Gå til innhold

kjøpte ny lue til minsten i dag.. 269 kr..

Anbefalte innlegg

Skrevet

men den var utrolig fin. reima lue med noen dusker på..hehe. falt helt for den..;) håper den holder hele vinteren

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har så mange fine luer! Minstemann har mange. 3 reimaluer tror jeg, de er jo så tøyelige så de jeg kjøpte i fjor passer jo ennå! :)

Skrevet

Hehe, ja det måtte jo være Reima:)

Synes prisene på spesielt luene til Reima er kunstig høye. Andre luer av andre merker som er til salgs er jo mange ganger omtrent helt lik Reima sine og koster kanskje halve prisen.

Tror forresten jeg vet hvilken lue du mener, lillejenta fikk en i gave her for litt siden og den var stripete med tre dusker på:) Veldig fin da:)

Skrevet

Minsten har mange søte luer fra H&M og han da! :) Og reima luene jeg har kjøpt har kostet under 200,- Men ullluen var noe dyrere..

Skrevet

Jeg kjøpte også reima lue til snuppa i går........

Rød , stripete i ull med to "tutter" på , kjøpte også hel reima fleece dress i blått og hel reima vinddress i rødt.

Kjøpte dette i Finland , de hadde 20% rabatt og jeg fikk 10% ekstra rabatt fordi vi handler mye i den butikken.

Betalte kr 710,- for alt sammen , så ganske fordøyd med kjøpet :-)

Skrevet

Jeg har dilla på luer til minsten.

Kjøpte 3stk bare igår, og dette ETTER at jeg fant ut at han har absolutt nok av de til vinteren.

Men alle er jo så fiiiine :)

Skrevet

Jaha, jeg ser at prisen er ekstremt viktig her, samt merke...herremin..., barnet ditt kommer til å vokse to meter til med den luen på toppen.

Ekstremt viktig....veldig viktig, jepp.....MEN VEEEEEEELDIG fin da, ikke så viktig men greit å ha med. Du ville vel ha kjøpt den selvom den var stygg så lenge merket var på toppen.

Skrevet

et var vel hele poenget med innlegget til kjøyypølsa...at det MÅTTE være Reima og at man måtte ha med prisen...

Skrevet

Ja ikke sant og det vil si vi må rulle oss sammen, klappe i hendene og prise herren for at reima er til.

Selv har jeg kjøpt en hårstrikk til 499.....MEN DET var levis daaaaaa.....

Klar dette er et viktig element til HI..........merket er da relativt og for å ikke snakke om prisen. Alle har nok råd til en lue under 300 kr og mange kjøper det også, MEEEEEEEEEn ikke alle smører det over i overskriften for å la seg bemerke som en del av gjengen.

Hva kalles den.......dib`s reima på hode gjeng?

Skrevet

jeg kjøpte 3 nye reima luer til emilie idag. men de var på salg da. hehe.. kostet 50 kroner per lue så kunne ikke la sjansen gå fra meg =P ellers hadde de kostet over 200 kroner..

selv er jeg veldig fornøyd med hemples luene men de er jo like dyre men sitter kjempe godt på hodet til emilie.. =)

Skrevet

Hempels er utrolig gode luer til de minste. Fantastisk passform. Og faktisk så er det ikke alle som kan lage gode luer. Synes ikke reimaluene er spes dyre egentlig, men det spørs jo litt hva man sammenligner med.

Skrevet

Eh, det er LUER det er snakk om...

Skrevet

Var den til meg? Ja det er en lue som er strikket i ull, foret med bomull og har en vindtett mebran innesydd i området over ørene. Og du sammenligner da med?

Skrevet

Jeg kjøper også Reima og Troll-luer til jenta mi, men passer på å handle på salg. Finnlandshette i ull fra Reima og Troll kjøpte jeg etter jul ekstra stor så de passer i år også på 70%! Samme gjorde jeg nå på sensommeren. Den stripete fra REima med dusker på 50%. Da blir jeg glad...:D hehehe..

Skrevet

Jeg syns Kivat er de beste luene jeg for min del :)

Koster vel 350,- eller der omkring, for de med balaklava-fasong, bare for å ha fått med MERKE og PRIS...som om det er det som betyr noe ;)

Skrevet

Hmm.. Her koster Reimaluene 239. Og det er vel ca 40 kr mer enn de fleste andre luer. Luer er dyrt. Reima er ikke spes. dyrere enn andre.

Skrevet

snuppa har også en reima lue i ull, fikk den i gave, er kjempe fornøyd med den=) brukte den i påsken å den passer enda. rosa med dusk på toppen også er det slik hals. er også veldig fornøyd med janus sine ullhuer har noen av de også=) ellers har hun en kjempe søtt hello kitt med dusk(ganske tykk å fin til vinteren) fra h&m mye fint der også=) og en rosa med navn(også veldig tykk).

Skrevet

Den var myntet på hele innlegget egentlig, da det forundret meg hvor mye det gikk an å debattere de 2 setningene i hovedinnlegget.

Så touchy behøver du ikke være, at du må utbrodere hvor fantastisk luen du har kjøpt er. Ser ikke noen grunn til å prøve å "jekke meg ned" ut i fra den lille upersonlige kommentaren jeg skreiv.

Skrevet

Skjønner ikke behovet for å kjøpe så dyre luer jeg. En lue er bare en lue og så lenge den holder ørene og huet varmt trenger det ikke koste skjorta, man kan lett få tre-fire luer til den prisen som varmer like godt, men såklart.. da er det jo ikke reima... Jeg tror jeg kommer til å hate å høre reima hele livet, kjøp dere luer og whatever men må man virkelig reklamere for merket og hvor mye penger man har svidd av på det, her inne? Det blir bare å skryte, totalt unødvendig.

Skrevet

har fjorårets reimaluer til begge barna, å skal kjøpe årets også. Grunnen er både at de er fine og at de har innebygd vindbeskytter på ørene. Jenta mi har innsatt dren, og gutten min tror jeg også er i fare for å være et "ørebarn".

Skrevet

Prøver ikke å jekke ned noen. Skjønner bare ikke hvorfor enkelte absolutt skal bestemme hva andre skal få lov til å skrive her eller ikke. Greit nok at DIB mangler moderatorer, men tviler på at dette er et innlegg som kvalifiserer til moderering uansett. Jeg har forresten ikke kjøpt en lue så jeg tok det neppe personlig.

Skrevet

Synes ikke det er så dyrt for en lue, hvertfall ikke om det er ull.

Synes reimaluene er kjempe gode selv :) og hempels luene er enda et hakk bedre.

Skrevet

Herremin.....poenget er da ikke om det er dyrt....Men selvfølgelig jeg er på hjemmebanen til remagjengen fra dib, så da er det kanskje vanskelig å forstå hvor utrolig teit det er å lage en skryte tråd pga en lue.....

Skrevet

Så fordi DU tok det som en skrytetråd så kan ikke vi andre få tolke hi annerledes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...