Gå til innhold

Tatovert = Dårlig foreldre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har dårlige holdninger og verdier med tattiser å gjøre?

Skrevet

Selvfølgelig. Det er vel alle enige i?

Skrevet

Og jeg som prøvde å være litt steng her...hmmm....slik kan det gå når en ikke får laget med lyd når en skriver.

Skrevet

At foreldre driver med selvpining overfor barna og mener det er greit da snakker vi om dårlige verdier og holdninger tenk!

Skrevet

Hvordan kan du si at jeg driver med selvpining overfor min datter pga tattiser jeg fikk for X antall år siden?

Skrevet

Akkurat hva jeg sier, dårlige valg, dyp anger og forklaringsproblem overfor barna.

Men inderlig godt folk kan forandre seg, det gir iallefall håp.

Skrevet

Ja helt klart;-)

Det er jo utseende som avgjør om man er god forelder eller ikke.

Dummeste jeg har hørt, og jeg har hørt endel.

Og nei du, er det noen som er dårlige foreldre her så må det jo være disse damene som satt og snakket på t-banen. Som mest sannsynlig viderefører dårlig moral og fordommer til egne barn.

Skrevet

Ler så jeg triller her.

nå er riktignok ike jeg tatovert eller harnoenannet en vanlig hull i ørene hadde en gang en navlepircing da.

men mannenmin hardanoen tatooveringer. han er den beste pappantil våre barn. når jeg lese her inne er det mange som har men som ikke deltar noe serlig med hus og unger. vel mannen min gjør det han er en aktiv far som følger opp det som trengs.

jeg har en bror som også har et par taooer han er ikke så engasjer kan man si.

så til søsteren til mannen min henes mann er helt uten tatoovering og noen slags faderlige følelser alt handler om han og kan ikke han kjøpe seg det anlegget fordi ungene trenkte dres så er det bråk. han stiller i det store og det hele ikke opp. ungene harheldigvis en god mor som desverre fortsatt holder ut med en egoist.

min erfaring er rett og slett at med og uten tatooveringer har ingenting med foreldrerollen å gjøre ei heller med moral og empati.

for de som taooverer seg er det som et smykke de er stolte over dt handler ikke om hvordan de er som foeldre.

Skrevet

Haha,dette ble jo bare mer og mer latterlig.Om du vil provosere så bør du tenke ut litt bedre argumenter enn dette her.

Skrevet

Hva du annser som latterlig er da en tydelig bortforklaringslatter i forbindelse med at du har tattoo. Lyser lang vei.

Skrevet

Eksen har en tatovering som ligner djevelen på armen, og han er ikke en god pappa.

Men han hadde neppe vært annerledes uten tatoveringen ;o)

Skrevet

Komisk å tenke på, siden tatoveringer er "allemanseie" nå. Men det blir jo litt for snevert å tenke sånn...så du etter om de hadde hull i ørene?

Dette var sikkert studentidealister

Skrevet

hahaha ja nå har jeg hørt alt. men de tenkte vel ikke på at barn flest gjør det stikk motsatte enn sine foreldre? om du har masse tatoveringer er det ikke sikkert barnet ditt vil ha noen NETTOPP fordi det er mamma som har :)

Hilsen en som foreløpig bare har en men som skal ha flere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...