimete utflod (beklager detaljene) hehe....

Ei på jobben som sa d kan være festesmerter, noen som har noen erfaringer rundt dette, eller vet noe mer om når egget evt fester seg???

Skrevet

#####

Håper det klaffer denne mnd, har jo hatt "knulle-maraton" hjemme her fra 17-21 sept, 2 ganger hver dag. Håper ikke det kommer ut noe ubefrukta egg denne mnd.

Ingen symptomer,men er vel litt tidlig, sia EL var rundt 19.

Tør ikke håpe heller, og prøver å la vær å tenke så mye på det...

Dårlig dag idag, har krangla med oppvaskmaskina, den vasker ikke koppene våre årntli reine:( Ikke vet jeg hva jeg skal finne på til middag heller... Men snart er det helg:D

Prøverpånr*2*

#####

Dette skrev jeg tidligere idag, litt lengre opp i tråden.

Fortsatt like sinna på oppvaskmaskina, det ble gourmet-torsk til middag og nå sitter jeg her, 8 dager etter EL og har fått en bitteliten lysebrun blødning. Knapt så det syntes (unnskyld detajler) i truseinnlegget og på papiret. Men det er en liten blødning...:(

Kan dette være det som kalles festeblødning???Er så fortvila:(

Skrevet

Har også blødning, IKM om 5-7 dager, blør fridkt når jeg tisser, ellers er det mer brunt (beklager detaljer)....

Skrevet

Tester positivt på EL tester den 16,17,18,19, 20 og 21 september.

Den 22 september viste EL test kun 1 strek, kontrollstreken.

Testet også med EL test den 24 sept, bare for å kontrollere om at det kun var 1 strek på testen, og det var det. Kun kontrollstreken som kom til syne på EL testen.

Regner med jeg hade EL rundt 18-19 sept...

Fredag 26 og lørdag 27 sept blødde jeg bittelitt lyselyse brunt, men knapt synlig mengde. Blør ikke lengre nå.

I mårest tok jeg en ny EL test, og da ble det 2 sterke sterke streker på den, og hadde lest en plass her inne at det kunne kanskje bety graviditet, så tok en G-test, en billigstrimmel, men denne viste kun kontroll streken.

Betyr dette at jeg har EL igjen eller?

Hva skjer med kroppen min?

IKM er 2-3 oktober.

Noen som vet noe om hvorfor EL test viste 2 kjempesterke streker nå?

Noen som har opplevd dette?

Skrevet

fikk tr s dager før ikm.. så ikke noe spire denne månten heller.. så e d inn i 16pp... lykke til til dere andre:)

klemz

Skrevet

Hei jenter!

Jeg har ikm 2 okt og hadde el rundt den 18sept.

Har har små mensmurringer i snart 1 uke nå også litt stikkninger.

Jeg har litt vondt/stikkninger i sidene på puppene men det er svært lite bortsett fra når bh er på da gjør det ekstra vondt merkelig?!!

Jeg er mye trøtt og har vært så vidt småkvalm de to siste dagene.

Testet i går men den var neg så det er nok litt tidlig enda.Tør ikke tro noe enda.Lykke til alle sammen blir spennende denne uka:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...