flashdancepants Skrevet 23. september 2008 #26 Skrevet 23. september 2008 ...ellers er jo tapas en slager! "Alle" liker tapas også, hehe.
Mamsen og lillegutt Skrevet 23. september 2008 #27 Skrevet 23. september 2008 Jeg hadde blitt sjeleglad hvis jeg hadde komt i dåp og det stod en deilig dolly-pizza der og ventet på meg. Er møkk lei: -koldtbord -snitter -svinesteik -o.l.
Jenny-penny Skrevet 23. september 2008 #28 Skrevet 23. september 2008 Vi lagde pastasalat, foccatia brød og paier til dåpen. Pizza hadde nok ikke jeg valgt (siden jeg liker og styre litt med mat), men hadde ikke tenkt noe over det som gjest:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå