Gå til innhold

kjøpte ny lue til minsten i dag.. 269 kr..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen har spesielle behov å fotelle alt hva de kjøper er og helst hvis det er ekstra dyrt eller rette merke.

Her kjøper jeg ting ,men løper ikke rundt og MÅ si hva jeg har bet. for en ting.

Kjøpte selv et par støvletter her om dagen som jeg har ønsket meg såååå lenge nå, Nå kjøpte jeg de endelig.... har ikke ropt høyest av den grunn....

men klart hver sin smak....

Håper de ikke fryser på ørene da de som ikke har reima..hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fnis...kan man annet enn å le av sånne diskusjoner??

Flott at barna er varme og gode....og fint at mammaen kan få krangle litt...knis

Skrevet

Diskusjoner...???Hæææ.....dette er jo regne salgstråden og hvem krangler?

Dette er da ingenting å krangle om, noen har bare et ekstra behov for å fortelle om en såååå dyr reima lue....og klart, den var fin da..

Skrevet

Og på all den tiden noen gidder å diskutere denne uskyldige tråden, kunne man ha jobbet en ekstra vakt og hatt råd til en hel reima dress selv:-D

Så fint du var fonøyd med luen da.. Synes de er kjempefine selv..:o)

Kjempesøte de med de "tuttene":)

Skrevet

da må jeg spørre, siden vi enda ikke har handlet noe til minsten, har fått arvaklær....

men hvor kjøper dere reima og hemples?

Skrevet

De er fine, venninna mi har kjøpt sånn til gutten sin. Skal kjøpe til min snuppe, må bare kjøpe dressen først, så kan jeg finne et lue som passer til, hehe.....Holder nok ikke hele vinteren her, må ha noe enda varmere også. :o)

Skrevet

Nei nå tror jeg du har ramla av lasset LoTP... Du la iallefall LITT vel mye betydning i den stakkarslige setningen jeg skreiv først. Det var bare et lite innspill, og mye pga håningen til et par av inleggerne, men du er jo sur som en sitron med en gang.

Og hvis du ikke prøver å jekke ned noen, hvorfor gikk du da rett i offensiven?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...