Gå til innhold

Skravle --UKE 40-- symptomer å sånn...:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan!

Hvordan står det til? Noen symptomer enda? Blir noen lange dager frem mot testing... Kanskje vi kan skravle litt her inne???

Absolutt ingen symptomer her enda...men er vel litt tidlig...

Har endel utflod, men synet mitt vil vel ha det til at det ser "litt" annerledes ut enn tidligere... Æh!

Har også humørsvinginger (men sikkert ikke mer enn vanlig...)

Berre litt skravlings...

Håper andre hiver seg på!

Ikm:

-anki: 30.08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi! Såg ikke at her allerede var en tråd... Såg etter den, men fant bare den med dager for ikm...

Skrevet

Hei hei.

har også økt utflod..gulaktig liksom..samme ikm som deg;))

ellers ingenting spesielt.

Ellers er jeg litt trøttere enn vanlig...

Skrevet

Huff ja. Trøtt her også... Håper vi kan skrive oss som gravide snart... Hi hi... Har to gutter fra før som gjerne vil bli storebrødre. Var gravid og mistet i uke 12 for et år siden. Da hadde vi nettopp fortalt det, og etter det maser de fælt om jeg ikke snart skal ordne å få baby i magen igjen. Hadde det bare vært så enkelt....

Skrevet

Hei jenter:o) Laaaange dager ja..... Har ikm 1. okt. Ingen symptomer her i gården... Når skal dere teste da? Har dere prøvd lenge? Vi er i 10 pp og veldig utålmodige nå......

Skrevet

Hei ladys =)

Har ikm 2 okt.... føler d er mange år til.... =S

Har litt symptomer, men er redd d bare er innbilninger... men jobber en del om dagen, så har liksom ikke tid til å lete etter dem heller, de bare er der?!?!?! hehe....

Har jaffal en del mensmurringer, og di to siste dagene har jeg vært konstant sulten... Og trett, men d e jeg vell allti... Hehe... Og så økt utflod....

Jeg krysser fingre og tær for oss alle =)=)

*Klem*

Skrevet

Heisann!

Har IKM 30.09, ingen symptomer så langt... Men har ikke superømme bryster slik jeg bruker å ha etter EL og før mensen. Leeeeenge å vente til testing, ja....! Fikk en pakke billgtester i posten i dag og skal heldigvis reise bort i morgen og kommer ikke hjem før søndag (ellers hadde jeg glatt kunnet svidd av et par ALT for tidlig, ja...).

Lykke til alle sammen!!! :)

Skrevet

Heldig du som skal bort å gjøre noe annet enn å bare sitte hjemme å vente..... Fikk også en pakke med billigtester i dag i posten, men skal klare å vente ei uke til =) hehe.... Men d blir selvtorturering... hehe!!

Skrevet

hei=)

Lite med symptomer her i gården gitt. Er bare kjempetrøtt, men det er jeg egentlig alltid=p Fikk vonde bryster i dag. Er litt usikker på ikm, siden jeg hadde lengre syklus enn vanlig forrige mnd. Så det er enten neste torsdag eller neste søndag=)

Skrevet

Hallo jenter! Har ikke noe særlig med symtomer ennå jeg heller gitt. Litt stikkinger bak i korsryggen.Hadde el den 18 og har IKM den 2 okt. Egget fester seg ca en uke etter el så da utløses vel hcg hormonet og symtomene kan komme...:o) Håper å føle meg skikkelig gravid snart!! Blir så utalmodig av denne ventetia! Skal prøve å ikke teste før ikm, men har skapet fullt av billigtester så det blir vanskelig å la være...

Skrevet

Hey hey alle sammen:-))

Jeg har ikke så mye symptomer, men litt er det:-)) Stikkninger og murringer i "magen", ømme fyldige bryst, trøtt som bare det(sover 10 timer om natten og er dødstrøtt allikevell). Men det kan jo være at det bare er psyken som spiller meg ett puss;P

IKM ca 30 sept og i dag har jeg vært å kjøpt 2 CB tester som sikkert blir brukt iløpet av helgen, hehe:-))

Er i 9pp

Kjempe klem fra

Skrevet

Hei, jeg har også ikm den 30. kjente murringene i magen kom i dag, pleier vanligvis å komme rett etter El.. men først i dag kom de altså.. puppene begynte å bli sprengte i går. de pleier å bli ømme dagen etter el.. men men. Så har jeg vært (og er) veldig syk den siste uken. Har tenkt til å teste i helgen jeg og! Har kjøpt inn to stk cb, en digital og en vanlig, så jeg ikke skal gå bananas og teste hele tiden, som med billgitestene.. testa niii ganger forrige måned, nå får det holdee med to

Skrevet

Har ingen billigtester. Faktisk aldri prøvd de. Men har en QR liggende i skapet. Kjøpte to sist mnd, og svidde faktisk bare av en. Men da kom tanta en time etter... Typisk!

No har jeg fått ukentlig påfyll av Koneklubben. Det begynner plutselig så seint... Gjesp!!! Får nok finne senga. Måtte bare innom her en tur først. Utrolig for en tidstyv dette BIM er ... Men det er kjekt da...! Mange kjekke jenter å dele frustrasjoner med.

Og det blir nok mange av de den følgende uka. Både på godt å vondt.

ÆRE VÆRE DERE:-) Natta og drøm søtt!

Skrevet

Ja, BIM er en tidstyv (men jeg digger å være her inne...). Sitter ofte men dataen og skal "jobbe" . Men så skal jeg BARE ta meg en liiiiten pause og en kopp kaffe. Da er det akkurat som om jeg blir fjernstyrt inn til Bim. ..og vips har det gått en time! Jeg hadde egentlig tenkt å være mindre her inne denne pp og klarte det relativt bra frem til el.. men nå har jeg jo så mange symtomer å fortelle om!! hi hi..

I dag har korsryggen blitt værre og det stikker i puppa. Jeg har også masse utflod, nesten som el (!) men den bør jo være over nå eller?? Testet jo pos på el den 17....

Skrevet

IKM rundt den 2., og det er grusomt lenge å vente... MÅTTE ta en test i dag, tenkte så mye på det... Godt det er billig tester!

Blir spennende tider framover. Godt det er helg og andre ting å tenke på .. plutselig er tiden der.. Spennende!

Jeg har en på 4 fra før, SA i aug. så nå er det ny "sats"

Skrevet

Hihi, ja det er fort gjort å bruke alt for mye tid her inne;)

Kazaya: Du er jo akkurat i den perioden hvor spira fester seg, så du har veldig lovende symptomer:) Økt utflod er et typisk graviditetstegn. Krysser fingrene for deg! Når skal du teste?

Jeg merker ingen ting, annet enn at jeg er litt oppblåst. Men det er bare 5 dager siden EL, så er nok alt for tidlig å merke noe. Og jeg har vel ikke akkurat stor tro på at vi skal klare det selv..

Masse lykke til alle sammen:)

Skrevet

Jeg har også el den 2. så det er jo bare en liten uke til. Har masse å gjøre både på jobb og hjemme om dagen så jeg får ikke tid til å sitte ned så mye å tenke - like greit..Jeg har ei på 7 og en på 5 fra før. Vært så morro om det klaffet denne pp så slipper en å gå høygravid i juli (veldig varmt..)

Skrevet

Hadde tenkt å la være å teste før ikm (2 okt), men testene (5 billigstrimler og 1 CB didital) ligger å lokker i skapet! vet at det ikke er noe vits å teste før tidligst mandag..men...

Ser at du har hatt mange pp, dreamer. Håper den sitter hos deg snart. Leser at det er mange som tar pergokur her inne, prøvd det?

Skrevet

Vi har ikke prøvd så lenge, slutta først med spiral tidlig i vår (MYE problemer med den) så kasta jeg p-pillene i juni/juli. Prøvd skikkelig etter SA i august... Så vi får se hvordan det går. Kanskje 4-åringen min får rett , sa nemlig "skal bli storebror jeg. Når jeg er 9 år)...

Skrevet

Hei jenter:o) blir veldig glad når jeg ser at det er flere utålmodige sjeler her... Et bevis på at jeg overhodet ikke er alene om det! Jeg har IKM 1. okt. Jeg har blitt spådd at jeg er gravid nå og det hjelper jo ikke akkurat på symptomjakten min..... Håper håper håper!!! Hadde SA i des og det har ikke blitt noen flere spirer i magen, så vi er veeeeldig klare for å få en spire nå!!!!! Lykke til alle sammen:o) *babystøv*

Skrevet

Hei hei.

Jeg har en rimelig surrete historie.

Vi skulle egentlig ikke begynne prøvinga før i enten desember08 eller i mai09, og har derfor sluttet på prevensjon(for å forberede kroppen på det).

Forrige syklus var på 27 dager, med eggløsning dag 13 eller 14. Da hadde jeg MASSE EL-smerter(vondt magen, hissigpropp, vondt i korsryggen O.L).

Denne syklusen kjente jeg ingenting da jeg trodde jeg skulle ha EL, og den 18 dagen i syklusen hadde vi sex, og kondomet sprakk. 3 dager etter(dag 21) hadde vi sex uten prevensjon, for jeg tenkte jo at EL er sikkert over selv om jeg ikke kjente den. Fra dag 20-23 i syklusen hadde jeg sinnsyke smerter i magen også kom EL slimet, noe jeg da tror var en forsinket EL. Og er dermed sjanse for at jeg er gravid regner jeg med(noe jeg bare syns er kjempe hyggelig, for jeg er suuuuper klar for barn).

Iallefall, blir det riktig å tenke at IKM er ca. tirsdag 30 sept(dag 34)?

Jeg er nå på dag 29 i syklusen og har sinnsykt med murringer i magen, har også veldig vondt i korsryggen.

Trodde det var mensen som var på vei(helt like sympt. som jeg har ved mens. Men jeg har nå hatt disse murringene i 2 døgn uten at jeg har begynt å spotte en gang).

Er veldig spent på hva som kommer til å skje, kanskje får jeg mens inatt? Kanskje er jeg gravid?

Og håper jeg kan dele litt tanker, håp og frustrasjon med dere, som den testomanen jeg er;)

Skrevet

Ja ja, nå holder jeg på å bli gal...Aner ikke når el har vært denne mnd, hadde el slim fra dag 8 til 11 ca. Hadde siste ikm 5/9, neste ikm 3/10. Har veldig stabile sykluser på 28 dager. Har prøvd å tempe denne mnd, men jeg skjønner meg ikke no på det, svinger veldig fra 35,5 til 37,3...Men jeg regner egentlig med at el kom ca for en uke siden (14 dager før og etter ikm) Får alltid ømme pupper et par dager etter el og det stemmer bra med el for ca en uke siden. Kan el-slim komme så mange dager før el? Så...har et par dager nå hatt veldig kremete utflod, pleier ikke ha det, bare litt begge dager, og nå i kveld var det et bittelite spor av blod...Festeblødning?? Så også i går at blodprene på brystvortene min nesten spretter ut på den ene...(!), har kun hatt det en gang og det var når jeg var gravid med lillefar...Sitter her nå også med småstikk/murringer helt nederst i magen...Uffameg dette blir ulidelig frem mot ikm...Godt man har et sted som dette å tømme seg i blant =)

Skrevet

Ser ta det ikke bare er meg som sliter med rar syklus:-)

Hadde jo så grei syklus forrige gang, men denne gangen skjønner jeg ingening.

Ingen mens inatt. Mensmurringene er der fortsatt i stor grad, men blitt litt bedre enn det har vært de 2 siste dagene. Har nå hatt mensmurringer fra og med tirsdag ettermiddag uten å få mensen.

Måtte selvfølgelig ta en test i dag, så utålmodig som jeg er, og den var negativ...

Håper at hvis jeg er gravid så får jeg positiv test i helgen, for vi skal begge være hjemme å kose oss i helgen, og det hadde vært hyggelig å kunne fortelle det da.

De siste dagene har jeg vært sikker på at mens kommer, men nå er jeg usikker. Burde vel ha fått det innen da? Begynner å få mer troa på at jeg er gravid. Men på en annen side så er jeg ikke øm på brystvortene, noe jeg var forrige gang jeg var gravid(SA i uke 5). Hmm... vansklig dette her. Har også gått ned 2 kilo den siste uka, har liksom ikke matlyst...

Skrevet

hei jenter! melder meg inn her. har ikm en gang iløpet av uke 40, men har noe ustabil syklus så det er ikke alltid like lett å vite. jeg har også økt utflod som på en måte er litt "kremete". er det vanlig hvis man er gravid med økt utflod? Jeg leter etter symptomer!!

Skrevet

Hm...sånn cirka 6 dager til IKM... Og , ja enten er det min "jakt på symptomer" eller så.. Iallefall i går kveld hadde jeg litt misfarga utflod (nesten som helt på slutten av TR) .. Syns det var så merkelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...