Gå til innhold

Når har dere fått time for UL? Og når har dere termin?


Gutt, jente og ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin 25 april.. Og fikk time til ultralyd 26 november!:)

Var på tili ulatralyd i dag på Medicus, alt sto bare bra til.utrolig artig å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen da jeg fann ut at jeg var gravid, han kjendte på livmora mi å tippa ca 6-7 uker.. Bestilte så ordinær ul til meg. Etter en mnd var vi på på privat ul, å fann ut termin dato. 22 april.

Fekk så den ordinære ul`n i posten. 23 okt. Er da kun 14 uker ++

( Så legen tippa feil noen uker )

 

Pratet med jordmor om dette, da eg vil heller ha ul igjen i ca uke 18.

Ho sa da at eg ikje skulle sei ifra til fastlegen min om å bytte ul`n, for når eg kjem dit kåm dei til og sjå at eg kun er 14 uker på vei.

Da er dei nødde til og gi meg en ny ordinær ul i uke 18 ca ..

 

Så da går eg for dette, og håper det stemmer, slik eg får en ekstra UL :)

 

Nokon som veit om dette stemmer ang ul???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har termin samme dag som deg, 10.april. Legen min sa at jeg skulle få ultralyd i uke 19. Skal til legen på tirsdag, så da får jeg vel eksakt dato tenker jeg. Jeg syns det er sent jeg også...men det er visst slik det er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

termin XX april og ennå ikke fått time til UL...Lurer på om jeg i det hele tatt må vente helt til uke 19/20 før jeg får en termindato som jeg ikke har tippet meg frem til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin 26. april og UL 17. november. Da er jeg 17+3. Ganske tidlig, egentlig, men glad jeg slipper å vente så alt for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helene. jeg har oxo XX april å enno ikke fått time til ultralyd. tror ikke du ska bekymer deg for d.. er jo enno noen uker til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 18 April. Har ikke fått time til UL enda. Men var hos legen på Fredag, så regner med at jeg får brev snart:)

Fikk høre hjertet på Fredag, noe som var helt fantastisk :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 8. april og fått UL 4. november. Jeg savner videre oppfølging fra lege (var der i uke 7). Fikk beskjed om at jeg skulle til ny kontroll i uke 24!!! Skal ta kontakt med jordmor for det synes jeg er lite oppfølging.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...